Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем Invoice Pro - парола на фирма

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
boyan.gaydarski



Регистриран на: 16 Окт 2018
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Вто Окт 16, 2018 13:36    Заглавие: Проблем Invoice Pro - парола на фирма Отговорете с цитат

Здравейте, описвам проблема, както е показано в темата:

1. Windows 7 64bit
2. Invoice Pro ver. 2.0.5.0
3. Мрежов принтер Xerox Phaser 3020
4. Laptop Acer / Intel Core i5 M 480 @ 2.67 GHz / 4 GB Ram (3.68 Usable)
5. Проблема е следният : Свалихме Invoice Pro на друг компютър, също вързан в wi-fi мрежата, опитахме се да влезем от другия компютър, но ни излиза прозорец с полета 'потребител' , където е изписано името на нашата фирма, и 'парола', която нямаме никъде. След това излезохме (log out) от първия лаптоп, вързахме го към друга мрежа и отново ни излиза същият прозорец. След това деинсталирахме програмата от другия компютър, върнахме първия лаптоп на предишното му място, но отново ни иска парола. Когато създам нова фирма, не ми иска парола, само когато искам да превключа на нашата фирма ми иска парола. Не си спомням някога да съм въвеждал такава парола. Опитахме с паролата, която е за сайта, но не става. От къде мога да разбера паролата, за да можем да запишем като активна фирма нашата фирма ?
Благодаря за съдействието.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 221
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто Окт 16, 2018 14:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Най-вероятно има проблем с външен компонен свързан с работата на програмата. В такув случай паролата е служебна и няма как да ви я предоставим. Моля свържете се с мен на 052 69 5678 за отстраняване на проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 95

МнениеПуснато на: Вто Окт 16, 2018 15:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Решение >> http://forum.microinvest.net/viewtopic.php?t=7497&highlight=database+login
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov