Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Непрофесионализъм ПАО Комерс-Разград/Професионалист Цветомир

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
nestorowa



Регистриран на: 07 Фев 2015
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Сеп 13, 2017 14:03    Заглавие: Непрофесионализъм ПАО Комерс-Разград/Професионалист Цветомир Отговорете с цитат

Здравейте !

Бих искала да Ви поздравя за прекрасния софтуер и да Ви сигнализирам за нередност относно обслужването на Ваш дистрибутор- ПАО Комерс ЕООД - гр.Разград .
Програмния софтуер Delta, ТРЗ, Складова програма и Архивиращия модул закупих от горепосочения дистрибутор. А сега по същество:

1.Отне ми около 1 месец време , след 5 телефонни обаждания да склоня въпросния да ми прехвърли данните от стария компютър на новия. Повече време уточнявахме кога точно ще се случи това, отколкото да се свърши самата работа ( 1 час и 30 мин) . За услугата заплатих 164 лева с ДДС . Не знам какви са тарифите на другите колеги....

2. Рядко ми се налага да търся въпросния Управител на фирма ПАО Комерс, Цоньо и слава Богу! Той или не може да говори , или не може да даде адекватно решение на проблема.... освен това може да те мотае до безкрай. Може би е на импулсен телефон .... Ето например днес програмата ми изписа съобщение в което става въпрос за невъзможен достъп до SQL Server. Звъннах за съпорт на Цоньо и след 13 мин и 47 секунди разговор ми стана ясно, че човека изобщо не разбира за какво иде реч. В крайна сметка прекъснах разговора, защото можеше още 1 час да увърта! Бил зает в момента , разкарвал някаква стока. Не било много удобно да ходя с лаптопа до Разград сега /аз съм от Попово -36км./ . Да съм звъннела там на номер от сайта. Ама може би трябвало да се изтрият настройките на въпросния сървър.... И после да се инсталирал наново....Обаче не можел сега. Номер конкретен на технически отдел не знаел.... Какво съм искала аз да направя!?! Какво съм искала от него ?
Все пак днес е 13-ти и файловете за ДДС мен чакат....

След което звъннах на 070044700 и ми вдигна изключително любезен и отзивчив господин от централата от Велико Търново на име Цветомир. Човека от 2 изречения разбра къде е проблема и какво трябва да свърши. Обясни ми , че проблема е възникнал заради актуализацията на Windows-a и му отне не повече от 3 мин, за да поправи грешката!

Всички следващи актуализации ще си закупя не от ПАО Комерс- Разград , а от Цветомир от Велико Търново !

Моля, да бъда извинена ако съм Ви отегчила с монолога си ! Рядко пиша коментари където и да било. Но идва момент в който след 10 пъти безхаберие ти писва!!!

Възхищавам се на хора като Цветомир , които знаят къде, как и защо работят! Любезен, коректен и професионалист!

Благодаря за вниманието! Останете със здраве! Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1486

МнениеПуснато на: Пон Сеп 18, 2017 19:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте
1. Не познавам въпросният господин който критикувате, но ако се бяхте научили да ползвате Архиватор Pro можеше да си прехвърлите данните сами. Но ако е била необходима специална намеса то данните се прехвърлят ръчно и цената която сте заплатили не мисля че е значителна ако имате няколко фирми.
2. Нормално е да сте изнервена на 13 – крайният срок от 14 дена възможност да работите но Вие в случая сте поискали въпросният дилър да пренебрегне друг клиент за да Ви свърши работа на Вас. Както сами казвате той в момента на обаждането е шофирал и е нарушил законът за да си говорите. Може би ако бяхте изчакали нещата щяха да се случат.

Сигурен съм че всички колеги които поддържат програмите на Микроинвест са компетентни.
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov