Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Как да свържа ФУ с Инвойс Про
Иди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
niandre



Регистриран на: 01 Фев 2018
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 10:02    Заглавие: Как да свържа ФУ с Инвойс Про Отговорете с цитат

Здравейте,

Обнових Инвойс Про до последната версия и сега се изправям пред невъзможносста да свържа програмата с касовия апарат Дейзи компакт С. От фирмата - производител не пожелаха да ми обяснят, кои от всичките програмни продукти да сваля от страницата им, за да се осъществи тази връзка и ме насочиха към вас. Надявам се да ми помогнете с инструкции, което вярвам, ще бъде полезно и на други потребители.
Предарително благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 1213

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 11:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Какъв тип инсталация избрахте - Стандартна или Връзка с фискално устройство?
В меню Помощ -> Нови версии може да се запознаете с включените изменения в двата типа инсталации.
При избран тип Връзка с фискално устройство, в меню Други->Настройка е добавена нова секция Устройства, в която следва да изберете апарата, с който ще бъде свързан. Ако срещате затруднение при извършване на настройките може да се свържете с техническата поддръжка на Microinvest на 0700 44 700.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
niandre



Регистриран на: 01 Фев 2018
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 12:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Най-новата версия 3.00... и т.н. съм инсталирла в режим СУПТО и да, знам къде е менюто за избор на устройство. Това вече съм го направила, но нищо не се случва при натискането на бутона ТЕСТ. Обясняам стъпките, които съм предприела до тук, подчертавам още веднъж - без резултат:

1. Включила съм ФУ към компютъра, на който е инсталирана Инвойс про, посредством USB кабел.
2. ФУ е в режим РС (на латиница - т.е. за връзка с компютър)
3. В прозорец.... настройки/устройства на Инвойс про съм избрала от падащото меню модела на ФУ - Daisy Compact S
4. Падащото меню за избор на COM Порт остава празно и нямам никакви опции за избор.
Отново ви моля да дадете някаква инструкция, а не да ме препращате на телефони, започващи с 0700, които, всички знаем как се таксуват.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1701
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 13:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Инсталиран ли е драйвера на касовия апарат? Обикновено като е празно полето за КОМ означава, че няма вдигнати драйвери за устройства на КОМ.
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
niandre



Регистриран на: 01 Фев 2018
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 14:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, инсталиран е, даже свалих другата програма на Микроинвест Fisco и касовият апарат си работи без проблем с нея.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
etsvg



Регистриран на: 10 Апр 2012
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 15:33    Заглавие: С кои фискални устройства работи . Отговорете с цитат

Интересуваме с кои ФУ работи СУПТО версията - интересуваме дейзи и тремол .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
BoboS



Регистриран на: 24 Апр 2019
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 18:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Проблемът при мен:
Устройство Eltade B1 COM4
Касовият апарат е в режим Връзка с РС
Програмата прочита номер на оператор и сериен номер
При тест - "Не е настроена връзка с фискално устройство."
Някакви идеи?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Йордан Атанасов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 02 Авг 2018
Мнения: 54
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 20:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
- ако не се вижда COM-порта, рестартирайте порта.
- пуснете Дневен отчет с нулиране.
- Инвойс-про работи с всички марки фискални устройства.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19508

МнениеПуснато на: Сря Апр 24, 2019 22:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Програмата трябва да работи с всички апарати (нови и стари) на българския пазар.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
BoboS



Регистриран на: 24 Апр 2019
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Чет Апр 25, 2019 06:02    Заглавие: Отговорете с цитат

То ясно, че трябва ама ... неще Sad При тест - не е настроена връзка, а при запис на фактура - възникнала е грешка. Порта си работи, касовия си работи. Тествам го с драйвъра на елтрейд за работа като фискален принтер - никакви проблеми. Пускам инвойса ... неще Sad
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Йордан Атанасов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 02 Авг 2018
Мнения: 54
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет Апр 25, 2019 09:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Новата версия на Инвойс-про, работи си нови версии на DeviceManager и Device Test Tool. Ако сте имали вързан стара версия на Инвойса към касов апарат, няма как да стане. Когато слагате новата версия трябва да махнете и изтриете тези две приложение. Същото важи и ако на този компютър има и стара версия на Склад-про Лайт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1701
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Чет Апр 25, 2019 12:43    Заглавие: Отговорете с цитат

BoboS написа:
То ясно, че трябва ама ... неще Sad При тест - не е настроена връзка, а при запис на фактура - възникнала е грешка. Порта си работи, касовия си работи. Тествам го с драйвъра на елтрейд за работа като фискален принтер - никакви проблеми. Пускам инвойса ... неще Sad

Махай драйвера на Елтрейд, държи ти зает ком-а, отделно Б1 няма режим връзка с ПЦ. Отделно трябва нормален КОМ, а не емулации от USB към Ком и т.н.
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19508

МнениеПуснато на: Чет Апр 25, 2019 16:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Колегата azrod е направил точно описание на проблема. Драйверът на Елтрейд държи СОМ порта и не позволява друг софтуер да работи с касата. При продуктите на Microinvest СОМ портът се отваря единствено при обръщение с касовия апарат и затова нашия софтуер не пречи да другия. Обратното обаче не е вярно.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
roninn



Регистриран на: 25 Мар 2019
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Чет Апр 25, 2019 17:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Настроих всичко както пише в тази тема,при натискане на бутон тест,КА печати бележка,в момента в който приключи печатането,изписва Не е настроена връзка с фискално устройство.?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
roninn



Регистриран на: 25 Мар 2019
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Чет Апр 25, 2019 17:28    Заглавие: Отговорете с цитат



Това печати след бутон тест.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Страница 1 от 8

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov