Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Версия 100
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Mike Power



Регистриран на: 31 Дек 2011
Мнения: 23

МнениеПуснато на: Чет Авг 15, 2019 09:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
https://www.microinvest.net/BG/Софтуер-Склад-Pro-Light


Благодаря за изчерпателната информация! В нея много ясно е посочено следното:
"Microinvest Склад Pro Light не е в състояние да работи самостоятелно и да изгражда цялостна система. Тъй като това е така наречения Front Office и в Microinvest Склад Pro Light са изнесени само отделни операции, като Продажби, Поръчки, Рекламации и Междинни сметки. Поради същата причина програмата не може да създава собствена база, а задължително използва предварително създадена от Microinvest Склад Pro база."

Независимо от горното Вие ги разглеждате като две отделни приложения:
"Microinvest Склад Pro Light притежава пълна интеграция с Microinvest Склад Pro, което позволява на крайния потребител да се възползва от богатите функционални възможности и на двете приложения."

В тази връзка пак да попитам, кога се очаква да започнете продажба на софтуер отговарящ на изискванията на Наредба Н-18, защото нито Склад Про, нито Склад Про Лайт отговарят на нея!!!!!

Ще се въздържа от квалификации, но дългогодишните ви клиенти едва ли сме заслужили високомерното, граничещо с арогантност поведение.

Към момента само навикът, потиска логичното решение да бъдете заменени с друг конкурент, надявам се да сте наясно със сериозността на ситуацията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1591

МнениеПуснато на: Чет Авг 15, 2019 09:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте
Там къде сте чели ако обърнете внимание на следните текстове ще Ви стане ясна разликата и смисълът на двете програми.

Microinvest Склад Pro Light - Търговски обект е подходящ за работа в супермаркети, магазини и ресторанти за бързо хранене. С помощта на приложението, операторите могат бързо и лесно да извършват продажби, плащания, да издават всякакъв вид документи и да прилагат съответните отстъпки за клиенти. Microinvest Склад Pro Light - Търговски обект позволява на собствениците и управителите да изградят система на достъп за своите служители съобразно структурата на компанията.

Microinvest Склад Pro Light - Ресторант е специализиран интерфейс и е подходящ за работа в ресторанти, пицарии, барове, нощни клубове и други заведения за хранене. Приложението предлага всички характерни за този тип търговски обекти функции - откриване и разделяне на сметка, различни видове плащания, печат на междинни бележки, управление на всички видове фискални и нефискални устройства, определяне нива на достъп, автоматично подаване на поръчка към кухня и бар. Разработени са и някои специални модули като "Happy Hour" и модул "Резервации".


И определението за основната програма
Microinvest Склад Pro е гъвкава система за управление на стоковите наличности и парични потоци на фирмите. Програмата позволява да бъдат контролирани всички процеси, свързани с управление на производствената и търговската дейност.
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
jivkok



Регистриран на: 08 Яну 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Съб Авг 17, 2019 11:26    Заглавие: Отговорете с цитат

[quote="Mike Power"][quote="Виктор Павлов"]https://www.microinvest.net/BG/Софтуер-Склад-Pro-Light[/quote]

Благодаря за изчерпателната информация! В нея много ясно е посочено следното:
"Microinvest Склад Pro Light не е в състояние да работи самостоятелно и да изгражда цялостна система. Тъй като това е така наречения Front Office и в Microinvest Склад Pro Light са изнесени само отделни операции, като Продажби, Поръчки, Рекламации и Междинни сметки. Поради същата причина програмата не може да създава собствена база, а задължително използва предварително създадена от Microinvest Склад Pro база."

Независимо от горното Вие ги разглеждате като две отделни приложения:
"Microinvest Склад Pro Light притежава пълна интеграция с Microinvest Склад Pro, което позволява на крайния потребител да се възползва от богатите функционални възможности[u][b] и на двете приложения[/b]."[/u]

В тази връзка пак да попитам, кога се очаква да започнете продажба на софтуер отговарящ на изискванията на Наредба Н-18, защото нито Склад Про, нито Склад Про Лайт отговарят на нея!!!!!

Ще се въздържа от квалификации, но дългогодишните ви клиенти едва ли сме заслужили високомерното, граничещо с арогантност поведение.

Към момента само навикът, потиска логичното решение да бъдете заменени с друг конкурент, надявам се да сте наясно със сериозността на ситуацията.[/quote][size=18][/size][size=9][/size]

Че са нагли и арогантни е вярно, че нямат действаща програма май също е вярно. Това което също е вярно: навиците в повечето случаи са вредни, заложете на логиката Smile.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
jivkok



Регистриран на: 08 Яну 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Съб Авг 17, 2019 11:30    Заглавие: Отговорете с цитат

[quote="Виктор Павлов"]Има версия 100. Паниката е повсеместна и затова обмисляме да продаваме и разни препарати.

PS: Не бързайте с версия 100, нея ще трябва да я декларирате в 7-дневен срок, а след това обикновено идват проверяващи.[/quote]

И каква е разликата кога ще ми дойде проверка сега или после?
От кое се претиснявате повече - от проверката на клиента или проверка на софтуера?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19764

МнениеПуснато на: Нед Авг 18, 2019 16:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Ние не се притесняваме от нищо, версията е налична.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Васето



Регистриран на: 15 Мар 2013
Мнения: 243

МнениеПуснато на: Пон Авг 19, 2019 09:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Ние не се притесняваме от нищо, версията е налична.


В тоя ред на мисли, и аз да попитам нещичко, че много се спекулира напоследък:
Ще има ли някаква такса(абонамент, или както искате го наричайте) за подръжка на версия 100???
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19764

МнениеПуснато на: Пон Авг 19, 2019 09:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Всичко е написано на сайта и няма спекулации.

Но е добре да прочетете Наредба Н-18, Приложение 32, т.14
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Mike Power



Регистриран на: 31 Дек 2011
Мнения: 23

МнениеПуснато на: Пон Авг 19, 2019 12:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Договор за поддръжка СУПТО - 16.68 euro без ДДС за една година - Договорът се изисква при попълване на Приложение № 32 към чл. 52, ал. 1, точка 14 от Наредба Н-18.

От това "всичко написано" си задавам следните въпроси, за които моля за пояснение:

1. Цената е за едно работно място или за цялостна СУПТО?
2. Предвид предмета на договора "Поддръжка на софтуер" какъв е обхвата на поддръжката? Примерно, включват ли се някой от следните дейности:
2.1. Предоставяне на новите версии на Софтуера;
2.2. Промени за отстраняване на програмни грешки, подобряване на производителността и поддръжка на нови поколения хардуерно и софтуерно обкръжение;
2.3. Предоставяне документация, описваща новите възможности на Софтуера;
2.4. Системна помощ при възстановяване на повредени бази данни, изразяващи се във възстановяване структурата на данните, а при невъзможност, възстановяване на данните от последен предоставен архив, ако Клиентът е направил такъв, видно от Наредба Н-18, трябва да е направил такъв;
2.5. Системна помощ при отстраняване на операторски грешки и откриване на такива;
2.6 Поддръжка по телефона – оказване на помощ по телефона, при затруднения при работа или невъзможност да се извърши дадено действие със Софтуера. Поддръжка по телефона не се разбира обучение или обяснения, които се съдържат в Ръководството за работа със Софтуера;
2.7. Дистанционна поддръжка – оказване на помощ чрез Интернет или електронна поща;
2.8. Посещение на място в офиса на Клиента.
3. И понеже отговорът "НЕ" се подразбира от написаното от Вас "Договорът се изисква при попълване на приложение №32...", означава ли, че няма да получим нищо в замяна от поредната рекетьорска такса?
4. И последно за Ваша информация в Наредба Н-18 няма заложени изисквания към фирмите осъществяващи дейността по "поддръжка на софтуер", а само към производители и разпространители. При положение, че лицензът е мой, на кой ще възложа поддържката е въпрос на размисъл.
Надявам се на отговор!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19764

МнениеПуснато на: Пон Авг 19, 2019 12:34    Заглавие: Отговорете с цитат

1. На работно място.
2.1 Новите версии се купуват допълнително. Или вместо лиценз преминавате към абонаментен пакет с нови версии вв него;
2.2 По т.1
2.3 Има го винаги на сайта, в описание на актуализациите;
2.4 По ценовата листа на сайта. При правилно настроена система не се повреждат бази;
2.5 Като 2.4;
2.6 Безплатно, както винаги;
2.7 Като 2.4;
2.8 Като 2.4;
3. Можете да не сключвате договор с нас;
4. Като т.3.

Ще обърна внимание, че изискванията идват по Наредба Н-18 и ние само предлагаме решение.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Mike Power



Регистриран на: 31 Дек 2011
Мнения: 23

МнениеПуснато на: Пон Авг 19, 2019 14:38    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за отговора.

Напълно разбрах, че след такса касов апарат, ще си имаме такса поддържка софтуер. Вие само изпълнявате, или както там ви изнася.

Защо ли ми се струва, че в писането на тази Наредба не сте били просто странични наблюдатели, но както и да е.

По точка 2.2 може да си погледнете актуализациите и да преброите колко пъти се среща словосъчетанието "Коригирано несъответствие", но за нашите грешки си плащаме ние, за вашите пак ние.

Сега и версия 100 най-сетне да видим, че и Про Лайт да вземете да регистрирате и току виж сме забравили за лошите моменти в нашето сътрудничество.

С най-добри пожелания!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19764

МнениеПуснато на: Пон Авг 19, 2019 14:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Коригирано несъответствие не значи задължително грешка. Ще поясня: Четете т. 18.6 от Приложение 32 на Наредба Н-18. Там има "Номера на фактура" при доставка. Един данъчен иска там да излизат единствено доставките с фактура. Друг иска да излизат всички документи, но при отсъствие на фактура полето да е празно. Това как да го опишем в измененията?

Същото при КА, където един производител променя интерфейса и протокола и добавя секунди. При това стария Firmware работи като 31/12/2019, а новия с 31-12-2019, при друг производител по същия протокол това е 31.12.19

Наредбата се пише и публикува от Национален орган, всички претенции към тях.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Васето



Регистриран на: 15 Мар 2013
Мнения: 243

МнениеПуснато на: Сря Авг 21, 2019 08:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Mike Power написа:

Напълно разбрах, че след такса касов апарат, ще си имаме такса поддържка софтуер. Вие само изпълнявате, или както там ви изнася.

Защо ли ми се струва, че в писането на тази Наредба не сте били просто странични наблюдатели, но както и да е.


Няма нищо случайно!
Има лобита и сметки!
И това ще е така ВИНАГИ, защото сме като овце!

И нека В.П. да ти обясни какво всъщност ще получи този който сключи договор с него??? Че ще получи "разход" на средства е ясно, друго какво ще получи за тези пари - "абонамент"???
Не искам и не ми е работа да смятам каква цифра се получава от тези "абонаменти" и къде отиват тези пари... сигурно по предназначение...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1591

МнениеПуснато на: Сря Авг 21, 2019 09:17    Заглавие: Отговорете с цитат

За договорите (не обсъждаме това дали са справедливи ли не).
При мен за такъв договор клиента ще получи необходимото внимание, защото съм поел ангажимент. Поемането на ангажимент е различно за различните хора и зависи основно от техният морал, чест и възможности. Може да гледате новият филм Джон Уик 3.
Цените на договорите са такива че стойността им е по малка ако бихте получили помощ за проблем един път годишно.
Къде ще отидат парите за абонамента. Ще се преместят от левият ми в десният джоб и обратно. Това е тяхното предназначение.
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
lasho



Регистриран на: 03 Яну 2007
Мнения: 51

МнениеПуснато на: Вто Авг 27, 2019 15:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Всичко е написано на сайта и няма спекулации.

Но е добре да прочетете Наредба Н-18, Приложение 32, т.14


До колкото виждам в тази точка се изисква да се декларира наличието на договор за обслужване, ако има такъв.

Не виждам защо вменявате задължение на хората да сключват договори ако не искат.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19764

МнениеПуснато на: Сря Авг 28, 2019 08:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Вменяваме? Елате при нас, ще ви покажем реални проверки с молби за издаване на всевъзможни служебни бележки за софтуера. Никой не прави договори, а после се молят за някакво "споразумение", "договор", фактура или друг документ. Последния пример е от вчера, прикрепвам:


Коментари?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Страница 2 от 8

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov