Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем при търсене на нов партньор

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
IVANDR2012



Регистриран на: 01 Мар 2016
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Сря Юли 04, 2018 15:26    Заглавие: Проблем при търсене на нов партньор Отговорете с цитат

Здравейте! При търсене на нов партньор в Делта про, като напиша ЕИК вместо да намери партньора ми изписва съобщение "Внимание" със символ бял Х в червен кръг. На какво може да се дължи това?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 1137

МнениеПуснато на: Сря Юли 04, 2018 16:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Бихте ли посочили версията на Microinvest Делта Pro, която ползвате?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
IVANDR2012



Регистриран на: 01 Мар 2016
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Сря Юли 04, 2018 16:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Вече проблема е отстранен! Оказа се, че задължително трябва да актуализираме! Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19017

МнениеПуснато на: Сря Юли 04, 2018 19:46    Заглавие: Отговорете с цитат

С въвеждането на GDPR се налага промяна на много функции, параметри, сървъри и технологии. От наша страна ние направихме следните промени:
1. Сменихме изцяло машината, която се грижи за основния сайт, като там се въведоха всички съвременни криптирания;
2. Във всички продукти въведохме промени за защита на данните според GDPR;
3. Бяха въведени изключително много проверки за сигурността на данните;
4. Спряхме всички стари сървиси, които не отговаряха за защита на данните и пренасочихме източниците през защитени канали за обмен;
5. При експорт на данни се задава името на оператора, извършил експорта.

Всичко това изисква съвсем нови източници на данни, съответно старите бяха спрени. А едновременно с това, старите версии на продуктите "не знаят", че данните вече са опасни и затова нямат достъп до тях. Това е от технологична гледна точна. От страна на клиентите решението е да се актуализира до последна версия.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dani_markov



Регистриран на: 22 Окт 2012
Мнения: 50

МнениеПуснато на: Нед Юли 08, 2018 11:16    Заглавие: Задължителна актуализация Отговорете с цитат

Това от техническа гледна точка звучи ОК, обаче от гледна точка на клиента/счетоводителя звучи по следния начин:
-Купете си задължително актуализация за ГДПР иначе започваме да ви спираме функциите една по една?
И защо при положение, че всяка година минимум по 2 актуализации трябва да си купуваме, за да можем да работим с вашите продукти, при другите Софтуерни компании не е така!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19017

МнениеПуснато на: Нед Юли 08, 2018 11:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Последното мнение не е правилно. Ето фактите:
1. Ако имате последни 2 актуализации, то всичко работи;
2. Ограниченията по GDPR не сме ги измислили ние, ние спазваме закона защото ако данни изтекат от наши сървъри сме виновни ние;
3. Сега очаквам за коментирате НОИ защо променят пак формата на болничните, при положение, че през 2017 година беше изцяло променен.

Също така тази функция не е задължителна. Използвайте ТР за да получавате данните самостоятелно.

По отношение на актуализациите, да вероятно ще трябват дори 3-4 актуализации. И виждате ли колко много актуализации, трябват 3-4 по 29EUR, не както "другите" софтуерни компании, където само една актуализация стига ... но по 180-450 EUR (за справка можем да дадем сайтове)!!!
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19017

МнениеПуснато на: Нед Юли 08, 2018 11:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Във връзка с последните изменения в продуктите на Microinvest ще ви запознаем с нашата позиция.

Официална част
След въвеждането на общоевропейския регламент за защита на данните GDPR, в компютърната индустрия се налагат много промени и изменения. Като отговорна компания, работеща на няколко международни пазара и с продукти, обработващи чувствителни данни, Microinvest предприе редица мерки за защита на потребителите и продуктите в съответствие с Регламент (EU) 2016/679. Промените са:
1. Подменихме всички публични сървъри и въведохме защити при обмена на данните;
2. Актуализирахме всички продукти на 2 нива:
a. Информация за потребителите дали те са в съответствие с GDPR. Информативна част;
b. Вътрешно криптиране на всички данни при обмен през Internet в транспортната част;
3. Променихме всички операции, като въведохме журнал на извършените действия от оператора с цел контрол върху данните;
4. Други по-дребни промени, свързани със сила на паролите, работа в защитена Windows среда и управление на данните.
Всички тези промени имат глобален отпечатък върху всяка една програма, което налага задължителна актуализация в съответствие в новите изисквания. По-старите версии на продуктите вече не могат да черпят от данни, които не са криптирани и поради тази причина те не могат да осигурят същата услуга, която е била достъпна до средата на 2018 година без да бъдат актуализирани. От своя страна новите версии имат мощен механизъм за управление на данните и съответстват на закона.
Призоваваме всички потребители да актуализират продуктите си максимално бързо в съответствие с новата реалност.

Неофициална част
От 2008 година Microinvest предоставя безплатно търсене на фирми по ЕИК и ДДС номер. Тази услуга има определена стойност, която не е малка и която Microinvest заплаща без никакви претенции от името на своите клиенти. Всички са получавали безплатно една достатъчно скъпа информация, като средно месечно ние сме осигурявали по 650 000 търсения по ЕИК и ДДС номера на фирми в България и ЕС. От средата на 2018 година беше въведен регламента GDPR, с който всички тези данни стават чувствителни. Те съдържат адреси, телефони, имена и друга информация. Това е причината, при която в нашите сървъри беше въведено криптиране на данните и старите версии стават несъвместими. За нас това не е сериозна пречка, тъй като последните версии на Microinvest Делта Pro и Microinvest ТРЗ и ЛС Pro бяха подготвени за този преход. От своя страна в момента всичко е напълно работоспособно, като във версиите, които не са GDPR съвместими няма възможност за достъп до тези данни. Ние наблюдаваме, че всички сайтове вече искат съгласие за обработка на данните, договорите с потребителите се преработват, Microsoft и Google сменят своята политика (много приложения за смарт телефони вече са свалени и не се предлагат в Google Play), така че процесът на обновяване на софтуера е нормално явление в компютърния свят. Към настоящия момент техническата част на продуктите на Microinvest съответства на изискванията и ние призоваваме всички потребители да следват законоустановените изменения.

С уважение,
Виктор Павлов
управител
Microinvest
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dani_markov



Регистриран на: 22 Окт 2012
Мнения: 50

МнениеПуснато на: Нед Юли 08, 2018 12:21    Заглавие: Актуализации Отговорете с цитат

Всеки си има право на мнение!
И аз мога да ви дам пример, че за последните 2г 05.2016 - 05.2018 не сме платили нито един лев за актуализация на БН продукти, единствено сме си платили лиценза в началото преди 2,5г...и освен това винаги ни съдействат при проблем, дори грешката да е при нас и не са ни таксували за дистанционна помощ, сега за други Софтуерни фирми не мога да коментирам, вярно там няма търсене автоматично от ТР, но пък има модул за Интрастат и не се налага да се правят ексели отделно и да се губи време за двойно въвеждане.
Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19017

МнениеПуснато на: Нед Юли 08, 2018 13:00    Заглавие: Отговорете с цитат

С цялото ми уважение към колегите, да сравнявате БН с Microinvest е нелепо. Искате ли да сравним удобство на работа, скорост, интерфейс и възможности?

А пък за цените: http://cfinance.bg/ceni.html
При сървърен вариант, цените започват от 220EUR.
Или вие плащате по някаква "скрита" тарифа? Защото аз знам фирми, които си плащат доста сериозни суми...
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov