Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Загуба на база данни - изгорял хард диск
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 623

МнениеПуснато на: Пет Авг 11, 2017 14:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Извинявам се на колежката, темата се разводни, но смятам, че насоката е доста полезна и за останалите.
Архивирам на флашка /и продължавам/ преди да има специална такава. Не ми представлява трудност да го правя "на ръка" и затова не смятам да давам пари.
Относно облачното архивиране - аз и в момента имам акаунт в pCloud. Защо да не мога да го ползвам ?

Поздрави

ПП: ако сметнете, можем да направим отделна тема "СЪХРАНЕНИЕ НА ДАННИ".
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
P0ZiTR0N



Регистриран на: 29 Авг 2016
Мнения: 102

МнениеПуснато на: Пет Авг 11, 2017 14:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Нали имате платен абонамент? С безплатен не става
_________________
Специалист поддръжка за руски/арабски/кенийски/малтийски/казахски/молдовски/ и т.н. пазари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Zlaty



Регистриран на: 09 Авг 2017
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пет Авг 11, 2017 22:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте отново,

Извинявам се за късния отговор, но както можете да предположите денонощно работих по възвръщане на информацията.
За щастие успяхме да възстановим голяма част от информацията от хард диска, но сега имам следното затруднение, надявам се, че тук вече ще можете да ми съдействате. От пътя programdata\micronvest\archipro\beckup само частично бяха възстановени зиповете, които зареждаме безпроблемно, останала възстановена информация са базите (mdf файлове) намиращи се в programfiles\microsoftsqlserver\mssql10_50.msslserver\mssql\data, от които атачнахме към Microsoft SQL Managent Studio всички ТРЗ-та и тях ги импорнахме в ТРЗ и личен състав Про, НО не се получава същото с базите на Делта Про, атачваме и тях в localhost, но в Делта Про не можем да импортнем. Някой да е имал такъв проблем? Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2215
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Авг 12, 2017 13:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, освен mdf, трябва да имате и ldf файлове. Също така студиото трябва да е стартирано, като администратор. В противен случай почва да дава грешка при възстановяването.
_________________
Даниел Петков- Регионален Дистрибутор
W: https://www.danilsontmstudioltd.net/

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18431

МнениеПуснато на: Пон Авг 14, 2017 15:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Вие ZIP ли възстановявате?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
P0ZiTR0N



Регистриран на: 29 Авг 2016
Мнения: 102

МнениеПуснато на: Вто Авг 15, 2017 08:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако нямате работещ ZIP, но имате MDF без LDF:
- Свържете се към сървъра през Studio
- Направете празна база със същото име на предишната база
- Спирайте сървъра
- Подменяйте MDF в папката Data
- Стартирайте сървъра
_________________
Специалист поддръжка за руски/арабски/кенийски/малтийски/казахски/молдовски/ и т.н. пазари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
nike



Регистриран на: 03 Ное 2010
Мнения: 39

МнениеПуснато на: Чет Авг 31, 2017 07:25    Заглавие: Отговорете с цитат

experta_biz написа:

ПП: ако сметнете, можем да направим отделна тема "СЪХРАНЕНИЕ НА ДАННИ".


Фрии Cloud Backup Robot on a remote server to create a MSSQL backup с елементарни настройки.
Ограничен си до
Dropbox
Box
Google Drive
OneDrive
Amazon S3

Какво сте се прехласнали по тези клауди - нали е модерно айде...
Малко помиси
Лицензионното споразумение - текст "форсмажорни обстоятелства". Кой дава гаранция , че облаците ще работят постоянно? Даунтайм? Ако услугата спре или terms and conditions се променят в твоя вреда? Кой бекъпва клауда? Колокацията на данни чие задължение е? Защото при фосмажор клауда може да не спре да работи, но да се смали - ами част от данните? Защо е забранено на държавни учреждения, болници /и частните/ , застрахователи, банки, организации да хостват на чужди сървъри /още повече в чужди държави/? и т.н.
Сега е модерно като ти е нужен нов сървър - бастър копче изстрелва нов имидж и ти пуска виртуалка със желаните параметри , да де сега вече контейнери. Софтуерът е вече като сервиз. Не купуваш софтуер и и не инсталираш, ти го ползваш, а някой друг ти го хоства и поддържа. Идеята е плащаш за RAM, CPU и HDD колкото ти трябва и кихаш за месец например. Ако ти трябва още мощ - бецален. Ъпгрейдите и местенете между сървърите се прави от хостера. Бизнес модел. Малкият бизнес няма избор и ще не ще го харесва.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1512

МнениеПуснато на: Чет Авг 31, 2017 08:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Ще отговоря кратко за облачните сървъри.

Полезни са защото вероятността да изгори хард диска или компютъра да бъде заразен и едновременно с това да изчезнат данните на облачният сървър е на практика нулева.
т.е. има 100% запазване на данните - което всъщност е и целта.
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov