Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Invoice Pro няма връзка с базата данни
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
BGRider444



Регистриран на: 30 Авг 2013
Мнения: 33

МнениеПуснато на: Сря Яну 09, 2019 06:29    Заглавие: Invoice Pro няма връзка с базата данни Отговорете с цитат

Здравейте,
след преинсталация на операционната система Win 10 Pro, преисталирах Invoice Pro. Използвах пакета, предоставен на вашия сайт. При стартиране на програмата ми излиза съобщение, че няма връзка с базата данни. Тази програма я инсталирам за трети път на същия компютър и не съм имал проблеми до сега. Какво да направя?

Благодаря ви предварително
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 249
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря Яну 09, 2019 08:00    Заглавие: Отговорете с цитат

Вероятно инсталатора не е успял да инсталира MS SQL Server поради ред причини. По време на инсталацията излиза черен DOS прозорец, който не трябва да се затваря.

1. Инсталирайте всички налични актуализации на операционната система.
2. Дейсталирайте от Добавяне и премахване на програми и компоненти в контролният панел всички компоненти свързани с програмата.(Microsoft SQL Server, SAP Crystal Reports for .NET, Microinvest Invoice Pro)
3. Влезте в C:\Program Files или C:\Program Files (x86) в зависимост от операционната система и преименувайте папката Microsoft SQL Server.
4. Рестартирайте системата си.
5. Опитайте да инсталирате отново като не затваряте прозорците по време на инсталацията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Йордан Сираков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 18 Авг 2009
Мнения: 167

МнениеПуснато на: Сря Яну 09, 2019 08:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Най-вероятно правата в операционната система не са настроени правилно и SQL Server не се е инсталирал коректно.

1. Влезте в Control panel и деинсталирайте SQL
2. Деинсталирайте Invoice Pro
3. От раздел Поддръжка на сайта изтеглете и стартирайте MWinFix.
4. След рестарт на компютъра преименувайте папка Microsoft SQL Server, която се намира в C:\Program Files.
5. Стартирайте инсталационния файл на Invoice Pro с десен бутон като Администратор.
6. Не пипайте нищо, докато инсталацията не приключи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
BGRider444



Регистриран на: 30 Авг 2013
Мнения: 33

МнениеПуснато на: Чет Яну 10, 2019 02:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Йордан Сираков написа:
Най-вероятно правата в операционната система не са настроени правилно и SQL Server не се е инсталирал коректно.

1. Влезте в Control panel и деинсталирайте SQL
2. Деинсталирайте Invoice Pro
3. От раздел Поддръжка на сайта изтеглете и стартирайте MWinFix.
4. След рестарт на компютъра преименувайте папка Microsoft SQL Server, която се намира в C:\Program Files.
5. Стартирайте инсталационния файл на Invoice Pro с десен бутон като Администратор.
6. Не пипайте нищо, докато инсталацията не приключи.



Благодаря ви за отговора, но кой от всичките да деинсталирам?

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Йордан Сираков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 18 Авг 2009
Мнения: 167

МнениеПуснато на: Чет Яну 10, 2019 07:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Всички.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Oksana



Регистриран на: 10 Яну 2019
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Чет Яну 10, 2019 13:45    Заглавие: И аз имам проблем с инсталацията Отговорете с цитат

Стъпка по стъпка извърших горе описаните действия, когато по време на инсталацията ми даде грешка


Моля за съвет!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19285

МнениеПуснато на: Чет Яну 10, 2019 14:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Свръжете се с нашата поддръжка. Това е грешка на самия инсталатор на SQL сървъра (продукт на Microsoft) върху операционна система от Microsoft. Трябва специалист да види какво не е нагласено по самата операционна система.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
BGRider444



Регистриран на: 30 Авг 2013
Мнения: 33

МнениеПуснато на: Пет Яну 11, 2019 03:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Йордан Сираков написа:
Всички.


Здравейте,
извърших всичко това, което ми казахте (така мисля). Не се получава. Сега излиза съобщени, вижте снимката.


Между другото това MWinFix ми разбърка всичко. Какво поправи тази програма?! Само инсталира неща, които не ми трябват. Докато си оправя клавиатурата (кирилицата) след това ми отне доста време.

Ако трябва да говоря с някой, трябва да е събота или недела привечер, защото през седмицата, когато съм пред компа при вас е 2-3 ч суртин. Има ли някой вайбер?

Успях да стартирам SQL Service, Сега ми дава, че не може да се свърже с базата данни. Вътре ми показва невалидно име или парола. Има настройки на сървъра също (Сървър, потребителско име, парола)


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2361
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Яну 11, 2019 16:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Не сте спазили съвета на колегата да се свържете със специалист!
Сега да се оправи това ще изисква повече време, респективно, ще ви струва по-скъпо за се оправят нещата.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 249
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет Яну 11, 2019 19:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Програмата MWinFix не инсталира нищо излишно без вашето позволение. Единствено конфигурира операционната система за да работи правилно и безпроблемно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
BGRider444



Регистриран на: 30 Авг 2013
Мнения: 33

МнениеПуснато на: Съб Яну 12, 2019 00:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Даниел Петков написа:
Не сте спазили съвета на колегата да се свържете със специалист!
Сега да се оправи това ще изисква повече време, респективно, ще ви струва по-скъпо за се оправят нещата.


Към кого беше казано да се свърже със специалист, към мен или колежката Оксана, която се намеси в моята тема?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2361
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Яну 12, 2019 06:46    Заглавие: Отговорете с цитат

И към двата, след като нямате знанията за да се справите сами.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
BGRider444



Регистриран на: 30 Авг 2013
Мнения: 33

МнениеПуснато на: Съб Яну 12, 2019 06:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Даниел Петков написа:
И към двата, след като нямате знанията за да се справите сами.


Съжалявам, знанията са ми напълно достатъчни. Оправих се САМ. Дадохте ми много грешна насока! СПЕЦИАЛИСТИ!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 249
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Съб Яну 12, 2019 09:24    Заглавие: Отговорете с цитат

BGRider444 написа:
Даниел Петков написа:
И към двата, след като нямате знанията за да се справите сами.


Съжалявам, знанията са ми напълно достатъчни. Оправих се САМ. Дадохте ми много грешна насока! СПЕЦИАЛИСТИ!



При толкова високо самочувствие не мога да разбера как така сте пуснали тема във форума.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
ivony4



Регистриран на: 01 Фев 2019
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пет Фев 01, 2019 05:56    Заглавие: Отговорете с цитат

С много мъки, подобен проблем реших по следния начин.
Първо, TRZ Pro даваше някаква грешка след обновяването, миналата и по-миналата година пак, но ползвах дистанционния сервиз и ми го оправих, сега не можах да се свържа и аз си ръчках.
Но преди всичко си бях направил архив на базата.
И после реших да ънинсталирам SQL сървара и да го инсталирам наново.
И започнаха едни мъки и четене тук...
Няколко пъти инсталирах и деинсталирвах различни версии на SQL от страницата на Майкрософт. По посочената от Вас по-горе процедура, но ефект нямаше... Все даваше грешка някаква.
Или, ако не даваше грешка, после не можеше програмата да се свърже с базата данни.....

Та накрая се оправиха нещата, по следния начин:

1. От Control panel - деинсталиране на всичко що е SQL
2. Деинсталирайте TRZ Pro
3. Стартирах MWinFix.
4. След рестарт на компютъра - преименувах папка Microsoft SQL Server, която се намира в C:\Program Files.
И много важно, при мен се получи единствето след това:
5. В msconfig /стартира се/
- в Startup-а се дава: Disable all
- а в Services даваме първо: HIDE ALL MICROSOFT... и които останат ги изключваме.
/тоест искаме чисто стартиране/
6 . След това потвърждаваме и следва рестарт - задължително.
7. Инсталира се вече TRZ Pro, което качи и SQL сървърите и те се инсталираха този път без грешка, след това възстанових базата на ТРЗ-то от архива.
До тук добре се получи, докато не пуснах една справка да се визуализира и .... появи грешка Sap Crystal reports.... проблем някакъв... нов ужас!
Това чудо /Sap Crystal reports/ не искаше нито да се ънинсталира по нормалния начин, не искаше и да се обновява с по-ново...
Та пак малко четене из нета и проблема се реши, по следния начин:
8. Изтрих ръчно папката в която се намираше в C:\ Progtam file..... не помня вече името директорията в която се намира SAP Crystal...
9. След това с Regedit.exe ръчно изтрих 3 ключа / Ключовете имащи в името си си "SAP" и "Crystal reports" /с търсачката ги открих/
/ Но и направих копия преди това, че ако има проблем да ги възстановя... щото това е регистрито все пак/
И след точки 8 и 9 пак направих рестарт.
След рестарта, като погледнах в Контрол панела, в Програмите и "Sap Crystal reports" беше изчезнала от там.
10. Следва: Стартирах инсталацията на Invoice Pro, с цел за да ми качи читав "Sap Crystal reports" след което я деинсталирах /Invoice Pro-то/.
След тия неща, вече си стартирах TRZ Pro и работеше идеално и бързо. Всичко си правеше както трябва вече.
Та това е.
Нямах никакво намерение аз да го правя това, защото съм счетоводител, но днес не можах да се свържа с никой от фирмата.
Иначе мерси на всички за споделените проби и напътствия!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov