Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем с визуализацията

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
vesela_evtimova



Регистриран на: 18 Май 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пет Май 18, 2018 09:20    Заглавие: Проблем с визуализацията Отговорете с цитат

Здравейте,
След актуализация на програмата не могат да се визуализират документите - нито новосъздадени, нито стари.
Деиинсталирах и инсталирах отново програмата, но без резултат.
Помощ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18717

МнениеПуснато на: Съб Май 19, 2018 03:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Дали не сте изтрили SQL сървъра?
Как точно направихте актуализацията?
Каква е била версията на старата програма?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
vesela_evtimova



Регистриран на: 18 Май 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Май 21, 2018 07:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Как да разбера дали не съм го изтрила?
Изтеглих новата версия и направих инсталация. Не през самата програма, както го правих друг път. Версията трябва да е била предишната, не е някоя много стара. това мога ли да го видя от някъде?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vesela_evtimova



Регистриран на: 18 Май 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Май 21, 2018 07:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Имам такава папка : C:\Program Files (x86)\Microsoft SQL Server
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vesela_evtimova



Регистриран на: 18 Май 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Май 21, 2018 09:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Дата: 18.05.2018 16:51:39
Версия на продукта: 2.00.005
Операционна система: Microsoft Windows NT 6.1.7601 Service Pack 1
Съдържание: General Error: 100 :
Timestamp: 18.5.2018 г. 13:51:39 ч.
Message: HandlingInstanceID: a2e02bbf-4e8c-4ff1-98ee-a63f7df9dc40
An exception of type 'System.TimeoutException' occurred and was caught.
-----------------------------------------------------------------------
05/18/2018 16:51:39
Type : System.TimeoutException, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089
Message : The HTTP request to 'https://microinvest.net/MicroinvestBugReportingService/ErrorReportingService.svc/MicroinvestBugReportingService/ErrorReportingService.svc' has exceeded the allotted timeout of 00:01:00. The time allotted to this operation may have been a portion of a longer timeout.
Source : System.ServiceModel
Help link :
Data : System.Collections.ListDictionaryInternal
TargetSite : System.Net.HttpWebResponse ProcessGetResponseWebException(System.Net.WebException, System.Net.HttpWebRequest, System.ServiceModel.Channels.HttpAbortReason)
HResult : -2146233083
Stack Trace : at System.ServiceModel.Channels.HttpChannelUtilities.ProcessGetResponseWebException(WebException webException, HttpWebRequest request, HttpAbortReason abortReason)
at System.ServiceModel.Channels.HttpChannelFactory`1.HttpRequestChannel.HttpChannelRequest.WaitForReply(TimeSpan timeout)
at System.ServiceModel.Channels.RequestChannel.Request(Message message, TimeSpan timeout)

Additional Info:

MachineName : BALCHIK02
TimeStamp : 18.5.2018 г. 13:51:39 ч.
FullName : Microsoft.Practices.EnterpriseLibrary.ExceptionHandling, Version=5.0.414.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35
AppDomainName : InvoicePro.exe
ThreadIdentity :
WindowsIdentity : BALCHIK02\Veselka
Inner Exception
---------------
Type : System.Net.WebException, System, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089
Message : The operation has timed out
Source : System
Help link :
Status : Timeout
Response :
Data : System.Collections.ListDictionaryInternal
TargetSite : System.Net.WebResponse GetResponse()
HResult : -2146233079
Stack Trace : at System.Net.HttpWebRequest.GetResponse()
at System.ServiceModel.Channels.HttpChannelFactory`1.HttpRequestChannel.HttpChannelRequest.WaitForReply(TimeSpan timeout)


Category: General
Priority: 0
EventId: 100
Severity: Error
Title:Microinvest Invoice Pro Unhandled Exception
Machine: BALCHIK02
App Domain: InvoicePro.exe
ProcessId: 6860
Process Name: C:\Program Files (x86)\Microinvest\Invoice Pro\InvoicePro.exe
Thread Name:
Win32 ThreadId:2508
Extended Properties:
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18717

МнениеПуснато на: Пет Май 25, 2018 09:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с нашата поддръжка, грешката показва TimeOut което може би се дължи на слаб компютър или неправилна настройка. Трудно е да се определи по предоставената информация.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
milenmitkow81



Регистриран на: 07 Юли 2018
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Съб Юли 07, 2018 11:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте
След актуализация се получи същия проблем с визуализацията на фактури ( нови и стари). При протокол и стокова разписка работи нормално.
Пробвах с деинсталиране на Crystal Reports и Invoice Pro и нова инсталация - същия резултат

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18717

МнениеПуснато на: Нед Юли 08, 2018 11:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с нашата поддръжка. Показаното в последното мнение е различно от публикуваното преди това.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov