Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Грешка и невъзможност да се влезе в Invoice Pro

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
stanislav andonov



Регистриран на: 25 Апр 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Сря Апр 25, 2018 11:07    Заглавие: Грешка и невъзможност да се влезе в Invoice Pro Отговорете с цитат

Здравейте,

от вчера при опит да отворя Invoice Pro ми дава следната грешка: "В програмата възникна неочаквана грешка. Приложението трябва да се затвори. Желаете ли да изпратите съобщение за грешката до Microinvest?"

Пробвах да отворя като администратор, но пак без успех.

Моля да ме насочите къде да търся проблема?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 292
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря Апр 25, 2018 11:29    Заглавие: Re: Грешка и невъзможност да се влезе в Invoice Pro Отговорете с цитат

stanislav andonov написа:
Здравейте,

от вчера при опит да отворя Invoice Pro ми дава следната грешка: "В програмата възникна неочаквана грешка. Приложението трябва да се затвори. Желаете ли да изпратите съобщение за грешката до Microinvest?"

Пробвах да отворя като администратор, но пак без успех.

Моля да ме насочите къде да търся проблема?


Здравейте, опитахте ли да преинсталирате програмата и всички компоненти свързани с нея?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
stanislav andonov



Регистриран на: 25 Апр 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Сря Апр 25, 2018 11:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Не съм опитвал, защото не съм много на "ти" с нещата и се страхувам, да не се изгуби информацията. Има ли такава опасност при преинсталиране?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 292
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря Апр 25, 2018 12:21    Заглавие: Отговорете с цитат

stanislav andonov написа:
Здравейте,

Не съм опитвал, защото не съм много на "ти" с нещата и се страхувам, да не се изгуби информацията. Има ли такава опасност при преинсталиране?


Ако се страхувате за информацията си, по-добре се свържете с нашите специалисти и нека те да отстранят проблема чрез дистанционен сервиз. Услугата е заплатена, а цените можете да видите на нашият сайт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
stanislav andonov



Регистриран на: 25 Апр 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Сря Апр 25, 2018 16:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте отново,

открих проблема. Изтеглих най-новата версия на Invoice Pro и започнах да я инсталирам. В един момент антивирусната програма Kasperski даде съобщение, че я блокира. Изключих антивирусната, пуснах наново инсталацията и всичко тръгна без проблем. Инсталацията мина и отворих програмата без загуба на данни. Предполагам, че Firewall-ът на Kasperski прави проблем.
Това как би могло да се реши?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 292
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет Апр 26, 2018 06:42    Заглавие: Отговорете с цитат

stanislav andonov написа:
Здравейте отново,

открих проблема. Изтеглих най-новата версия на Invoice Pro и започнах да я инсталирам. В един момент антивирусната програма Kasperski даде съобщение, че я блокира. Изключих антивирусната, пуснах наново инсталацията и всичко тръгна без проблем. Инсталацията мина и отворих програмата без загуба на данни. Предполагам, че Firewall-ът на Kasperski прави проблем.
Това как би могло да се реши?



Добавете в изключенията на антивирусната си програмата папката на InvoicePro. Темата с Касперски и InvoicePro е коментирана и в други теми във форума.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
stanislav andonov



Регистриран на: 25 Апр 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Чет Апр 26, 2018 08:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Много ви благодаря!
Добавих папката и проблемът е решен!

Поздрави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov