Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Archi Pro и Windows 10

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
athila



Регистриран на: 22 Яну 2014
Мнения: 82

МнениеПуснато на: Чет Мар 29, 2018 08:15    Заглавие: Archi Pro и Windows 10 Отговорете с цитат

Здравейте, имам проблем с инсталирането на въпросната програма. Инсталацията и на Windows 10 спира, защото иска Net Framework 2. На Windows 8 го няма този проблем. Бихте ли ми казали какво трябва да се направи в случая ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1523

МнениеПуснато на: Чет Мар 29, 2018 10:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте
Включете от Контролният панел - > Програми и компоненти - > Компоненти на Windows - > Net Framework 3.5
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
athila



Регистриран на: 22 Яну 2014
Мнения: 82

МнениеПуснато на: Чет Мар 29, 2018 12:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Направих го, но проблема не се решава.


slavib написа:
Здравейте
Включете от Контролният панел - > Програми и компоненти - > Компоненти на Windows - > Net Framework 3.5
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1523

МнениеПуснато на: Чет Мар 29, 2018 13:04    Заглавие: Отговорете с цитат

сигурно ли е че е включено? - проверете отново
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18576

МнениеПуснато на: Чет Мар 29, 2018 18:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Изключете компонента.
Рестартирайте.
Включете компонента.
Рестартирайте.

Би трябвало да видите процес на деинсталация и след това на инсталация при стъпки 1 и 3. Напишете ни за резултата.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
athila



Регистриран на: 22 Яну 2014
Мнения: 82

МнениеПуснато на: Пет Мар 30, 2018 14:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Като включа компонента, windowsa започва да проверява/изтегля нещо и ми иска рестарт(обаче нищо не се инсталира на момента). След като се рестартира всичко си е по старо му, т.е отметката я няма там където искам. Така става всеки път, опитах и на друга 10-ка е същото. Според мен Windows 10 се опитва да изтегли и инсталира нещо, но неуспява и целият процес по нататък е обречен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1523

МнениеПуснато на: Пет Мар 30, 2018 14:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте
Понякога на Windows 10 е по този начин
Мога да ви го оправя с дистанционен сервиз
Ако желаете може да се свържете с мен.
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Daniel Toshev
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 20 Ное 2017
Мнения: 45

МнениеПуснато на: Пет Мар 30, 2018 14:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Добър ден,

след като инсталацията не става автоматично през контролния панел, то следва да имате проблем в операционната или са налични ограничения наложени от системен администратор върху локалната интернет мрежа или ограничение локално на самия компютър.
Не мога да Ви помогна повече, без анализ на компютърната система. Може да се свържете с мен на телефон в офис София, 02 955 55 15
_________________
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
athila



Регистриран на: 22 Яну 2014
Мнения: 82

МнениеПуснато на: Сря Апр 04, 2018 22:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Net framework го оправих, но ми прави впечатление, че програмата архивира ужасно бавно. На 8ца и на по слаб компютър програмата лети, но на 10ката трябва да чакам около час, това нормално ли е и дали трябва да се направи нещо за да работи като хората този архиватор ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18576

МнениеПуснато на: Съб Апр 07, 2018 08:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Сървърът локален ли е или отдалечен?
Локален сървър = бързо архивиране.
Отдалечен сървър = бавно архивиране.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov