Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Как да свържа ФУ с Инвойс Про
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
yonedev



Регистриран на: 04 Юни 2019
Мнения: 3
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря Юни 05, 2019 12:58    Заглавие: Отговорете с цитат

azrod написа:

Пробвайте с другите протоколи на Tremol, който отговарят на новите устройства - M-Kl-V2, Z-KL-V2, ZS-KL-V2, S21... Все с някой ще стане.


Днес изпробвах всички изброени, както и другите, които намерих, но с никои от тези модели не тръгна!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19508

МнениеПуснато на: Сря Юни 05, 2019 14:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Tremol M19 или Tremol M20
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
zlobarov



Регистриран на: 10 Фев 2012
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Пон Юни 17, 2019 14:07    Заглавие: Отговорете с цитат

При мен има следният странен проблем:
При затваряне на програмата и последващо отваряне и опит за издаване на фактура (няма значение дали фактурата е в брой или по банка) ми изписва съобщение че е възникнала неочаквана грешка и програмата ще се затвори.
Единственото решение което съм намерил за момента е деинсталиране рестарт и инсталиране наново на програмата.
Идеи на какво се дължи това?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 156

МнениеПуснато на: Пон Юни 17, 2019 14:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Актуализирахте ли до последна версия? На сайта ни е качена версия от 11.06. Актуализрайте и не би трябвало да се случва отново.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
zlobarov



Регистриран на: 10 Фев 2012
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Пон Юни 17, 2019 15:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Да и със старата и със новата прави същото.
Дори след актуализацията до новата версия от програмата веднага даде грешката при опит за издаване на фактура. Както казах засега единствено деинсталация и нова инсталация помага....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 156

МнениеПуснато на: Пон Юни 17, 2019 16:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с мен в офис Бургас.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
alx000



Регистриран на: 18 Юни 2019
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Юни 18, 2019 13:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
инсталирах новата версия 3.00.001 Рев 2 КА Daisy Compact S в настройки избирам верния COM шаблон Basic BG виждам, че чете сериен номер и е ок, но при тест ми излиза половината бон (до 3тия ред на коментара) и връща грешка 'Не е настроена връзка с фискално устройство'.
Виждам че има проблем с енкодинга, защото текст в коментара излиза с ??. Тествах и с basic template EN там излиза ок item, но пак спира след 3тия ред.
След грешката за да приключа бона цъкам тотал.

Някой може ли да помогне?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 156

МнениеПуснато на: Вто Юни 18, 2019 14:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Скорост 115200, и пробвайте без кодова таблица. Очаквам резултата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
alx000



Регистриран на: 18 Юни 2019
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Юни 18, 2019 14:19    Заглавие: Отговорете с цитат

Димитър Грудев написа:
Скорост 115200, и пробвайте без кодова таблица. Очаквам резултата.


На 115200 и Default е.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 156

МнениеПуснато на: Вто Юни 18, 2019 14:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с мен в офис Бургас.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 156

МнениеПуснато на: Вто Юни 18, 2019 15:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Проблема се явява в регионалните настройки. Необходимо е навсякъде да се избере регион и държава - Bulgaria.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
alx000



Регистриран на: 18 Юни 2019
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Юни 18, 2019 15:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Димитър Грудев написа:
Проблема се явява в регионалните настройки. Необходимо е навсякъде да се избере регион и държава - Bulgaria.


И UTF8 да не е избрано.
Благодаря на Димитър Грудев за светкавичната реакция.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
yonedev



Регистриран на: 04 Юни 2019
Мнения: 3
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет Юни 20, 2019 12:55    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Tremol M19 или Tremol M20


В крайна сметка тръгна с настройките за Tremol Z-KL-V2, но програмата трябва да се стартира като администратор. В противен случай не прави връзка с касовия апарат.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19508

МнениеПуснато на: Пон Юни 24, 2019 14:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
В крайна сметка тръгна с настройките за Tremol Z-KL-V2, но програмата трябва да се стартира като администратор. В противен случай не прави връзка с касовия апарат.
Неправилно зададени права на достъп на операторите. Вижте в нашето http://wiki.microinvest.net за правата за инсталация и работа на програмите.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
kova4eva_86



Регистриран на: 01 Юли 2015
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Чет Юни 27, 2019 13:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Димитър Грудев написа:
Проблема се явява в регионалните настройки. Необходимо е навсякъде да се избере регион и държава - Bulgaria.


Здравейте, и при мен го има същия проблем. Къде мога да видя тези регионални настройки?
Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Страница 7 от 8

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov