Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Бъг след актуализация до новата версия
Иди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 1038

МнениеПуснато на: Вто Апр 03, 2018 11:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Необходимо е да повторите инсталацията на продукта. Извършете следните стъпки:
1. Деинсталирайте Microinvest Invoice Pro от Control Panel -> Programs and Features (след позициониране, върху програмата , с десен бутон избор на Uninstall) на Windows;
2. Стартирайте изтегленият файл setup_invoicepro.exe за изпълнение.

Деинсталирането на версията няма да повреди или изтрие базите данни.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 661

МнениеПуснато на: Вто Апр 03, 2018 11:06    Заглавие: Re: Проблем след актуализация Отговорете с цитат

mocipako написа:
След, като се актуализира до версия 2.00.003 ми дава грешка при стартирането прилагам снимка на екрана. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля да сподели.

Следвахте ли стъпките, указани от г-н Павлов ?
Аз ги следвах и нямам подобен проблем. Възможно ли е да сте прекъснали някакъв процес по време на инсталацията ?
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Наши WEB-приложения
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mocipako



Регистриран на: 03 Апр 2018
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Апр 03, 2018 11:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте.
Актуализацията мина съвсем гладко без да прекъсва нищо, но в момента когато се стартира програмата излезе това съобщение. Деинсталирах я след това свалих най-новата версия, която инсталирах, а резултата е все същия. След повторно стартиране на инсталационния файл има даже опция за поправка на инсталацията и нея пуснах, пише че е Ок, но без изменение. Лошото е че преди да разреша актуализацията, не направих архив на фирмите и ще падне много игра, ако "подкарам" все пак програмата.
Благодаря за вниманието, съвети приемам всякакви.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 1038

МнениеПуснато на: Вто Апр 03, 2018 12:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Базите данни не са изгубени след тези действия. Изпратете файл Invoice Pro.log на maria@microinvest.net . Файла е наличен в C:\ProgramData\Microinvest\Invoice Pro.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 111

МнениеПуснато на: Сря Апр 04, 2018 07:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Добрин Митев написа:
Версията отново е 2.00.003, но датата на ревизията е друга. Проверете дали все още имате проблем с партньорите и визуализирането на техните имена.


Направих всичко точно както трябва. Все същото. Вчера това го повторих по абсолютно същия начин, и стана.
Сега при написване на буква в полето излизат имената на партньорите, а не само цифри както преди.
Всичко е ОК.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18630

МнениеПуснато на: Съб Апр 07, 2018 09:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Спазвайте точно това, което ви пишем. Практиката показва, че 50% от клиентите не спазват и съответно получават проблеми. Обикновено:
1. Вместо деинсталиране на продукта се прави изтриване на папката;
2. Не се сваля нов файл от сайта, защото "току-що съм го свалил", а датата е от преди 1-2 седмици;
3. При по-старите продукти се инсталира в една папка, а се стартира от друга папка;
4. Не се спазват Права за инсталиране и стартиране
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
mocipako



Регистриран на: 03 Апр 2018
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пон Апр 09, 2018 16:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Мария Андреева написа:
Здравейте,
Базите данни не са изгубени след тези действия. Изпратете файл Invoice Pro.log на maria@microinvest.net . Файла е наличен в C:\ProgramData\Microinvest\Invoice Pro.


Благодаря на Мария Андреева за оказаната своевременна помощ. При мен, както правилно предположихте проблема се оказа в антивирусната програма, която още при инсталацията слага отделни файлове под "карантина".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
pavlov77



Регистриран на: 09 Юли 2009
Мнения: 25

МнениеПуснато на: Вто Апр 17, 2018 09:44    Заглавие: Импорт от СкладПро Отговорете с цитат

След ъпдейт не ми работи импорта от СкладПро. Не се виждат изобщо продажбите, които са направени. Старите продажби, които са преди датата на актуализацията са видими, но новите не са.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 103
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто Апр 17, 2018 10:03    Заглавие: Re: Импорт от СкладПро Отговорете с цитат

pavlov77 написа:
След ъпдейт не ми работи импорта от СкладПро. Не се виждат изобщо продажбите, които са направени. Старите продажби, които са преди датата на актуализацията са видими, но новите не са.


С коя версия на програмата сте? При мен не се наблюдава такъв проблем с последните версии на Склад Pro и Invoice Pro. Импорта работи нормално.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
pavlov77



Регистриран на: 09 Юли 2009
Мнения: 25

МнениеПуснато на: Вто Апр 17, 2018 13:03    Заглавие: Re: Импорт от СкладПро Отговорете с цитат

Добрин Митев написа:
pavlov77 написа:
След ъпдейт не ми работи импорта от СкладПро. Не се виждат изобщо продажбите, които са направени. Старите продажби, които са преди датата на актуализацията са видими, но новите не са.


С коя версия на програмата сте? При мен не се наблюдава такъв проблем с последните версии на Склад Pro и Invoice Pro. Импорта работи нормално.


СкладПро версия 3.07.049, InvoicePro 2.00.004 ревизия 1 от 11.04.2018
Друго също, което не работи при мен е Дневник на приложението - дава грешка, че трябва да се изпрати съобщение и след това програмата се затваря.
Деинсталирах, инсталирах и няма промяна в ситуацията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18630

МнениеПуснато на: Чет Апр 19, 2018 06:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако е възможно, изпратете самия log файл на victor@microinvest.net за анализ. Папката на log файла е описана в нашата База знания.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
y.petrova



Регистриран на: 09 Май 2018
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Май 09, 2018 17:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, след последната актуализация на програмата срещаме следните проблеми, на всички работни места на които се ползва.
1. При въвеждане на нов партньор не намира в базата на ТР фирмата по известен ЕИК, всички данни трябва да се въвеждат ръчно.
2. При опит за ръчно въвеждане на адрес на нов партньор, всички полета остават неактивни.

Моля предложете решение за справяне с проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 661

МнениеПуснато на: Сря Май 09, 2018 19:04    Заглавие: Отговорете с цитат

y.petrova написа:
Здравейте, след последната актуализация на програмата срещаме следните проблеми, на всички работни места на които се ползва.
1. При въвеждане на нов партньор не намира в базата на ТР фирмата по известен ЕИК, всички данни трябва да се въвеждат ръчно.
2. При опит за ръчно въвеждане на адрес на нов партньор, всички полета остават неактивни.

Моля предложете решение за справяне с проблема.


Здравейте.
Не пишете точно с коя версия/ревизия на програмата сте. Обърнете внимание, че актуалната, към момента, версия е 2.00.005 / 19.04.2018 г.

_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Наши WEB-приложения
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
y.petrova



Регистриран на: 09 Май 2018
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Май 09, 2018 19:35    Заглавие: Отговорете с цитат

experta_biz написа:
y.petrova написа:
Здравейте, след последната актуализация на програмата срещаме следните проблеми, на всички работни места на които се ползва.
1. При въвеждане на нов партньор не намира в базата на ТР фирмата по известен ЕИК, всички данни трябва да се въвеждат ръчно.
2. При опит за ръчно въвеждане на адрес на нов партньор, всички полета остават неактивни.

Моля предложете решение за справяне с проблема.


Здравейте.
Не пишете точно с коя версия/ревизия на програмата сте. Обърнете внимание, че актуалната, към момента, версия е 2.00.005 / 19.04.2018 г.


Последната налична версия, специално проверих преди да задам въпроса си.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 103
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет Май 10, 2018 06:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с нашата поддръжка за анализиране на проблема. Описаното от вас поведение на програмата не се наблюдава при други потребители.

Телефоните за връзка с нашите офиси можете да намерете в секция контакти или да използвате 0700 44 700.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Страница 2 от 3

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov