Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем със стартиране на Инвойс про
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
largefairy



Регистриран на: 30 Юли 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Юли 30, 2019 07:33    Заглавие: Проблем със стартиране на Инвойс про Отговорете с цитат

Здравейте,
Моя проблем е следния - работя на Windows 7 - 32 bit. Имах инсталиран Инвойс про - допълнително работно място. В един момент програмата спря да работи. Пробвах да деинсталирам и инсталирам на ново, но резултат няма. Инсталира си се без проблем, но при опит за стартиране на програмата не се случва нищо. Дори и съобщение за грешка няма. Просто не иска да се стартира. Много ще съм благодарна ако има решение на проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 169

МнениеПуснато на: Вто Юли 30, 2019 07:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
изтрийте файловете от директория >> C:\ProgramData\Microinvest\Invoice Pro и стартирайте програмата като администратор.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
largefairy



Регистриран на: 30 Юли 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Юли 30, 2019 07:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Много благодаря за съдействието. Получи се. Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Alta BG



Регистриран на: 14 Авг 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Сря Авг 14, 2019 13:23    Заглавие: Помощ Отговорете с цитат

Здравейте,
В петък се ъпдейтна уиндоуса и оттогава не мога да стартирам Микроинвеста. Моля, за помощ как да процедирам.
Като стартирам ми дава греша и ме изхвърля.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Щирлиц



Регистриран на: 05 Мар 2005
Мнения: 250

МнениеПуснато на: Сря Авг 14, 2019 13:43    Заглавие: Re: Помощ Отговорете с цитат

Alta BG написа:
… В петък се ъпдейтна уиндоуса и оттогава не мога …


Така се случва с Windows 10. Не е лошо да се търси алтернатива вече.

Иначе за стартирането на програмата, опитайте да направите това, което е описал Димитър Грудев малко по-нагоре в тази тема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Alta BG



Регистриран на: 14 Авг 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Сря Авг 14, 2019 14:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Много,много благодаря!
При мен няма такова нещо Program data. Има Program file и Programe file (x86). Дали е същото. Извинявам са за тъпия въпрос, просто се притеснявам да не прецакам повече неща, отколкото да оправя.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 302
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря Авг 14, 2019 14:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Alta BG написа:
Много,много благодаря!
При мен няма такова нещо Program data. Има Program file и Programe file (x86). Дали е същото. Извинявам са за тъпия въпрос, просто се притеснявам да не прецакам повече неща, отколкото да оправя.


Просто копирайте написаното от колегата Димитър Грудев в адресната лента на Windows Explorer.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Alta BG



Регистриран на: 14 Авг 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Сря Авг 14, 2019 14:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Оххх, не става. Изтрих всичко. И като стартирам пак ми излиза това съобщение за грешка и пак ме изхвърля.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19664

МнениеПуснато на: Сря Авг 14, 2019 15:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с нашата поддръжка. Не са настроени правата на достъп в операционната система.

Указаната папка съществува, но е скрита. Написаното е правилно и трябва да се изпълни прецизно.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Alta BG



Регистриран на: 14 Авг 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Сря Авг 14, 2019 15:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Сега влязох като администратор и няма фирми, няма ги старите фактури, няма нищо. Излизам и мога да вляза само като администратор, по нормалния начин не ми дава и пак ми излиза грешка и ме изхвърля.
Когато върна изтритите папки обратно в директорията всичката информация я има като вляза като администратор. Мога ли да си ползвам програмата като администратор и повече да не ВИ досаждам?


Последната промяна е направена от Alta BG на Сря Авг 14, 2019 15:46; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Alta BG



Регистриран на: 14 Авг 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Сря Авг 14, 2019 15:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Как мога да се свържа с поддръжката? Написах им мейл. Това е единственото, което намерих като контакти.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19664

МнениеПуснато на: Сря Авг 14, 2019 15:57    Заглавие: Отговорете с цитат

На сайта има 10 телефона в 4 града и един национален за цяла България.

Това с администратора не е правилно. Ето и статията: Права за инсталиране и стартиране
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Alta BG



Регистриран на: 14 Авг 2019
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Сря Авг 14, 2019 16:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Много благодаря за оказаното съдействие!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
motiv-sofia



Регистриран на: 02 Сеп 2019
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пон Сеп 02, 2019 09:45    Заглавие: Отговорете с цитат

След ъпдейта на Уин10, ако при стартиране на InvoicePro получавате грешка и програмата не тръгва, намерете InvoicePro.exe в инсталационната директория, изберете с десен бутон Properties, и в отворилия се прозорец в графа Compatibility изберете отметката "Run this program as administrator". Би трябвало да е достатъчно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19664

МнениеПуснато на: Пон Сеп 02, 2019 09:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Не следвайте предишния съвет. Грешен е и води до лоши резултати. Ето правилния: Права за инсталиране и стартиране
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov