Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Microinvest Коктейл и isl 3810 проблем с разпечатване

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
mcankov



Регистриран на: 31 Юли 2017
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Юли 31, 2017 13:53    Заглавие: Microinvest Коктейл и isl 3810 проблем с разпечатване Отговорете с цитат

Накратко смених компютъра и след инсталация на Microinvest Коктейл и касов сървър не мога да разпечатвам. На Microinvest Коктейл са отметнати "Изпращане на данните към фискален апарат" и "Печат на кухненски бележки", но при стартиране на програмата изписва че няма свързан принтер. Касовия сървър версия 9.10 е настроен за съответния принтер(ISL 3810), посочен е порт (в случая първи) и при тест на фискален или поръчка не се случва нищо. Къде според вас може да е проблема?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Недялко Неделчев



Регистриран на: 05 Фев 2007
Мнения: 870

МнениеПуснато на: Пон Юли 31, 2017 14:06    Заглавие: Re: Microinvest Коктейл и isl 3810 проблем с разпечатване Отговорете с цитат

mcankov написа:
Накратко смених компютъра и след инсталация на Microinvest Коктейл и касов сървър не мога да разпечатвам. На Microinvest Коктейл са отметнати "Изпращане на данните към фискален апарат" и "Печат на кухненски бележки", но при стартиране на програмата изписва че няма свързан принтер. Касовия сървър версия 9.10 е настроен за съответния принтер(ISL 3810), посочен е порт (в случая първи) и при тест на фискален или поръчка не се случва нищо. Къде според вас може да е проблема?

Смяната на компютъра е идеалният момент за преминаване към Склад Про и ресторантския му вариант, което като цена на системата Авангард щеше да Ви излезе супер изгодно. И НАЙ-ВАЖНОТО в случая е, че там всичко работи безотказно!!! Коктейл е софтуер със спряна отпреди 3 години поддръжка и повечето колеги вече не си спомнят как работеше това чудо.
Според мен основния проблем е, че трябва да направите една дребна инвестиция и няма да имате проблеми за години напред. Idea
_________________
"НКОМ" ЕООД
Тел. 087 9576757
E-mail: nedialko@microinvest.net
http://softwaretestingfundamentals.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mcankov



Регистриран на: 31 Юли 2017
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Юли 31, 2017 14:17    Заглавие: Re: Microinvest Коктейл и isl 3810 проблем с разпечатване Отговорете с цитат

Недялко Неделчев написа:
mcankov написа:
Накратко смених компютъра и след инсталация на Microinvest Коктейл и касов сървър не мога да разпечатвам. На Microinvest Коктейл са отметнати "Изпращане на данните към фискален апарат" и "Печат на кухненски бележки", но при стартиране на програмата изписва че няма свързан принтер. Касовия сървър версия 9.10 е настроен за съответния принтер(ISL 3810), посочен е порт (в случая първи) и при тест на фискален или поръчка не се случва нищо. Къде според вас може да е проблема?

Смяната на компютъра е идеалният момент за преминаване към Склад Про и ресторантския му вариант, което като цена на системата Авангард щеше да Ви излезе супер изгодно. И НАЙ-ВАЖНОТО в случая е, че там всичко работи безотказно!!! Коктейл е софтуер със спряна отпреди 3 години поддръжка и повечето колеги вече не си спомнят как работеше това чудо.
Според мен основния проблем е, че трябва да направите една дребна инвестиция и няма да имате проблеми за години напред. Idea


Благодаря за мнението, за момента не ми се минава на друг вариант!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mcankov



Регистриран на: 31 Юли 2017
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Юли 31, 2017 14:26    Заглавие: Отговорете с цитат

След деинсталиране и инсталиране на всичко, при натискане на "поръчка" касовия сървър разпечатва, при стартиране на Microinvest Коктейл изписва че няма "дефиниран принтер"........
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18576

МнениеПуснато на: Пон Юли 31, 2017 15:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Проверете настройките на Microinvest Коктейл. Не сте активирали необходимия печат.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Недялко Неделчев



Регистриран на: 05 Фев 2007
Мнения: 870

МнениеПуснато на: Вто Авг 01, 2017 13:13    Заглавие: Re: Microinvest Коктейл и isl 3810 проблем с разпечатване Отговорете с цитат

mcankov написа:
Недялко Неделчев написа:
mcankov написа:
Накратко смених компютъра и след инсталация на Microinvest Коктейл и касов сървър не мога да разпечатвам. На Microinvest Коктейл са отметнати "Изпращане на данните към фискален апарат" и "Печат на кухненски бележки", но при стартиране на програмата изписва че няма свързан принтер. Касовия сървър версия 9.10 е настроен за съответния принтер(ISL 3810), посочен е порт (в случая първи) и при тест на фискален или поръчка не се случва нищо. Къде според вас може да е проблема?

Смяната на компютъра е идеалният момент за преминаване към Склад Про и ресторантския му вариант, което като цена на системата Авангард щеше да Ви излезе супер изгодно. И НАЙ-ВАЖНОТО в случая е, че там всичко работи безотказно!!! Коктейл е софтуер със спряна отпреди 3 години поддръжка и повечето колеги вече не си спомнят как работеше това чудо.
Според мен основния проблем е, че трябва да направите една дребна инвестиция и няма да имате проблеми за години напред. Idea


Благодаря за мнението, за момента не ми се минава на друг вариант!

"СЪДБАТА НА ДАВЕЩИТЕ СЕ Е В РЪЦЕТЕ НА САМИТЕ ТЯХ"
_________________
"НКОМ" ЕООД
Тел. 087 9576757
E-mail: nedialko@microinvest.net
http://softwaretestingfundamentals.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mcankov



Регистриран на: 31 Юли 2017
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Вто Авг 01, 2017 13:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Проверете настройките на Microinvest Коктейл. Не сте активирали необходимия печат.


В други->настройка са отметнати "Изпращане на данните към фискален апарат" и "Печат на кухненски бележки", трябва ли други настройки да се направят ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18576

МнениеПуснато на: Вто Авг 01, 2017 17:44    Заглавие: Отговорете с цитат

0888 344 304 в работно време.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov