Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

ТР не работи, но клиентите на Microinvest нямат проблеми
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19173

МнениеПуснато на: Вто Авг 14, 2018 13:22    Заглавие: ТР не работи, но клиентите на Microinvest нямат проблеми Отговорете с цитат

ТР не работи, но клиентите на Microinvest продължават да получават услуга с гарантирано качество и без прекъсване.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1575

МнениеПуснато на: Вто Авг 14, 2018 15:08    Заглавие: Отговорете с цитат

ТР ако имаше облачно архивиране, като на Микроинвест, нямаше да загуби данните.
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Недялко Неделчев



Регистриран на: 05 Фев 2007
Мнения: 906

МнениеПуснато на: Чет Авг 16, 2018 11:53    Заглавие: Отговорете с цитат

slavib написа:
ТР ако имаше облачно архивиране, като на Микроинвест, нямаше да загуби данните.


Славчо,
Специално в случая с ТР, бих заложил на нетрадиционни методи като https://www.facebook.com/events/1651372881652467/ Wink
_________________
https://nap.bg/news?id=3886
"НКОМ" ЕООД
Тел. за ругатни, псувни и обиди: 087 9576757
E-mail: ncomvt@gmail.com
http://softwaretestingfundamentals.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1575

МнениеПуснато на: Чет Авг 16, 2018 13:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Специално по въпроса с облачното архивиране искам да спомена че за около две години аз лично имам спасени около 10 клиента водещи доста фирми които ако не го ползваха щяха да загубят данни.
За статистиката искам да спомена че за тези две години също така видях и други около 10 клиента които се отнасяха несериозно към нещата и загубиха данни за няколко години на фирмите които са им оказали доверие за водене на счетоводство.
Така че който иска нека да използва високите технологии а който не иска нека използва нетрадиционни методи.
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Недялко Неделчев



Регистриран на: 05 Фев 2007
Мнения: 906

МнениеПуснато на: Пет Авг 17, 2018 17:53    Заглавие: Отговорете с цитат

slavib написа:
Специално по въпроса с облачното архивиране искам да спомена че за около две години аз лично имам спасени около 10 клиента водещи доста фирми които ако не го ползваха щяха да загубят данни.
За статистиката искам да спомена че за тези две години също така видях и други около 10 клиента които се отнасяха несериозно към нещата и загубиха данни за няколко години на фирмите които са им оказали доверие за водене на счетоводство.
Така че който иска нека да използва високите технологии а който не иска нека използва нетрадиционни методи.

Чудесно!
НО истината е, че на никой не му дреме за това, дори и на този, заради когото се напъваш по форумите! Smile
_________________
https://nap.bg/news?id=3886
"НКОМ" ЕООД
Тел. за ругатни, псувни и обиди: 087 9576757
E-mail: ncomvt@gmail.com
http://softwaretestingfundamentals.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1575

МнениеПуснато на: Пет Авг 17, 2018 20:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Мисля че на клиентите им дреме
И на мен ми дреме.

Недялко Неделчев написа:
slavib написа:
Специално по въпроса с облачното архивиране искам да спомена че за около две години аз лично имам спасени около 10 клиента водещи доста фирми които ако не го ползваха щяха да загубят данни.
За статистиката искам да спомена че за тези две години също така видях и други около 10 клиента които се отнасяха несериозно към нещата и загубиха данни за няколко години на фирмите които са им оказали доверие за водене на счетоводство.
Така че който иска нека да използва високите технологии а който не иска нека използва нетрадиционни методи.

Чудесно!
НО истината е, че на никой не му дреме за това, дори и на този, заради когото се напъваш по форумите! Smile

_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1667
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед Авг 19, 2018 09:06    Заглавие: Отговорете с цитат

На клиентите не им дреме, 90% от тях си мислят, че си им длъжен доживот след като са ти броили някога едни пари...
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 118

МнениеПуснато на: Пон Авг 20, 2018 06:46    Заглавие: Отговорете с цитат

azrod написа:
На клиентите не им дреме, 90% от тях си мислят, че си им длъжен доживот след като са ти броили някога едни пари...


Така е, не само клиентите си мислят, но и трябва да е така. Длъжен си до живот.
Нарича се лоялна бизнес практика. Затова по света има фирми на по 100-200 год.
У нас всеки, който се пръкне от някъде, умира за клиентите си. След като направи някой лев, вече става велик и клиентите не са му ценни. И така докато фалира.

Като не ти дреме за клиентите или не ги харесваш, зарязвай всичко и отивай на борсата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2353
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Авг 20, 2018 08:31    Заглавие: Отговорете с цитат

rosen71 написа:
azrod написа:
На клиентите не им дреме, 90% от тях си мислят, че си им длъжен доживот след като са ти броили някога едни пари...


Така е, не само клиентите си мислят, но и трябва да е така. Длъжен си до живот.
Нарича се лоялна бизнес практика. Затова по света има фирми на по 100-200 год.
У нас всеки, който се пръкне от някъде, умира за клиентите си. След като направи някой лев, вече става велик и клиентите не са му ценни. И така докато фалира.

Като не ти дреме за клиентите или не ги харесваш, зарязвай всичко и отивай на борсата.


Има ги защо клиентте им си плащат, когато има нужда от съдействие. Няма как да ми дреме за някой, който не си плаща за услугите ми. Времето, което съм отделил да се квалифицирам и развивам. Съжалявам, но щом някой не иска да си плати за труда ми, няма да ми пука за него. А и да не споменавам, че масово се ползва пиратски софтуер от клиентите. Не 1 и 2 пъти съм виждал utorrent инсталиран, компютър на счетоводител.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1575

МнениеПуснато на: Пон Авг 20, 2018 20:07    Заглавие: Отговорете с цитат

1. По въпроса за плащането. Нещата стоят по следният начин. Ако започнеш да вършиш работа без пари потребителите остават с убеждението че тази услуга не се заплаща. Ако започнеш да взимаш пари, потребителят задължително те пита колко струва.
Проблема аз съм го решил по следният начин. Който не ми плати му преименувам името в GSM на безличното име „НЕ“ и не му вдигам.

2. По въпроса с архивирането. Няма как да се случи така че
потребителя да осъзнае важността на архивирането на информацията. 80 % от продажбите (включително и София) са Продукт без Архиватор. Така че не може да очаквате друго. В случая няма как продавача на софтуера да обвинява потребителя че не архивира след като не му е предложил и продал Архиватор и или не му е сложил нищо или му е сложил някакъв друг архиватор който обаче е ненадежден.
И за да не се разбере погрешно това което пиша – Самият Акт на продажба (инвестиция) в Архиватор води след себе си осъзната отговорност от потребителя.

Така че когато знаем кое как трябва да бъде а самите ние го правим погрешно то няма как да се сърдим на другите.

Сигурен съм че на теория всички знаем как се правят клиенти с 200 годишна практика но също не го правим.
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 118

МнениеПуснато на: Вто Авг 21, 2018 07:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Даниел Петков написа:


Има ги защо клиентте им си плащат, когато има нужда от съдействие. Няма как да ми дреме за някой, който не си плаща за услугите ми. Времето, което съм отделил да се квалифицирам и развивам. Съжалявам, но щом някой не иска да си плати за труда ми, няма да ми пука за него. А и да не споменавам, че масово се ползва пиратски софтуер от клиентите. Не 1 и 2 пъти съм виждал utorrent инсталиран, компютър на счетоводител.


Никой не ти говори за без пари. Говорим за отношение. Пари не се вземат, а се ДАВАТ. Трябва да накараш клиента да иска да ти ги даде.
А в 90% от случаите преди да сте чули за проблема, започвате с разговор за парите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1667
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Вто Авг 21, 2018 10:09    Заглавие: Отговорете с цитат

rosen71 написа:
Даниел Петков написа:


Има ги защо клиентте им си плащат, когато има нужда от съдействие. Няма как да ми дреме за някой, който не си плаща за услугите ми. Времето, което съм отделил да се квалифицирам и развивам. Съжалявам, но щом някой не иска да си плати за труда ми, няма да ми пука за него. А и да не споменавам, че масово се ползва пиратски софтуер от клиентите. Не 1 и 2 пъти съм виждал utorrent инсталиран, компютър на счетоводител.


Никой не ти говори за без пари. Говорим за отношение. Пари не се вземат, а се ДАВАТ. Трябва да накараш клиента да иска да ти ги даде.
А в 90% от случаите преди да сте чули за проблема, започвате с разговор за парите.

Съжалявам да Ви информирам, но не е така. Решил съм много проблеми на много хора, но много малко от тях питат: Колко дължа за услугата?. Дори за дреболиите не им взимам пари, но това прави много малка част от тях мои клиенти. Реално аз постъпвам лоялно, но като видя, че ме търсят само за оправям мазаници, с които не са се справили колеги от други градове няма как да не търся заплащане.
А първо за пари говоря при клиенти, които са се издънили и са "забравили" да си платят фактури, но не са забравили да искат повече и повече. Ако искаш такива клиенти ми дай контакти да ти ги препратя! Но определено когато аз си свърша качествено работата и в срок ще искам пари, защото не съм се натрапил на никой да му свърша работа, а клиентът сам ме е потърсил. Тук в Пловдив е пълно с т.нар. "цветарки" , които са закърпили не един или двама дистрибутори. Едва ли пък всичките сме се взели за много велики и нямаме правилното отношение.

П.П.: А любим ми е случая с една фирма с пиратски офис пакети и претенции към файловия сървър защо им се размазват 100мб файлове в ексела. Как да звънна да питам в Майкрософт защо се получава проблема?
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2353
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Авг 21, 2018 15:31    Заглавие: Отговорете с цитат

azrod написа:
rosen71 написа:
Даниел Петков написа:


Има ги защо клиентте им си плащат, когато има нужда от съдействие. Няма как да ми дреме за някой, който не си плаща за услугите ми. Времето, което съм отделил да се квалифицирам и развивам. Съжалявам, но щом някой не иска да си плати за труда ми, няма да ми пука за него. А и да не споменавам, че масово се ползва пиратски софтуер от клиентите. Не 1 и 2 пъти съм виждал utorrent инсталиран, компютър на счетоводител.


Никой не ти говори за без пари. Говорим за отношение. Пари не се вземат, а се ДАВАТ. Трябва да накараш клиента да иска да ти ги даде.
А в 90% от случаите преди да сте чули за проблема, започвате с разговор за парите.

Съжалявам да Ви информирам, но не е така. Решил съм много проблеми на много хора, но много малко от тях питат: Колко дължа за услугата?. Дори за дреболиите не им взимам пари, но това прави много малка част от тях мои клиенти. Реално аз постъпвам лоялно, но като видя, че ме търсят само за оправям мазаници, с които не са се справили колеги от други градове няма как да не търся заплащане.
А първо за пари говоря при клиенти, които са се издънили и са "забравили" да си платят фактури, но не са забравили да искат повече и повече. Ако искаш такива клиенти ми дай контакти да ти ги препратя! Но определено когато аз си свърша качествено работата и в срок ще искам пари, защото не съм се натрапил на никой да му свърша работа, а клиентът сам ме е потърсил. Тук в Пловдив е пълно с т.нар. "цветарки" , които са закърпили не един или двама дистрибутори. Едва ли пък всичките сме се взели за много велики и нямаме правилното отношение.

П.П.: А любим ми е случая с една фирма с пиратски офис пакети и претенции към файловия сървър защо им се размазват 100мб файлове в ексела. Как да звънна да питам в Майкрософт защо се получава проблема?


Коега, много точно си го описал. Всеки иска да му оправиш проблеми, с неправилно инсталирана ОС от сина или друг велик геймър и то без пари...
Винаги съм давал безплатни съвети по телефона или чрез мейл или тук във форума.
Нормално е в края да им кажа, че ако не могат се справят сами, че ще им съдействам срещу заплащане.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rosen71



Регистриран на: 08 Сеп 2011
Мнения: 118

МнениеПуснато на: Нед Авг 26, 2018 10:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Това, което исках да кажа е, не че трябва да се работи без пари, но не и да се искат пари за проблеми, които са ИЗЦЯЛО на Микроинвест, а не на Майкрософт или други.
Примерно когато се предлага продукт, трябва ИЗРИЧНО да е указано, че не е "SELF INSTALL PACKAGE", а трябва да се заплати допълнително за разно настройки, които били "по вина" на Майкрософт примерно, и цената на настройките да надхвърля цената на продукта.
Отделно от това, ехидните подигравки на членове на форума, големи "специалисти", не са уместни и не принадлежат към професионализма.

П.П. Лично мое мнение, базирано на срещи от всякакъв тип е, че 90% от ИТ специалистите живеят в някакъв виртуален свят, и всички не-ИТ за тях са някакви тъпаци, които не можели да решат елементарен проблем и т.н.

Просто трябва да се промени отношението.
В професионалната бизнес-практика има достатъчно начини как да откажеш на някой, и как да вземеш пари по начин, който да им хареса.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19173

МнениеПуснато на: Пон Авг 27, 2018 08:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Примерно когато се предлага продукт, трябва ИЗРИЧНО да е указано, че не е "SELF INSTALL PACKAGE", а трябва да се заплати допълнително за разно настройки, които били "по вина" на Майкрософт примерно, и цената на настройките да надхвърля цената на продукта.

Напълно не съм съгласен. При правилно настроен и работещ Windows, нашите продукти се инсталират без никакви проблеми и без никакви допълнителни настройки. Проблемите идват при наличие на недовършен Windows, неправилно зададени права за достъп, липсващи компоненти или лош антивирус.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov