Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем със стартиране след актуализация
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
bilikidd



Регистриран на: 18 Май 2019
Мнения: 5
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Съб Май 18, 2019 14:59    Заглавие: "...Неочаквана грешка...." Отговорете с цитат

Този проблем с "Неочаквана грешка" сега се появи в ново измерение.
В началото беше след ъпдейт. Веднага отворих форума и прочетох препоръките. Деинсталирах няколко пъти и програмата и базата данни но не се разреши...
Затова се заех и инсталирах Windows 10 HOME v.1903 x64 Upd May 2019 на чисто...
Изтеглих и най-новия Invoice Pro, той си доинсталира 3 допълнителни програми(MSQL...)
Не можах да импортна старата база данни (при импорт крашва с допълнителен прозорец за регистрация, който не може да се попълни) и въведох фирмата наново. Сега тази грешка същата излиза при опит да се разпечата или запази фактура...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19492

МнениеПуснато на: Нед Май 19, 2019 13:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Не можах да импортна старата база данни (при импорт крашва с допълнителен прозорец за регистрация, който не може да се попълни)
Дайте информация какво съобщение сте видели. Нещо съвсем не се връзва в написаното, например крашването, касовия апарат и архивирането не са свързани.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
bilikidd



Регистриран на: 18 Май 2019
Мнения: 5
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Пон Май 20, 2019 08:08    Заглавие: Подробности Отговорете с цитат

Крашването при импорт на старата база данни:просто програмата замръзва при импорт, като се появява още един прозорец за регистрация, до който няма достъп да се напише емейла. Така стои докато не се затвори с ctr+Alt+DEl...
Програмата е инсталирана без връзка с касов апарат...
ЗАтова отново преинсталирах Windows изапочнах с нова фирма. Всичко беше ОК, докато не се опитах да запазя фактура или да я разпечатам. Ефекта е един същ:"В програмата възникна неочаквана грешка. Програмата трябва да се затвори.Желаете ли да изпратите съобщени..."
Фактурата иначе се запомня, но не може да се разпечата!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 292
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Май 20, 2019 08:11    Заглавие: Re: Подробности Отговорете с цитат

bilikidd написа:
Крашването при импорт на старата база данни:просто програмата замръзва при импорт, като се появява още един прозорец за регистрация, до който няма достъп да се напише емейла. Така стои докато не се затвори с ctr+Alt+DEl...
Програмата е инсталирана без връзка с касов апарат...
ЗАтова отново преинсталирах Windows изапочнах с нова фирма. Всичко беше ОК, докато не се опитах да запазя фактура или да я разпечатам. Ефекта е един същ:"В програмата възникна неочаквана грешка. Програмата трябва да се затвори.Желаете ли да изпратите съобщени..."
Фактурата иначе се запомня, но не може да се разпечата!


Здравейте, от написаното разбирам, че вероятно програмата не може да получи достъп до външният компонент за визуализиране на документи. Опитайте да деинсталирате SAP Crystal Reports през контролният панел и след това пуснете отново инсталацията на Invoice Pro за да се инсталира компонента.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 154

МнениеПуснато на: Пон Май 20, 2019 08:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
ако има проблем при визуализацията и печата на фактурата то той се изразява в липсата на инсталиран или повреден SAP Crystal Reports. Относно импорта на базата, може да ми я изпратите на Dimitar.Grudev@microinvest.net. Нека анализирам проблема и ще опиша в какво се изразява и как може да се коригира.


Последната промяна е направена от Димитър Грудев на Пон Май 20, 2019 09:08; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bilikidd



Регистриран на: 18 Май 2019
Мнения: 5
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Пон Май 20, 2019 08:42    Заглавие: Re: Подробности Отговорете с цитат

Добрин Митев написа:
програмата не може да получи достъп до външният компонент за визуализиране на документи. Опитайте да деинсталирате SAP Crystal Reports през контролният панел и след това пуснете отново инсталацията на Invoice Pro за да се инсталира компонента.


В контролен панел/програми и компоненти НЯМА SAP Crystal Reports
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 292
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Май 20, 2019 08:48    Заглавие: Re: Подробности Отговорете с цитат

bilikidd написа:
Добрин Митев написа:
програмата не може да получи достъп до външният компонент за визуализиране на документи. Опитайте да деинсталирате SAP Crystal Reports през контролният панел и след това пуснете отново инсталацията на Invoice Pro за да се инсталира компонента.


В контролен панел/програми и компоненти НЯМА SAP Crystal Reports


Ето го и решението на проблема Ви.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
bilikidd



Регистриран на: 18 Май 2019
Мнения: 5
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Пон Май 20, 2019 08:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Димитър Грудев написа:
Здравейте,
ако има проблем при визуализацията и печата на фактурата то той се изразява в липсата на инсталиран или повреден SAP Crystal Reports. Относно импорта на базата, може да ми я изпратите на Dimitar.Grudev@micronvest.net. Нека анализирам проблема и ще опиша в какво се изразява и как може да се коригира.

При опит да ви изпратя фирмата:
<Dimitar.Grudev@micronvest.net>: Host or domain name not found. Name service
error for name=micronvest.net type=A: Host not found
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 292
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Май 20, 2019 09:01    Заглавие: Отговорете с цитат

bilikidd написа:
Димитър Грудев написа:
Здравейте,
ако има проблем при визуализацията и печата на фактурата то той се изразява в липсата на инсталиран или повреден SAP Crystal Reports. Относно импорта на базата, може да ми я изпратите на Dimitar.Grudev@micronvest.net. Нека анализирам проблема и ще опиша в какво се изразява и как може да се коригира.

При опит да ви изпратя фирмата:
<Dimitar.Grudev@micronvest.net>: Host or domain name not found. Name service
error for name=micronvest.net type=A: Host not found


Dimitar.Grudev@microInvest.net
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
bilikidd



Регистриран на: 18 Май 2019
Мнения: 5
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Пон Май 20, 2019 09:58    Заглавие: Re: Подробности Отговорете с цитат

Добрин Митев написа:
В контролен панел/програми и компоненти НЯМА SAP Crystal Reports

Ето го и решението на проблема Ви.

При преинсталирането SAP Crystal Reports се зареди наново и програмата заработи почти коректно. Казвам почти, защото при импорт на "Фирма" издаде съобщение:"Възникнала е грешка при входно-изходна операция с базата данни. Подробна информация...в дневника с грешки"
Независимо от това съобщение, обаче Invoice Pro работи, печата фактури и БД е импортната.
Дали ще има негативни последствия в процеса на работа?


Последната промяна е направена от bilikidd на Пон Май 20, 2019 12:27; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19492

МнениеПуснато на: Пон Май 20, 2019 10:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Невъзможността да се инсталира SAP Crystal Reports означава, че имате проблем в самия Windows. Свръжете се с наш специалист.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov