Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Грешка при работа със Склад Про

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
BoyanS



Регистриран на: 20 Сеп 2014
Мнения: 15
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря Яну 10, 2018 11:07    Заглавие: Грешка при работа със Склад Про Отговорете с цитат

Здравейте,

Имаме около 15 работни станции с наш сървър за Склад Про.
Всички станции работят без проблеми с изключение на една, на която дава грешката от прикачените снимки.
Пробвахме с преинсталация на Склад Про, но пак го дава. Какво би могло да се направи още?
Проблемът се появи, след като създадохме нова база данни.








Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
P0ZiTR0N



Регистриран на: 29 Авг 2016
Мнения: 127

МнениеПуснато на: Чет Яну 11, 2018 08:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте!
Има ли възможност да ни дадете пълен Log-файл?

Със всички ли потребители това се появява или само с един?
Дали потребител е вързан към обекта? Към фирма?

Опитайте да преинсталирате на този компютър Net Framework 2.0 от Apps and Features.
Ако не стане, трябва ни достъп към компютъра за да видим какво не е наред
_________________
Специалист поддръжка за руски/арабски/кенийски/малтийски/казахски/молдовски/ и т.н. пазари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18483

МнениеПуснато на: Чет Яну 11, 2018 15:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Аз лично съм ви отговорил много подробно, справихте ли се?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
BoyanS



Регистриран на: 20 Сеп 2014
Мнения: 15
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет Яну 19, 2018 09:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Благодаря Ви за отговора!
Излязоха ми други ангажименти и бях оставил въпроса да отлежи.
Опитах с преинсталация на WarehousePro и CrystalReports, заедно с .NET Framework, но колегите се оплакват, че продължава да им дава същата грешка. Мисля да опитам още веднъж с преинсталация и ръчно изтриване на останалите файлове след деинсталацията, което не направих първия път.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18483

МнениеПуснато на: Сря Яну 24, 2018 17:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Вероятно проблемът е много по-дълбок. Свържете се с мен на 0888 344 304 през работно време.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov