Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Не разпечатва фактура - версия 3.00.001

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
овк-плевен



Регистриран на: 21 Май 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Май 21, 2019 08:05    Заглавие: Не разпечатва фактура - версия 3.00.001 Отговорете с цитат

Здравейте,
моят проблем с новата версия е, че не мога да разпечатам фактурата, която издавам.
Излиза съобщение "В програмата възникна неочаквана грешка ...", както е описано и от други потребители.
Опитах да се справя по някои от описаните начини с преинсталиране на SAP Crystal Reports но не се получи.
Не успях и да се свържа с консултант.
Моля, обяснете как де се справя с този проблем? Спешно се нуждая от помощ!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 213

МнениеПуснато на: Вто Май 21, 2019 08:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
нужно е да се направи дистанционен сервиз. Свържете се с мен на 0885 30 05 95 или 0885 30 05 91.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
овк-плевен



Регистриран на: 21 Май 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Май 21, 2019 08:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря на г-н Димитър Грудев за бързата реакция.
Проблемът беше отстранен буквално за нула време! Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
r_parev



Регистриран на: 11 Мар 2012
Мнения: 14

МнениеПуснато на: Пон Сеп 23, 2019 13:49    Заглавие: Отговорете с цитат

Димитър Грудев написа:
Здравейте,
нужно е да се направи дистанционен сервиз. Свържете се с мен на 0885 30 05 95 или 0885 30 05 91.



Здравейте, имам същия проблем, при нова фактура и натискане бутона запис и продължи, получавам съобщение за неочаквана грешка и програмата се затваря. Същото се получава и при натискане на бутона настройки в програмата. Може ли да ползвам вашата помощ?
Благодаря.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 213

МнениеПуснато на: Сря Сеп 25, 2019 08:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
да, разбира се. Можете да ме намерите на телефонните номера в Бургас. Като проблем и решение мога да Ви насоча към инсталационната папка на Invoice Pro. Нужно е да се зададат необходимите права на цялата папка. Често срещан проблем при C:/ProgramFiles.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov