Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Версия 100
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
lasho



Регистриран на: 03 Яну 2007
Мнения: 51

МнениеПуснато на: Сря Авг 28, 2019 10:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Ами както се вижда от скрииншота хората се съдят с НАП. Дали е по тя наредба незнам Wink

Факт е, че в наредбата няма изрично изискване за сключен договор за поддръжка на софтуер, както е например за поддръжката на касовите апарати (чл. 16).

Така че, всеки проверяващ НАП-ънар може да си иска каквото му скимне, но накрая (както обикновено) съда решава нещата. Ако всеки си мълчи и си плаща "рекета" няма да станат нещата...


п.п. Не мога да си обясня и какво точно му се поддържа на тоя софтуер, че чак пък и договор да има и да се плащат още и още таксички и абонаменти за едно и също. От почти 15 години ви ползвам няколко от програмите и не ми се е налагало да ми поддържа някой нещо.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1724
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Авг 28, 2019 10:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Ще ви се наложи! Като почнат да блокират каси, а с тях и софтуерите както е по наредба ще се налага намеса на специалист и просто тези, които недалновидно не са сключили договор за подръжка, ще чакат мааалко повече от другите.
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
lasho



Регистриран на: 03 Яну 2007
Мнения: 51

МнениеПуснато на: Сря Авг 28, 2019 10:18    Заглавие: Отговорете с цитат

И защо ще "почнат да блокират каси"? На какво се базира предвиждането ви?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1724
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Авг 28, 2019 10:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Добрите стари GSM оператори, вече се задъхват, пренастройват клетки и се налага да се посгъсти още мрежата...
Отделно сървърът на НАП е един такъв стабилен, връща винаги навреме и точен отговор на получените заявки... Обобщено с една дума - идилия Smile
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
lasho



Регистриран на: 03 Яну 2007
Мнения: 51

МнениеПуснато на: Сря Авг 28, 2019 10:48    Заглавие: Отговорете с цитат

ОК. Приемам го за възможен сценарий Smile

Но блокиралата каса е проблем на сервиза за касови апарати. Като се отблокира касата софтуера не би ли трябвало да заработи с нея отново. Или има заложена "бомба" по тая линия...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Щирлиц



Регистриран на: 05 Мар 2005
Мнения: 260

МнениеПуснато на: Сря Авг 28, 2019 11:19    Заглавие: Отговорете с цитат

lasho написа:
… Или има заложена "бомба" по тая линия...


Няма нужда да търсите конспирации по тази тема. Ако бяхте ковач - вашия инструмент щеше да бъде наковалня, която има особеност да не се чупи. Но когато се работи с техника, която съдържа стотици компоненти, и хиляди редове програмен код - тогава СВП (средно време между повредите) намалява. Освен гореизброените причини също може да се появят дефекти в самия компютър като хардуер, например остаряване на кондензаторите, което води до странно поведение на системата, забивки на ОС, произволни рестартирания и прочие. Доста от възможните повреди могат да предизвикат не само временно спиране на работата на търговския обект, а също така и загуба на данни. Предотваряването на сериозни щети по принцип се прави от IT специалисти, каквито повечето от собстениците на търговски обекти не са.

Обобщено с няколко думи:
Из законите на Мърфи: "Всяко решение поражда нови проблеми"
_________________
"Kогато отсекат последното дърво, когато отровят последната река и когато уловят последната риба… тогава хората ще разберат, че не могат да ядат пари."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19816

МнениеПуснато на: Сря Авг 28, 2019 12:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Тези се съдят с НАП и от НАП им искат "договор" със сервизната фирма за да има кой да призоват като страна по случая. Именно поради тези причини, сега ще въведем авариен договор с цена = адвокатски хонорар по 5. Защото ние тичаме да ги спасяваме.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Васето



Регистриран на: 15 Мар 2013
Мнения: 248

МнениеПуснато на: Чет Авг 29, 2019 17:05    Заглавие: Отговорете с цитат

azrod написа:

...ще се налага намеса на специалист и просто тези, които недалновидно не са сключили договор за подръжка, ще чакат мааалко повече от другите.


А бихте ли споделили колко ще чаааакат "далновидните"??!

Защото е добре да е ясно за колко време ще "отстраните" проблема и изобщо каква е вашата отговорност срещу парите от т.нар. "договор за обслужване"!
Наясно ли сте, че ако се започне едно масово блокиране(което най-вероятно ще се случи) може да се окажете с недостатъчен персонал...
Или ще пораааазтегнем сроковете за реакция за "далновидните"!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Недялко Неделчев



Регистриран на: 05 Фев 2007
Мнения: 914

МнениеПуснато на: Чет Авг 29, 2019 17:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Васето написа:
azrod написа:

...ще се налага намеса на специалист и просто тези, които недалновидно не са сключили договор за подръжка, ще чакат мааалко повече от другите.


А бихте ли споделили колко ще чаааакат "далновидните"??!

Защото е добре да е ясно за колко време ще "отстраните" проблема и изобщо каква е вашата отговорност срещу парите от т.нар. "договор за обслужване"!
Наясно ли сте, че ако се започне едно масово блокиране(което най-вероятно ще се случи) може да се окажете с недостатъчен персонал...
Или ще пораааазтегнем сроковете за реакция за "далновидните"!!!


Той е "гадна" майна и няма да сподели. По-добре се ориентирайте към бизнеси, които нямат нужда от СУПТО Idea
_________________
Нова ера в междуборсовия арбитраж с криптовалути!
https://l7.trade/?r=107513020
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Недялко Неделчев



Регистриран на: 05 Фев 2007
Мнения: 914

МнениеПуснато на: Чет Авг 29, 2019 21:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Щирлиц написа:
lasho написа:
… Или има заложена "бомба" по тая линия...



Обобщено с няколко думи:
Из законите на Мърфи: "Всяко решение поражда нови проблеми"


Из законите на Мафията:"Създай проблем, продай решение!"
_________________
Нова ера в междуборсовия арбитраж с криптовалути!
https://l7.trade/?r=107513020
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
lasho



Регистриран на: 03 Яну 2007
Мнения: 51

МнениеПуснато на: Пет Авг 30, 2019 13:45    Заглавие: Re: Версия 100 Отговорете с цитат

И в тая връзка да се върнем на въпроса от първият пост на темата

sandro_pz написа:
Кога се очаква да видим прословутата версия 100...


Беше уж готова още за срока 31.03., а все още я няма никаква. Как очаквате всички да преминат към нея в последния момент?

Или пък тук трябва да си продавате т.нар. "застраховка", чиито срок удължавате вече няколко пъти.

Пускайте версията, за да могат хората да си оправят нещата на време. Един месец остана. Пък не ги мислете дали ще дойдат проверяващи и т.н.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Щирлиц



Регистриран на: 05 Мар 2005
Мнения: 260

МнениеПуснато на: Пет Авг 30, 2019 13:53    Заглавие: Re: Версия 100 Отговорете с цитат

lasho написа:
… Един месец остана. …


По новините разправяха, че имало решение срока да се удължи с четири месеца, т.е. до края на януари 2020 г. Но след това имаше други новини, в които се казва, че ново удължаване на срока няма да има. Но не ми стана ясно дали се има предвид за ново удължаване след планираното, или точно за това удължаване се казва, че няма да го има. Някой знае ли срока дали е удължен до 31.01.2020 или не?
_________________
"Kогато отсекат последното дърво, когато отровят последната река и когато уловят последната риба… тогава хората ще разберат, че не могат да ядат пари."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19816

МнениеПуснато на: Пет Авг 30, 2019 13:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Версията е готова точно както сме обявили.
Цитат:
Пускайте версията, за да могат хората да си оправят нещата на време.

Оправете си нещата навреме, а самата версия с нищо не променя бизнеса.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru


Последната промяна е направена от Виктор Павлов на Пет Авг 30, 2019 16:16; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
lasho



Регистриран на: 03 Яну 2007
Мнения: 51

МнениеПуснато на: Пет Авг 30, 2019 14:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Къде е? От къде да я сваля? Искам вече да работя с нея.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1724
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет Авг 30, 2019 15:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Васето написа:
azrod написа:

...ще се налага намеса на специалист и просто тези, които недалновидно не са сключили договор за подръжка, ще чакат мааалко повече от другите.


А бихте ли споделили колко ще чаааакат "далновидните"??!

Защото е добре да е ясно за колко време ще "отстраните" проблема и изобщо каква е вашата отговорност срещу парите от т.нар. "договор за обслужване"!
Наясно ли сте, че ако се започне едно масово блокиране(което най-вероятно ще се случи) може да се окажете с недостатъчен персонал...
Или ще пораааазтегнем сроковете за реакция за "далновидните"!!!

Колкото е необходимо за да си свърша работата при всички, които са си платили абонамент за моето внимание Rolling Eyes Наясно сме с много неща, без да правя реклама има телефон, на който можем да говорим за срокове, цени и начини за реагиране.
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Страница 3 от 8

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov