Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Fisco
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Agent Smith



Регистриран на: 17 Фев 2019
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Сря Окт 16, 2019 18:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, от няколко дена при включване на FISCO ми излиза следното съобщение: "ВАШАТА ВЕРСИЯ ИЗТИЧА. СВАЛЕТЕ СИ АКТУАЛНА ВЕРСИЯ ОТ www.microinvest.com"
В момента съм с версия 14. Виждам, че и в сайта ви също 14 е последната версия. Веднъж деинсталирах програмата и я инсталирах отново но без резултат. Проблемът си остава.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Agent Smith



Регистриран на: 17 Фев 2019
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Нед Ное 03, 2019 12:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, след последната актуализация към версия 16 програмата отоново се скапа. Този път в буквалния смисъл на тази дума. Програмата изобщо е неизползваема. Деинсталирах я и я инсталирах отново, но без никакъв резултат. Пробвах да инсталирам по стара версия но не ми позволява да я използвам със съобщение: " ИМА ПО НОВА ВЕРСИЯ. АКТУАЛИЗИРАЙТЕ " Проблемът се вижда на скрийншота, който ви показвам. Сега не знам какво да правя. Надявам се някой бързо да отговори или да върнете някоя стара версия, която си работи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 330
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Нед Ное 03, 2019 13:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, проверихте ли датата и часа на фискалното устройство?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Agent Smith



Регистриран на: 17 Фев 2019
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Нед Ное 03, 2019 13:49    Заглавие: Отговорете с цитат

Проверих всичко за което се сетих и установих какъв е проблемът. При актуализацията на програмата са се променили настройките за връзка към касовия апарат. Не знам защо. До сега винаги при актуализиране настройките се запазваха. Сега вече програмата работи. Благодаря за бързото съдействие.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20114

МнениеПуснато на: Пон Ное 04, 2019 09:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Настройките са променени поради въвеждането на деление по производители и добавянето на много нови модели от апарати. Няма как да се запазят старите и да има нова функционалност.

PS: След обновяване на произволен софтуер (наш, Windows, други продукти), обикновено настройката е първото нещо, което се проверява и нагласява.
PS2: Като си купите автомобил, първо се проверява масло, охладителна течност, спирачна течност и акумулатор.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Agent Smith



Регистриран на: 17 Фев 2019
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Пон Ное 04, 2019 18:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Предният ми пост не беше "ЗАБЕЛЕЖА" а по скоро констатация. Констатация породена от факта, че при предишните актуализации не се е налагало да променям каквито и да било настройки в програмата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20114

МнениеПуснато на: Вто Ное 05, 2019 09:06    Заглавие: Отговорете с цитат

За съжаление все по-често ще има несъвместими настройки. При такава промяна на протоколи, апарати и функции става невъзможно да се поддържат съвместимост на настройките. Ние правим каквото е по силите ни, но понякога се налагат по-драстични решения.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
niandre



Регистриран на: 01 Фев 2018
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Вто Ное 05, 2019 12:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Актуализирах програмата до последната версия и имам следние въпроси
1. Защо не се отпечатват сумата на ДДС, както и нетната стойност, които са част от изискуемите атрибути за една фактура?
2. Защо не се отпечатва Оригинал, когато е избрана опцията за издаване на фактура - също задължителен реквизит(това мисля никога не го е имало още от първата версия на програмата)?
3. Защо единичната цена се въвежда с включен ДДС?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20114

МнениеПуснато на: Вто Ное 05, 2019 13:55    Заглавие: Отговорете с цитат

1. Дайте пример. Също така сравнете с фактура от ФУ, както и фактури на произволна голяма верига от супермаркети;
2. За кой вид фактура става дума?
3. Така е според чл. 26, ал.1, т.7, както и всички допълнителни методологични обяснения от НАП.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
niandre



Регистриран на: 01 Фев 2018
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Вто Ное 05, 2019 15:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
1. Дайте пример. Също така сравнете с фактура от ФУ, както и фактури на произволна голяма верига от супермаркети;
2. За кой вид фактура става дума?
3. Така е според чл. 26, ал.1, т.7, както и всички допълнителни методологични обяснения от НАП.


1. Не разбирам точно какъв пример очаквате да Ви дам. В предпоследната версия на програмата излизаше на отделен ред сумата на ДДС-то и отдолу нетната стойност. Защо премахвате разни реквизизти в новите версии остава необяснимо за мен. Не ще да е въпрос на техническа възможност, след като преди го имаше.

2. Вероятно ме питате дали отпечатвам фактурите на принер или на ФУ в режим фискален принтер - второто. Ползвам Дейзи Компак С

Редактирам се, за да приложа исканите примери, а вие сами открийте разликата

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20114

МнениеПуснато на: Сря Ное 06, 2019 12:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Имате файлове, които са останали при преинсталацията. Изчистете файловете *.ftm от папка C:\ProgramData\Microinvest\Fisco

Обикновено това е следствие на неправилни права за достъп в указаната папка, но може и антивирус да се е превъзбудил.

От там ви идват проблемите и не са свързани със софтуера.
Междувременно ние пускаме версия 17 с нови видове КА и там сме обърнали специално внимание на тази файлове.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
niandre



Регистриран на: 01 Фев 2018
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Сря Ное 06, 2019 15:10    Заглавие: Отговорете с цитат

Обнових до версия 17, без да знам дали сте върнали редовете с ДДС и нетна стойност. Сега пък не иска да разпечата фактурата от ФУ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 330
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря Ное 06, 2019 15:24    Заглавие: Отговорете с цитат

niandre написа:
Обнових до версия 17, без да знам дали сте върнали редовете с ДДС и нетна стойност. Сега пък не иска да разпечата фактурата от ФУ


Здравейте, а погледнахте ли какво устройство е избрано в настройките на програмата?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
niandre



Регистриран на: 01 Фев 2018
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Сря Ное 06, 2019 15:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Добрин Митев написа:
niandre написа:
Обнових до версия 17, без да знам дали сте върнали редовете с ДДС и нетна стойност. Сега пък не иска да разпечата фактурата от ФУ


Здравейте, а погледнахте ли какво устройство е избрано в настройките на програмата?


Преди да генерирам фактурата пуснах дневен отчет, който си се разпечата без проблем. Сега пак стартирах програмата и специално влязох в настройки, където по подразбиране седеше друго устройство (до сега при обновяванията не ми се е нлагало повторно да въвеждам необходимите данни за фискалното ми устройство). Избрах марката и модела на моето ФУ, пак генерирах фактура и отново излезе "Командата не може да бъде изпълнена". Затворих прозореца с данните за фактура и погледнах в настройки, където пак се мъдреше друго устройство ( в случая datecs DP-05)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 330
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря Ное 06, 2019 15:45    Заглавие: Отговорете с цитат

niandre написа:
Добрин Митев написа:
niandre написа:
Обнових до версия 17, без да знам дали сте върнали редовете с ДДС и нетна стойност. Сега пък не иска да разпечата фактурата от ФУ


Здравейте, а погледнахте ли какво устройство е избрано в настройките на програмата?


Преди да генерирам фактурата пуснах дневен отчет, който си се разпечата без проблем. Сега пак стартирах програмата и специално влязох в настройки, където по подразбиране седеше друго устройство (до сега при обновяванията не ми се е нлагало повторно да въвеждам необходимите данни за фискалното ми устройство). Избрах марката и модела на моето ФУ, пак генерирах фактура и отново излезе "Командата не може да бъде изпълнена". Затворих прозореца с данните за фактура и погледнах в настройки, където пак се мъдреше друго устройство ( в случая datecs DP-05)


Прочетете какво Ви отговори г-н Виктор Павлов отново.

Спазихте ли го ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Следваща
Страница 8 от 14

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov