Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Относно Микроинвест Делта
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
natashkevich



Регистриран на: 01 Май 2009
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Вто Юли 03, 2018 20:09    Заглавие: Относно Микроинвест Делта Отговорете с цитат

Здравейте!

Програмата не може да генерира оборотна ведомост и ми дава следната грешка:

Datebase has not been deleted:Bound control.Date 2 use count = 0.
После ми дава съобщение да вляза в меню други и да променя драйвера на принтера.В менюто не виждам принтер.

Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Цветомир Маринов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Окт 2012
Мнения: 320

МнениеПуснато на: Сря Юли 04, 2018 08:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, вероятна причина може да е дефектен драйвер за принтера. Сменете драйвера с друг. Също така проверете името на принтера в настройките на операционната система да не е прекалено дълго.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19180

МнениеПуснато на: Сря Юли 04, 2018 19:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Направете името на принтера съвсем късо, например "Canon", до 8 знака, на латиница и пробвайте отново.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
IKA



Регистриран на: 21 Авг 2007
Мнения: 232

МнениеПуснато на: Вто Окт 30, 2018 08:49    Заглавие: делта спря да се отваря Отговорете с цитат

бях 10 дни в отпуск и днес пробвам да вляза в делтата но програмата ме праща в сайта но и там нищо не може да се направи ....?? какво трябва да означава това ??? Не ми се иска да повярвам,че всичко което е правено през годините просто ще изчезни а и ,че трябва за 10 дни да се организираме за да се прехвърлим на прото ....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Цветомир Маринов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Окт 2012
Мнения: 320

МнениеПуснато на: Вто Окт 30, 2018 11:22    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, свържете се с мен на тел 062/605615
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
IKA



Регистриран на: 21 Авг 2007
Мнения: 232

МнениеПуснато на: Вто Окт 30, 2018 13:16    Заглавие: Отговорете с цитат

номера за връзка с вас е е непълен ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 240
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто Окт 30, 2018 13:33    Заглавие: Отговорете с цитат

IKA написа:
номера за връзка с вас е е непълен ...


Използвайте нашата национална линия 0700 44 700.
_________________
Microinvest Офис Варна
ул.Стефан Стамболов 12, партер
052 / 69 5678 - 0885 50 44 07
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Цветомир Маринов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Окт 2012
Мнения: 320

МнениеПуснато на: Вто Окт 30, 2018 13:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, позвънете на този номер 0885 300 594.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19180

МнениеПуснато на: Вто Окт 30, 2018 13:51    Заглавие: Re: делта спря да се отваря Отговорете с цитат

IKA написа:
бях 10 дни в отпуск и днес пробвам да вляза в делтата но програмата ме праща в сайта но и там нищо не може да се направи ....?? какво трябва да означава това ??? Не ми се иска да повярвам,че всичко което е правено през годините просто ще изчезни а и ,че трябва за 10 дни да се организираме за да се прехвърлим на прото ....


От 2012 година непрекъснато говорим, че старият софтуер вече е много остарял и да се мигрира към новия...
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
IKA



Регистриран на: 21 Авг 2007
Мнения: 232

МнениеПуснато на: Вто Окт 30, 2018 14:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Гн Павлов вие може и да си говорите но тези неща не би трябвало да стават по този начин ....поне според мен .Аз съм ваш клиент повече от 15 години но в момента съм почити категоричен,ще ще спра да бъда/ не ,че има значение за вас../
Не оспорвам правото ви да спрете старите програми а начина по който го правите .На всеки е ясно,че сме достатъчно натоварени а в старите бази има прекалено много информация,която трябва ние да обработим а и не е никакъв проблем до нова година ,който реши да си приключи 2018..
Напълно осъзнавам,че оставихте "безплатни " старите версии доста време но накрая всичко отиде по дяволите .....
С уважение
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19180

МнениеПуснато на: Вто Окт 30, 2018 17:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Съобщение от 2013 година: http://forum.microinvest.net/viewtopic.php?t=11504&start=0
Времето е напълно достатъчно за смяна на продуктите, 5 години са това...
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1576

МнениеПуснато на: Вто Окт 30, 2018 18:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Значи при Микроинвест нещата са в продължение на 5 години.
При другите фирми производители на софтуер казват: От днес имаме нова програма, ако не Ви харесва оплачете се на Арменският поп
Виждате ли разликата.
Микроинвест са направили жест към своите клиенти за поддръжката на старите програми в продължение на 5 години което формира разход за заплати на програмистите които работят по тях да ги държат актуални съгласно законодателството.
В момата който много иска да приключи 2018 на старата Делта или ТРЗ може да плати малка такса и да го направи.
Отделно от това бихте могли да импортирате данните от старите програми Делта и ТРЗ и ЛС в новите Pro версии и да продължите работа, но има някой неудобства.
За това може би наистина е добре да се приключи 2018 на старата програма и след това данните да се импортират в новата с цел извършване на справки. По този начин счетоводството ще има цялата необходима информация.
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
IKA



Регистриран на: 21 Авг 2007
Мнения: 232

МнениеПуснато на: Сря Окт 31, 2018 10:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Разбира се,че нямам нищо против да си платя каквото трябва до 31,12,2018 и да имам възможност да ползвам продукта до 31,12,2018. След тази дата лично според мен най нормалното е да и сложат код и да не може да се използва но да ми забранят достъпа до старите данни не е правилно защото тази програма съм си я заплатил и за всяко обновяване съм плащал толкова ,колкото е определено от Микроинвест ......
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1576

МнениеПуснато на: Сря Окт 31, 2018 10:35    Заглавие: Отговорете с цитат

IKA написа:
...

Здравейте
Както вече споменах в предният си пост данните от Делта могат да бъдат импортирани в Делта Pro и да бъдат използвани.
Директното използване на тези данни има някой неудобства.
За това аз лично бих приключим 2018г. на Делта, бих импортирал данните след това в новата програма и бих открил нова фирма за 2019г. в Делта Pro.
Същото важи и за ТРЗ и ЛС и за Invoice
По този начин ще разполагате с информацията за дълги години напред.
Благодаря Ви
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 240
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря Окт 31, 2018 10:37    Заглавие: Отговорете с цитат

IKA написа:
Разбира се,че нямам нищо против да си платя каквото трябва до 31,12,2018 и да имам възможност да ползвам продукта до 31,12,2018. След тази дата лично според мен най нормалното е да и сложат код и да не може да се използва но да ми забранят достъпа до старите данни не е правилно защото тази програма съм си я заплатил и за всяко обновяване съм плащал толкова ,колкото е определено от Микроинвест ......


След излизането на новите версии бе обявени обратно изкупуване на старите програми. Голяма част от клиентите на фирмата се възползваха и сега си използват новите програми без проблеми. Разбирам недоволството Ви, но погледнете и от нашата гледна точка. Поемането на такава голяма отговорност пред институциите за да могат нашите клиенти да използват нещо, което е създадено преди толкова години и няма никаква поддръжка е безсмислено и дори безотговорно от наша страна.
_________________
Microinvest Офис Варна
ул.Стефан Стамболов 12, партер
052 / 69 5678 - 0885 50 44 07
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща
Страница 1 от 3

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov