Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

ИЗИСКВА МИ РЕГИСТРАЦИЯ !!!!!!

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
gvt_bg



Регистриран на: 04 Юли 2008
Мнения: 262

МнениеПуснато на: Вто Окт 10, 2017 09:22    Заглавие: ИЗИСКВА МИ РЕГИСТРАЦИЯ !!!!!! Отговорете с цитат

Здравейте. Преди време във форума бях запитал, защо като включа флашка или друг магнитен носител например външен хард диск за архиви, непрекъснато при стартиране на продуктите Ви, ми изисква нова регистрация на продуктите. Казахте че в следващите версии проблема ще бъде решен. Е не е решен по не при мен. Работя с Уиндоус 10 Про.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Петя Лозанова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 22 Дек 2014
Мнения: 267

МнениеПуснато на: Вто Окт 10, 2017 10:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Всеки път при стариране на програмите ли се изсква да лицензирате или при последния update на Windows 10 Ви падна лиценза? Коя е версията с която работите?
От известно време проблемът с падането на лицензите е ограничен до минимум. Трябва ни малко повече информация, за да анализираме проблема, с който се сблъсквате.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gvt_bg



Регистриран на: 04 Юли 2008
Мнения: 262

МнениеПуснато на: Сря Окт 11, 2017 13:49    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте. Работя със последната версия на продукта делта 1.01.057.

Пробвах с флашка проблема го няма. Но всеки път включвам външен хард диск на който всяка сутрин ми се прехвърлят автоматично базите и други архиви и докато се прехвърлят не мога да работя. Изисква ми регистрация. След като се прехвърлят архивите и документите и махна външният хард нещата се оправят.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Петя Лозанова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 22 Дек 2014
Мнения: 267

МнениеПуснато на: Пет Окт 13, 2017 09:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, а когато слагате външния хард тапата включена ли е? Ако стартирате програмата преди диска би следвало да нямате проблем. В наши условия е тествано с поставяне на всякакви външни устройства и не сме имали проблем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1486

МнениеПуснато на: Пет Окт 13, 2017 09:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Какво става когато направите пре-регистрация когато външният хард диск е включен.
След като го махнете иска ли регистрация?
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
gvt_bg



Регистриран на: 04 Юли 2008
Мнения: 262

МнениеПуснато на: Съб Окт 14, 2017 14:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Да тапата е включена непрекъснато. Ако стартирам програмата преди външният хард диск да РАБОТИ не иска регистрация. Само ако външният хард е включен преди стартирането на програмата само тогава ми изисква регистрация
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1486

МнениеПуснато на: Нед Окт 15, 2017 11:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Направете пре регистрация докато външният диск е включен
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
vanya3



Регистриран на: 06 Авг 2016
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пет Окт 20, 2017 12:54    Заглавие: Версия 1.01.051/30.06.2016 Отговорете с цитат

Може ли някой да ми услужи с инсталационния файл на Делта Про, версия 1.01.051/30.06.2016, тъй като всеки път при упдейт на моя уиндоус 10, Делтата ми се прецаква и не ми позволява да се регистрирам. Искам да преинсталирам счетоводният продукт и да опитам отново, но немога да открия файла на моя компютър.
Ако някой работи на тази версия, нека ми го изпрати на vanya3@gmail.com.
Благодаря предварително!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gvt_bg



Регистриран на: 04 Юли 2008
Мнения: 262

МнениеПуснато на: Пет Окт 20, 2017 16:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Докато е включен външният диск направих пререгистрация и като го махнах и стартирах програмите и пак ми иска регистрация.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2200
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Окт 20, 2017 21:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Случайно да ползвате USB hub, вместо два независими порта на компютъра?
_________________
Даниел Петков- Регионален Дистрибутор
W: https://www.danilsontmstudioltd.net/

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
gvt_bg



Регистриран на: 04 Юли 2008
Мнения: 262

МнениеПуснато на: Сря Окт 25, 2017 12:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте. Не ползвам USB hub. Ползавм външният хард диск с кабел USB .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18190

МнениеПуснато на: Пон Ное 20, 2017 14:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Проблемът с отпадането на регистрациите е решен и в новите версии не би трябвало да съществува. Все още ли имате затруднения?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Цветан Рогозански
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 23 Мар 2010
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Пон Ное 20, 2017 15:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, отдавна при нас не са постъпвали подобни проблеми. Може би версията Ви е стара. Ако все пак проблемът продължава, свържете се с нас за да анализираме какво точно се случва.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gvt_bg



Регистриран на: 04 Юли 2008
Мнения: 262

МнениеПуснато на: Сря Ное 29, 2017 08:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте. Проблема си остава при мен. Работя с последните версии на продуктите ви.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Цветан Рогозански
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 23 Мар 2010
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Ное 29, 2017 16:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, изпратих ви на лично съобщение как може да се свържете с мен за да решим проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov