Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

проблем с пускането на Делта Про след обновяване до Win 10

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
t.hristakiev



Регистриран на: 26 Апр 2012
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Яну 22, 2018 12:21    Заглавие: проблем с пускането на Делта Про след обновяване до Win 10 Отговорете с цитат

Здравейте,

Използваме Delta Pro на 4 клиентски станции, след обновяването им до последна версия на Windows 10 Pro 1709 не иска да се стартира на нито една станция повече. Дава стандартно съобщение за греша и иска да изпрати грешката до Микроинвес. Опитах да изтегляSetup_DeltaPro_x64.exe и да го инсталирам на ново но след като сваля и стартирам exe-то минава extract-a и до там.

Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Daniel Toshev
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 20 Ное 2017
Мнения: 53

МнениеПуснато на: Пон Яну 22, 2018 13:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Добър ден,

тази грешка е продиктувана от липса на права на потребител във Вашата операционна система. Бих Ви посъветвал да погледнете Log файла на продукта, в него е упоменато към коя конкретна папка няма права.
Пътят до въпросния файл се намира в:

директория на инсталаиця\ProgramData\Microinvest\Delta Pro
_________________
http://wiki.microinvest.net
Базата Знания на Microinvest!
https://show.microinvest.net/
Навсякъде около Вас!
https://pos.microinvest.net/
Продуктов магазин Microinvest
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
t.hristakiev



Регистриран на: 26 Апр 2012
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Яну 22, 2018 14:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Тръгна инсталатора след като дадох на exe-to compatibility - windows 8. След като инсталирах програмата наново всичко изглежда да работи, получава се забавяне при избора на бази но като цяло за сега е търпимо. Благодаря все пак !
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18718

МнениеПуснато на: Сря Яну 24, 2018 20:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Написаното не решава проблемите, а само ги замазва.
Трябва да се настроят правилно правата за достъп.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov