Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Някои предложения за склад про
Иди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Предложения
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
forfavore



Регистриран на: 09 Мар 2018
Мнения: 16

МнениеПуснато на: Съб Мар 17, 2018 20:46    Заглавие: Отговорете с цитат

andrewa написа:
Функцията на Open Office за копиране на съдържанието на клетка от друга страница при съвпъдък на съдържанието на клетки е:
=VLOOKUP($A5;$PAGE2.$A$4:$I$9000;4;0) - тази формула стои примерно в клетка Н5 на стр.1, размножена е в колона Н. В тази колона ще цъфнат променените цени.
$A5 е клетката, по чиято стойност се търси на стр.2. Колона А трябва да съдържа SKU на експорта от склад про.
PAGE2 е името на стр.2 във файла (тук се записва таблицата с SKU, име на стоката на чужд език и променените цени)
А4 - I9000 е областта от стр.2 в която се прави сравнение и от която се извличат данни (според областта която заема записът от предишното пояснение)
4 означава четвърта колонка от стр.2 - от клетката на съответния ред на тази колонка се дърпа стойността в стр.1 ако има съвпадение на SKU. В 4-та колонка на стр.2 трябва да са записани новите цени

Пример за функция за сравнение и попълване на дадена колонка със стойности при изпълнение на някакви условия:
=IF(((INDEX($F$4:$M$65007;;$T$3)-P5)*INDEX($F$1:$M$1;1;$T$3)-S5*E5)*S5>=0;" ";"НЯМА")
Вече не помня какво точно беше условието, в клетката в която е записана тази функция излиза число или текст НЯМА. Тази функция се размножава в колонката. В тази колонка ще се запише старата цена или новата цена ако има корекция. И тази колонка ще се импортира в СкладПро.


Благодаря за информацията колега, ще инсталирам един open office за да направя импорта.

Все пак колегите от Микроинвест трябва да помислят относно по лесното изпълнение на операцията за ъпдейт на данни от Екселски файл на база само код на продукта, който трябва да е уникален. В този ред на мисли, какво би оправдало употребата на един и същи код в два различни продукта?

Имам два онлайн магазина на различни езици и офлайн. За да синхронизирам наличностите в онлайн магазина, експортвам от склад про, запазвам колоната за код на продукт и колоната количество, и ги импортвам в Magento. Трябва ми редакция, на цени, пак две колони, SKU и цена, импорт - ъпдейт. Не виждам причина, в склад про да се изисква код и име.

Същото е и с възможността за международна фактура. Интересно ми е как се оправят други които ползват склад про и издават международни фактури.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18708

МнениеПуснато на: Съб Мар 17, 2018 20:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
В този ред на мисли, какво би оправдало употребата на един и същи код в два различни продукта?

Отваряме каталозите на VTac и LedBG и виждаме, че 20% от кодовете са еднакви. Същото при Toyota и Lexus. Примери безброй. Аз дори мога да покажа еднакви баркодове, при положение, че има национална структура за унификация на кодовете.

Цитат:
Не виждам причина, в склад про да се изисква код и име.

Отново прочитаме моите отговори, в началото съм описал.

Има автоматични модули за синхронизация с електронни магазини, няма необходимост от Импорт/Експорт, всичко е решено.
Има и партньорска фирма, която прави интеграции и също решава тези въпроси автоматично.

Какъв точно проблем стои при международната фактура? Опишете задачата в подробности и ще ви предоставя решение.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 120
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Нед Мар 18, 2018 08:55    Заглавие: Отговорете с цитат

forfavore написа:
Същото е и с възможността за международна фактура. Интересно ми е как се оправят други които ползват склад про и издават международни фактури.


Най-лесно става като си инсталирате Invoice Pro на компютъра и пускате през него международните фактури, има импорт на продажби от Склад Pro. Ако пускате пък повече международни от колкото български фактури просто можете да напишете един имейл на sos@microinvest.net и да си заявите изработка на индивидуален документ "фактура", по този начин хем ще са уникални фактурите Ви,хем ще имате международни фактури в Склад Pro.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
forfavore



Регистриран на: 09 Мар 2018
Мнения: 16

МнениеПуснато на: Нед Мар 18, 2018 12:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Добрин Митев написа:

Най-лесно става като си инсталирате Invoice Pro на компютъра и пускате през него международните фактури, има импорт на продажби от Склад Pro. Ако пускате пък повече международни от колкото български фактури просто можете да напишете един имейл на sos@microinvest.net и да си заявите изработка на индивидуален документ "фактура", по този начин хем ще са уникални фактурите Ви,хем ще имате международни фактури в Склад Pro.


То и аз в момента ползвам варианта с Invoice Pro. Там имам въведени и английски имена на номенклатурите които ползвам и всичко ми излиза на английски. Индивидуален документ фактура не ми върши работа защото те ще ми направят темплейт, но имената на номенклатурите си остават на български. В момента съм 50/50 бг/чуждестранни фактури, но се очаква българските да се увеличат.

Исках да махна Invoice Pro и всичко да става в Склад про, но явно тъй ще си караме.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 120
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Нед Мар 18, 2018 14:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Може да бъде изработен темплейт с имена на български и на английски, всичко е въпрос на организация в Склад Pro
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
andrewa



Регистриран на: 01 Юли 2008
Мнения: 418
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед Мар 18, 2018 14:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Това да се пишат различни стоки с един и същи номер е чиста китайщина. Връхта на сладоледа е да се добави в описанието "стар", "нов" или нещо подобно вместо да се направи стройна номерация.
Който работи по този начин иска снимки като пояснение за да идентифицира артикула с по-голяма степен на достоверност . . .
Ама какъв е проблемът който си е направил труда да приложа добрата практика при импорт да не задава колонка с наименование на стока и това поле да не се затрупва с импортираното? Който работи по овчия начин - да му се напише да си въвежда наименование и да гълта последствията.

Виктор Павлов написа:
От тук следва:
1. Ако се стартират 2 работни места (всяка едно вижда, че базата от данни е в стария формат и се опитва да конвертира данните), то конверсията ще се скапе;
2. В същата статия препоръчват да се използва ваншно решение - https://www.percona.com/doc/percona-toolkit/3.0/index.html
3. Написаното: Writes to that table, however, are blocked "Waiting for table metadata lock" and queued during the whole process означава, че SQL сървърът е блокиран в процеса на конверсия на данните, а понякога това е много време.


1. Ако се стартира едновременно актуализация на повече от едно работно място, таблиците в базата ще са заключени за всеки след първия бързак и инсталаторът може да спре актуализацията. Не вярвам това да е честа ситуация, но няма лошо да се напише да не се прави. Както във форума се повтаря "не затваряйте черния прозорец!", "стартирай актуализацията като админ".
В момента нали при актуализация на програмата се актуализира нещо в базата данни за да работи само с новата версия? Как там се избягва "състезание" между едновременно актуализиращи?
3. Колко време може да отнеме една конверсия на база данни при актуализация?! И без това следващите работни места не могат да ползват базата преди и те да се актуализират, не вярвам да има рев заради изчакването.
_________________
Материали, машини и технологии за рекламата - четвърт век точност и коректност!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
forfavore



Регистриран на: 09 Мар 2018
Мнения: 16

МнениеПуснато на: Нед Мар 18, 2018 16:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Добрин Митев написа:
Може да бъде изработен темплейт с имена на български и на английски, всичко е въпрос на организация в Склад Pro

Ще бъда благодарен, ако обясниш как? Как и къде да организирам имената на английски?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 120
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Нед Мар 18, 2018 19:00    Заглавие: Отговорете с цитат

forfavore написа:
Добрин Митев написа:
Може да бъде изработен темплейт с имена на български и на английски, всичко е въпрос на организация в Склад Pro

Ще бъда благодарен, ако обясниш как? Как и къде да организирам имената на английски?


Когато заявявате изработка на темплейт на sos@microinvest.net, обяснете в имейла, че желаете имената на стоките да се визуализират и на английски език. Сигурен съм, че веднага ще получите напълно професионално решение по описаните от Вас условия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
forfavore



Регистриран на: 09 Мар 2018
Мнения: 16

МнениеПуснато на: Нед Мар 18, 2018 21:00    Заглавие: Отговорете с цитат

Добрин Митев написа:

Когато заявявате изработка на темплейт на sos@microinvest.net, обяснете в имейла, че желаете имената на стоките да се визуализират и на английски език. Сигурен съм, че веднага ще получите напълно професионално решение по описаните от Вас условия.

Преди време съм говорил със спорта на тази тема. Темплейта може да изкара всичко на английски без артикулите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 120
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Нед Мар 18, 2018 23:10    Заглавие: Отговорете с цитат

С всяка изминала минута технологиите се променят, както и техните възможности. Въпрос на желание и време е да се изработи подобен темплейт. Разбира се и заплащането за подобна доработка на документ не е малко, но всеки трябва да си цени труда и времето.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
forfavore



Регистриран на: 09 Мар 2018
Мнения: 16

МнениеПуснато на: Пон Мар 19, 2018 15:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Добрин Митев написа:
С всяка изминала минута технологиите се променят, както и техните възможности. Въпрос на желание и време е да се изработи подобен темплейт. Разбира се и заплащането за подобна доработка на документ не е малко, но всеки трябва да си цени труда и времето.

Колега, само с темплейт няма да стане, ако следите дискусията ще разберете че за такава екстра трябва да се добавят нови полета в базата, което на този етап колегите от Микроинвест не смятат, че е икономически изгоден вариант. Преработката на цялата програма за моите нужди също не е икономически изгоден вариант.
Има голяма разлика между изработка на темплейт и преработката на приложение.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18708

МнениеПуснато на: Пон Мар 19, 2018 15:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Тъй като явно вие знаете повече от нас, създателите на продукта, то тогава вие предложете решение.

Това, което колегата е написал е напълно изпълнимо.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
forfavore



Регистриран на: 09 Мар 2018
Мнения: 16

МнениеПуснато на: Пон Мар 19, 2018 16:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Тъй като явно вие знаете повече от нас, създателите на продукта, то тогава вие предложете решение.

Това, което колегата е написал е напълно изпълнимо.


Преди известно време се бях чул с някой от съпорта при вас и ми бяха казали че с темплейт, артикулите ще останат на български.

Ако наистина ще стане с темплейт, бихте ли казали колко ще струва изработката му? Може и на лично съобщение. Предполагам че в такъв случай за български език ще се ползва наименованието на артикулите а за английския наименование за печат. Ако не е тъй, къде и как ще се напише името на артикулите на английски?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18708

МнениеПуснато на: Пон Мар 19, 2018 16:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Правят се 2 темплейта. Единият взема основното наименование на стоката. Вторият взема Име за печат. Тогава в едното име се въвежда българския текст, в другото се въвежда английския текст.

Стандартно един документ е между 29 и 49 EUR без ДДС, зависи от неговата сложност. Някой път има документи по 200 EUR, всичко зависи какво искаме да направим.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
forfavore



Регистриран на: 09 Мар 2018
Мнения: 16

МнениеПуснато на: Пон Мар 19, 2018 17:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Правят се 2 темплейта. Единият взема основното наименование на стоката. Вторият взема Име за печат. Тогава в едното име се въвежда българския текст, в другото се въвежда английския текст.

Стандартно един документ е между 29 и 49 EUR без ДДС, зависи от неговата сложност. Някой път има документи по 200 EUR, всичко зависи какво искаме да направим.


Варианта решава проблема. До няколко дена ще ви пиша на мейла с малко по точно задание.

Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Предложения All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Страница 2 от 3

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov