Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Прехвърляне на инсталация и данни от един компютър на друг
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Shushi



Регистриран на: 12 Фев 2010
Мнения: 104

МнениеПуснато на: Сря Фев 08, 2017 10:06    Заглавие: Отговорете с цитат

При прехвърляне на архива без Архи Про единствено чрез архивиране на стария и възстановяване на новия компютър би ли имало проблем с информацията?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1557

МнениеПуснато на: Сря Фев 08, 2017 10:10    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте
Ако не сте специалист за да си го направите сам с Архи Про ще Ви бъде най-евтино.
Ако наемете специалист ще му платите на него само че няма да имате Архи Про.
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
razl



Регистриран на: 07 Май 2007
Мнения: 82

МнениеПуснато на: Сря Фев 08, 2017 11:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Shushi написа:
При прехвърляне на архива без Архи Про единствено чрез архивиране на стария и възстановяване на новия компютър би ли имало проблем с информацията?


Не би трябвало да има проблем, аз съм го правил много пъти. Архивирате фирмата на стария компютър и възстановявате на новия. На новия компютър може да си инсталирате директно последната версия(не е нужно да е по-стара като на стария), но е важно да не инсталирате на новия по-стара версия от тази на стария!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
plamen8720



Регистриран на: 23 Фев 2018
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пет Фев 23, 2018 13:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Даниел Петков написа:
Може да я свалите оттук



Здравейте! От къде можем да свалим версия 1.01.057 за 32-битов Windows?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2271
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Фев 23, 2018 14:37    Заглавие: Отговорете с цитат

От никъде.
Ваша е отговрността да запазите инсталационния файл на пограмите, които ползвате.
_________________

M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18824

МнениеПуснато на: Нед Фев 25, 2018 19:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Винаги последна версия!
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Akvatoni



Регистриран на: 02 Май 2018
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Сря Май 02, 2018 16:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

имам същата ситуация, поради подмяна на компютъра се налага да прехвърля програмата Miroinvest Warehouse Pro Версия 3.07.036, но нямам инсталационния файл, разполагам само с флашката с лиценза.

Може ли да ми помогнете?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18824

МнениеПуснато на: Сря Юли 04, 2018 21:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Актуализирайте продукта. Прочетете предишния ми отговор. Обърнете внимание на съдържанието на статията, там има много полезна информация и аргументи.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Галина Желева



Регистриран на: 06 Сеп 2016
Мнения: 9
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Юли 31, 2018 10:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Имам следният казус. Сменям стария компютър с нов и искам да преместя цялата база данни - Делта про и Трз про.

1. Със софтуерен ключ съм.
2. Версиите на SQL server-a са еднакви и на двата компютъра.
3. Актуализирани са продуктите и на двата компютъра.
4. Закупих Архи про, лицензирах го на стария компютър и направих архиви.

Оттук следват въпросите:
1.Трябва ли да прехвърлям лиценза на Архи про на новия компютър и след това да възстановявам архивите?
2. Трябва ли да са прехвърлени лицензите на Делта про и ТРЗ про на новия компютър, за да се възстановят архивите?

Благодаря ви и хубав ден!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Йордан Сираков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 18 Авг 2009
Мнения: 159

МнениеПуснато на: Вто Юли 31, 2018 11:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте!

По първия въпрос:
По начало не е било нужно да лицензирате Архи Про, ако целта Ви е била еднократно да създадете архивни файлове, освен ако не е отказвала да се стартира заради изтекъл демо период. В случая, за да я лицензирате на новия компютър, трябва да свалите лиценз от първия.
По втория въпрос:
За самото възстановяване на базите не е нужно програмите да бъдат лицензирани. По-разумно е да местите лицензите, когато вече всичко работи без проблем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Галина Желева



Регистриран на: 06 Сеп 2016
Мнения: 9
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Юли 31, 2018 19:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря Ви за отговора.

Предполагах, че е нещо такова, затова не съм местила други лицензи, освен на Архи про.

Направих всичко по начина, описан и в по-горни постове, но при възстановяване на база данни на новия компютър с Архи про ми даде грешка "Неуспешно. Restore failed for Server".

Може би трябва да занеса и двата компютъра в някои от офисите Ви, или дистанционен сервиз?

Хубава вечер.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18824

МнениеПуснато на: Сря Авг 01, 2018 11:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Направете пълна актуализация на Windows, рестартирайте и пробвайте отново.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Галина Желева



Регистриран на: 06 Сеп 2016
Мнения: 9
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Авг 02, 2018 08:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Направете пълна актуализация на Windows, рестартирайте и пробвайте отново.


Здравейте,

Благодаря за отговора и предложението. За съжаление и след ъптдейти няма резултат. Ще ползвам дистанционен сервиз.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov