Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

ДЕЛТА ПРО ПОСЛЕДНА ВЕРСИЯ
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
kvsvks7



Регистриран на: 09 Яну 2018
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Вто Яну 09, 2018 19:02    Заглавие: ДЕЛТА ПРО ПОСЛЕДНА ВЕРСИЯ Отговорете с цитат

Здравейте, имам следния проблем:
При стартиране на DELTA PRO ( последна версия ), се получава "увисване" на програмата за около десетина секунди. Компютърът е с WINDOWS 7 SP1, двуядрен процесор INTEL, 5 GB RAM и достатъчно дисково пространство. WINDOWS DEFENDER е изключен. Антивирусната програма е AVAST FREE. Инсталиран е и ъпдейт на SQL-KB3045313.
При стартиране на TRZ PRO ( последна версия ), такова "увисване" няма.
Ще съм Ви благодарен, ако разрешим този проблем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2230
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 09, 2018 19:19    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Поставете папките на Делта и ТРЗ Про в изключенията на антивирусната. Това би трябвало да реши проблема.
_________________
Даниел Петков- Регионален Дистрибутор

M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
andrewa



Регистриран на: 01 Юли 2008
Мнения: 418
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Вто Яну 09, 2018 22:10    Заглавие: Отговорете с цитат

Не го решава. Наблюдавам същото забавяне при Делта Про и ТРЗ Про с AVG free, Win10 1709 64 bit c i3 процесор и 8GB RAM. Добавени са като изключение за файлова проверка в AVG папки C:\ProgramData\Microinvest и C:\Program Files (x86)\Microinvest с всичките им папки.




_________________
Материали, машини и технологии за рекламата - четвърт век точност и коректност!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
kvsvks7



Регистриран на: 09 Яну 2018
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Вто Яну 09, 2018 22:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, колегата е прав! Проблема остава, но е много интересно защо все пак при мен TRZ PRO се стартира почти мигновено, а доколкото знам базите данни при него са доста по-големи. Забравих да спомена, че при предишната версия на DELTA PRO, доколкото си спомням такова забавяне нямаше. Надявам се да намерим решение!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2230
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 09, 2018 22:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Това, трябва да се анализира, чрез дистанционен контрол. Това е платена услуга. Може и потребителя в Ос-та да няма администраторски права върху папките.
_________________
Даниел Петков- Регионален Дистрибутор

M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
kvsvks7



Регистриран на: 09 Яну 2018
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Сря Яну 10, 2018 21:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, г-н Петков, благодарен съм Ви за бързата реакция и съдържателния отговор. Не съм голям компютърен специалист, нито програмист, но все пак работя с компютър вече почти 20 години. Специално с Вашите продукти (които впрочем много харесвам и препоръчвам) работя повече от 3 години. Така че мога да преценя дали проблемът е в компютъра или не. За уточнение: след Вашия пост от снощи си направих труда и преинсталирах Windows, инсталирах и всички актуализации, включително и KB3045313 за SQL. Windows акаунтът ми е на администратор и имам пълни права за достъп до папките на Microinvest и Microsoft SQL (включително в ProgramData и AppData). Още не съм сложил антивирусна, Windows Defender е забранен, на компютъра няма други програми освен Firefox, дори wallpaper-a все още не съм си сменил. В програмата няма качена нито една фирма. Просто е инсталирана. Проблемът остава.
Ваше право е когато изникне проблем с Вашия софтуер да търсите причината в компютрите на клиентите си или в техните предклавиатурни устройства, като не пропускате да споменете за вашите платени услуги. Най-вероятно ще изчакам спокойно следващата версия на продукта, където може би проблемът някак си вече ще бъде разрешен.
Желая Ви спокойна вечер!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
andrewa



Регистриран на: 01 Юли 2008
Мнения: 418
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Яну 10, 2018 23:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Няма лошо в платените услуги. Предлагам Даниел Петков да направи следното:
1. Да си даде дистанционен достъп до собствения компютър.
2. Да изследва причините за това забавяне и да предложи решение.
3. Да представи сметката (с ДДС) за да плащаме.

Аз мога безплатно да насоча с резулатата от следните опити:
1. Задавам localhost за адрес на SQL сървър 2017 Express, който е инсталиран на същия комп, от който стартирам програмите.
- стартирам Делта Про и ТРЗ Про при включен нет - има забавяне при старта.
- стартирам Делта Про и ТРЗ Про при изключен нет - няма забавяне при старта.
2. Задавам IP за адрес на SQL сървър 2017 Express, който е инсталиран на Linux server и стартирам програмите.
- при включен нет - има връзка с базата данни и има забавяне при старта.
- при изключен нет - забавя се стартирането на програмата на един от малките прозорци (явно докато се опитва да направи връзка с базата данни), излиза съобещение че няма връзка с базата данни и без никакво забавяне програмата отваря прозореца за настройка на връзка със сървъра.

При тези опити няма никакво значение дали програмата се свързва с работна база с приличен обем или със служебно създадена празна база "Моята фирма". Явно размерът (на базата) няма значение.

3. Наблюдавам Processes & Performance - натоварването на CPU при старт на програмата е едва 2-3-4% и то за кратко, дисковите операции са колкото фона, мрежова активност има много малко.

4. Изключена е проверка за нова версия, но новини от НАП се актуализират. И не виждам начин да забраня тази актуализация за да проверя дали някакви такива връзки не са причина за забавянето.

При липсата на натоварване на компа от програмите и от SQL сървъра (инсталиран на същия комп), аз не виждам друга причина за бавене при старт на Делта Про и ТРЗ Про на компютър с наличен нет освен някакво изчакване да се получи отговор на направени заявки по мрежата.
Необходимо ли е да включа трафик снифер и да дам тук резултата от сценарий 1а за да се види към кои IP адреси/домейни се обръщат програмите? Не е ли по-лесно това да се напише и който не желае да дреме при старт на програмата да насочи тези адреси към 0.0.0.0 в hosts?
_________________
Материали, машини и технологии за рекламата - четвърт век точност и коректност!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Петя Лозанова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 22 Дек 2014
Мнения: 302

МнениеПуснато на: Чет Яну 11, 2018 09:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Проблемът идва от физическата промяна на нашите IP адреси. При стартиране и двете програми правят проверка за "фикс" версии и тъй като IP адресите са променени се получава описаното "зависване". С последната версия на ТРЗ Pro това е избегнато. В следващата версия на Делтa Pro също няма да има този проблем.
Поздрави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
kvsvks7



Регистриран на: 09 Яну 2018
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Чет Яну 11, 2018 13:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, г-жо Лозанова!
Много Ви благодаря за ободряващия отговор!
Ако е възможно бихте ли споделили кога да очакваме новата версия на DELTA PRO.
Още веднъж благодаря!
Лек ден!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gvt_bg



Регистриран на: 04 Юли 2008
Мнения: 274

МнениеПуснато на: Чет Яну 11, 2018 16:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте При стартиране на DELTA PRO и ТРЗ ПРО ( последна версия ), се получава "увисване" на програмата за около десетина секунди и при мене. Това се наблюдава от доста време. Никой не може да ми каже какъв е проблема. Преди да се появи това +УВИСВАНЕ" за около 10 секунди, програмите се стартираха мигновенно. Машината ми е HP сървър със 16 Gb рам памет и работи изключително бързо
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
andrewa



Регистриран на: 01 Юли 2008
Мнения: 418
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Чет Яну 11, 2018 17:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Защо такава проверка се прави след като в програмата е забранено да се проверява за нова версия?

Може ли да дадете тук IP адрес/домейн където в момента се прави това куцо търсене за да го блокирам и да не се губи време докато не се направи апдейт?
_________________
Материали, машини и технологии за рекламата - четвърт век точност и коректност!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18693

МнениеПуснато на: Пет Яну 12, 2018 19:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако блокирате IP-то ще стане по-зле. От 10 сек за TimeOut ще стане на 2 минути (блокиран IP адрес).

Проверките за нова версия са изключени, но има регистрация в системата за обмен на съобщения и търсене на данни за фирми.

Актуализация ще има скоро.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
kvsvks7



Регистриран на: 09 Яну 2018
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Нед Яну 14, 2018 17:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Да благодарим на г-н Павлов!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gvt_bg



Регистриран на: 04 Юли 2008
Мнения: 274

МнениеПуснато на: Сря Фев 14, 2018 10:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте. Искам да попитам това ПРОСЛОВУТО "ЗАВИСВАНЕ" НА ДЕЛТА ПРО, защо не го оправите като пуснете последната версия с тази промяна, и всеки който се я е закупил или актуализирал - да направи това наново за да се махне описаното "зависване" и да се работи нормално, а не да се чака новата версия. Благодаря
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18693

МнениеПуснато на: Чет Фев 15, 2018 12:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
защо не го оправите като пуснете последната версия с тази промяна

От последната промяна е изминало много време и "мъничката" промяна ще отнеме много дни работа. Продуктът е почти готов, скоро ще има официална версия.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov