Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
violetad
Регистриран на: 02 Май 2007 Мнения: 97
|
Пуснато на: Вто Сеп 25, 2018 14:40 Заглавие: Проблем с принтер |
|
|
Инсталиран принтер/скенер - НР MFP 125a
При опит да се запише каквато и да е информация излиза инфо за грешка в принтера и програмата се затваря.
Продуктите са ДЕЛТА и ТРЗ и ЛС - без "ПРО" |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Daniel Toshev Microinvest

Регистриран на: 20 Ное 2017 Мнения: 63
|
Пуснато на: Вто Сеп 25, 2018 14:56 Заглавие: |
|
|
Добър ден,
след инсталацията на принтера успявате ли чрез него да изпечатате стандартен документ или Windows тест? _________________ http://wiki.microinvest.net
Базата Знания на Microinvest!
https://pos.microinvest.net/
Продуктов магазин Microinvest |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 18999
|
Пуснато на: Вто Сеп 25, 2018 16:05 Заглавие: |
|
|
Скъсете името на принтера да 2-3 знака, например HP. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
violetad
Регистриран на: 02 Май 2007 Мнения: 97
|
Пуснато на: Сря Сеп 26, 2018 14:37 Заглавие: Проблем с принтер |
|
|
Принтера разпечатва всякакви док-ти от MS OFFICE, както и от уеб базирани приложения -без изключение.
Затваря страницата, на която и програма /ДЕЛТА, ТРЗ и ЛС/ след съобщение print error. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 18999
|
Пуснато на: Сря Сеп 26, 2018 16:28 Заглавие: |
|
|
Написах Ви точно какво да направите за да решите проблема.
Ако желаете, напишете точното съобщение от програмата, но при 99% от случаите е от дългото име на принтера. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
violetad
Регистриран на: 02 Май 2007 Мнения: 97
|
Пуснато на: Чет Сеп 27, 2018 20:19 Заглавие: Проблем с принтер |
|
|
Благодаря Ви Г-н Павлов!
Аз също Ви писах на лични. Нямах идея, че името на принтера може да е причина за проблема /за първи път от 15-16 години ми се случва/.
Още веднъж БЛАГОДАРЯ! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
nina903
Регистриран на: 19 Окт 2018 Мнения: 1
|
Пуснато на: Пет Окт 19, 2018 14:22 Заглавие: |
|
|
Здравейте, имам проблем с отпечатването на фактурите - Microinvest Invoice на Windows7 - пиша фактурата, натискам F9 и ми излиза прозорче за грешка, в което пише, че драйвера на принтера не може да разчете някакъв шрифт и не ми дава печат. Има ли оправия това? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 18999
|
Пуснато на: Пон Окт 22, 2018 11:39 Заглавие: |
|
|
Да, може да се оправи. Трябва да се проверят няколко параметъра:
1. Вижте името на принтера. Трябва да е късо, без специални символи;
2. Проверете настройката на UAC. Трябва са е изключен;
3. Проверете правата на достъп;
4. Проверете дали всички необходими шрифтове са инсталирани;
5. Проверете кирилизацията на Операционната система.
Ако всичко това не помогне - свържете се с нашата поддръжка. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|