Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Загуба на база данни - изгорял хард диск
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Zlaty



Регистриран на: 09 Авг 2017
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Сря Авг 09, 2017 09:40    Заглавие: Загуба на база данни - изгорял хард диск Отговорете с цитат

Здравейте!

Използвам продуктите Делта Про и Архи Про (архивиращ в Programdata), а не в MICRO - която съм бекъпвала...(ужасно тъпо от моя страна, но факт). Харда е total demage (направен беше опит за възстановяване на информация, за съжаление - неуспешен)... Искрено се надявам на съвет и някакъв вариант за възстановяване дори частично на информацията от последните 4 години.

Благодаря ви предварително за отделеното време!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1486

МнениеПуснато на: Сря Авг 09, 2017 09:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Съжалявам но съвет за възстановяване няма но има съвет да си държите информацията на две места.
Едно от автоматичните решения е облачното архивиране.
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Zlaty



Регистриран на: 09 Авг 2017
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Сря Авг 09, 2017 09:49    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за отговора, информацията я държах на две места, по- скоро проблема е че съм съхранявала грешна информация... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18190

МнениеПуснато на: Сря Авг 09, 2017 11:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Използвали ли сте нашето облачно архивиране?
Използвали ли сте нашата USB Flash за архивиране и защита от крипто вируси?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 59

МнениеПуснато на: Чет Авг 10, 2017 08:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
счетоводната информация е изключително важна и загубата често подлежи на обширни проверки и санкции. Препоръчвам да разгледате алтернативните варианти за архивиране :
-Облачно архивиране
-Флаш памет - Микроинвест архиви
Относно възстановяването на хард диска, моля свържете се с мен на тел. 0885 30 05 95 ии 056 82 41 73.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 566

МнениеПуснато на: Чет Авг 10, 2017 09:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Ейййй страшни сте, значи ...
Колежката е притеснена от загубата на информацията и моли за помощ, вие с маркетинг и реклама се занимавате. Не, не е използвала нито едно от спасенията. Ако можете - помогнете й. После ще е съгласна на всичите ви предложения.
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
-> НАШИ WEB ПРИЛОЖЕНИЯ <-
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Петя Лозанова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 22 Дек 2014
Мнения: 267

МнениеПуснато на: Чет Авг 10, 2017 10:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Относно възстановяването на хард диска, моля свържете се с мен на тел. 0885 30 05 95 ии 056 82 41 73.

Колегата е предложил помощ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18190

МнениеПуснато на: Чет Авг 10, 2017 11:20    Заглавие: Отговорете с цитат

@experta_biz: Аз лично съм отделял цяла събота и неделя за възстановяване на форматиран диск (специално за този клиент купих допълнителен софтуер), когато се оказа, че клиентът има флашка и архив. След това, вместо благодарност, аз лично получих обида, защото съм си позволил да поискам заплащане на услугата.

След този случай, първото нещо което питам е дали са използвани другите опции на продукта.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 566

МнениеПуснато на: Чет Авг 10, 2017 11:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
... аз лично получих обида...

Не се и съмнявам. Въпрос на манталитет.
В случая във втория си пост Zlaty пише, че е съхранявала информация, ама грешната ... Confused Както и да е. Дано успее да я възстанови.
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
-> НАШИ WEB ПРИЛОЖЕНИЯ <-
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18190

МнениеПуснато на: Чет Авг 10, 2017 12:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Тук основните въпроси са:
1. Кога е съхранявала информацията?
2. Къде е съхранявала информацията?
3. Чрез какъв инструмент е съхранявала информацията?

Това може да помогне, няма да попречи.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 566

МнениеПуснато на: Чет Авг 10, 2017 12:22    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Тук основните въпроси са:
1. Кога е съхранявала информацията?
2. Къде е съхранявала информацията?
3. Чрез какъв инструмент е съхранявала информацията?

Това може да помогне, няма да попречи.

А какъв е смисълът, след като по погрешка са правени архиви на Делта, а се търсят такива на Делта Про ?
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
-> НАШИ WEB ПРИЛОЖЕНИЯ <-
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1486

МнениеПуснато на: Чет Авг 10, 2017 20:16    Заглавие: Отговорете с цитат

experta_biz написа:
Ейййй страшни сте, значи ...
Колежката е притеснена от загубата на информацията и моли за помощ, вие с маркетинг и реклама се занимавате. Не, не е използвала нито едно от спасенията. Ако можете - помогнете й. После ще е съгласна на всичите ви предложения.


Никой не прави маркетинг и реклама.
Всъщност всички посочени начини помагат на всички останали клиенти за да осъзнаят колко важно е опазването на счетоводната информация.
Вие какви начини използвате споделете ги и ще помогнете на много хора.
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 566

МнениеПуснато на: Чет Авг 10, 2017 20:34    Заглавие: Отговорете с цитат

slavib написа:
Вие какви начини използвате споделете ги и ще помогнете на много хора.

С удоволствие ще споделя. Преди няколко години ми беше първата и последна загуба на данни поради повреден хард. По някаква причина бях направил архив от преди 3 месеца. Което, все пак, е нещо. Възстанових, въвеждах като побъркан и успях да спася положението. Какво направих после ? Сипах се едно кафенце и подробно и внимателно анализирах ситуацията. След това от следващите хонорари инвестирах в платен хостинг и качествена флашка. В момента съхранявам направените архиви на:
- отделен дял на моя компютър
- несистемен дял на друг компютър
- външен носител /качествена флашка/
- персонален хостинг.

Наречете го параноя, но от доста време спа спокойно Laughing

ПП: ако се вземе решение и архивирането в облака стане безплатно - ще се възползвам и от него.

Поздрави Wink
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
-> НАШИ WEB ПРИЛОЖЕНИЯ <-
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 59

МнениеПуснато на: Пет Авг 11, 2017 07:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
@experta_biz прекалено сте остър към правилната практика!
1. Предположения "маркетинг" от Вас е моя практика и съвет към всеки един.
2. Предложените от мен варианти за архивиране са една малка част от съществъващите, но и част от продуктовия асортимент на Микроинвест, а ако колегата/колежката успее да си направи архивиране по собствен начин и сметне, че е по-правилен вариант, нека го ползва.
3. Вие сте си патили и все пак не подкрепяте решенията предложени Ви от Микроинвест за техен софтуер?!


P.S.
Най-добър вариант за колегата/колежката е да се свърже с мен за възстановяване на хард диска.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1486

МнениеПуснато на: Пет Авг 11, 2017 09:21    Заглавие: Отговорете с цитат

@experta_biz
Вие направихте още по голяма реклама Smile
Всички методи които описахте са изпълними с решенията които предлага Микроинвест.
Не сте параноик, защото моите разбирания са че единственият начин чрез който може да бъде защитена счетоводната информация е ако тя съществува на повече от едно физическо място.
Всички методи които използвате са полезни е ефективни всеки сам по себе си - може би методът на собствен хостинг е най надежден.
Всъщност това е на практика разновидност на облачното архивиране само че го правите може би ръчно.
Този метод е платен (при вас може да е платен за Вашият сайт но това не означава че е безплатен) и равностойността му ако сравним тарифите на двете най големи хостинг компании е съизмерим като цена с облачното архивиране.
Облачното архивиране всички бихме искали да бъде безплатно но не може, защото при всяко архивиране се заема определен ресурс който трябва така или иначе да бъде платен.
В това отношение аз мисля че Микроинвест предлага изцяло завършено решение с изключително висока надеждност на изключително ниска цена и абсолютно лесно за използване от счетоводителите.
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov