Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Инсталиране на нов компютър

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
hamann



Регистриран на: 06 Авг 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Авг 06, 2019 18:54    Заглавие: Инсталиране на нов компютър Отговорете с цитат

Здравейте,
Използвам програмата само за издаване на фактури,но лаптопа с който работех по вече не иска да се пусне.Инсталирах програмата на друг лаптоп но, няма партньори,няма данни за фактурите които съм пускал.
Как мога да си възобновя архива
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 368
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто Авг 06, 2019 19:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, нужно е да се прехвърли базата данни.

Местоположението на файловете е C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL10.50\DATA

След като прехвърлите файловете трябва чрез инструмент за управление на SQL да ги закачите за новият SQL

Ако изпитвате затруднения, моля свържете се с нашата поддръжка всеки делничен ден от 9:00 до 17:30 на телефон 0700 44 700, за да извършат услугата дистанционно вместо Вас.

Дистанционните достъпи са платена услуга.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Недялко Неделчев



Регистриран на: 05 Фев 2007
Мнения: 914

МнениеПуснато на: Вто Авг 06, 2019 20:22    Заглавие: Re: Инсталиране на нов компютър Отговорете с цитат

hamann написа:
Здравейте,
Използвам програмата само за издаване на фактури,но лаптопа с който работех по вече не иска да се пусне.Инсталирах програмата на друг лаптоп но, няма партньори,няма данни за фактурите които съм пускал.
Как мога да си възобновя архива

Моля, пояснете какво значи за вас "...по вече не иска да се пусне." Question
_________________
Нова ера в междуборсовия арбитраж с криптовалути!
https://l7.trade/?r=107513020
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
hamann



Регистриран на: 06 Авг 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Авг 07, 2019 08:33    Заглавие: Re: Инсталиране на нов компютър Отговорете с цитат

Недялко Неделчев написа:
hamann написа:
Здравейте,
Използвам програмата само за издаване на фактури,но лаптопа с който работех по вече не иска да се пусне.Инсталирах програмата на друг лаптоп но, няма партньори,няма данни за фактурите които съм пускал.
Как мога да си възобновя архива

Моля, пояснете какво значи за вас "...по вече не иска да се пусне." Question
Натискам копчето и нищо. Никакъв признак на живот.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20742

МнениеПуснато на: Сря Авг 07, 2019 08:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Занесете го в сервиз. В неделя се занимавах точно с такъв компютър, оказа се банално - полят с кафе бутон за включване. Отваряне, избърсване на контактите под бутона и всичко заработи. По думите на клиента - "Нищо не съм правил, спря да се включва".
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
KamiZ



Регистриран на: 21 Авг 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Авг 21, 2019 16:51    Заглавие: Проблем Отговорете с цитат

Здравейте, имам същия проблем. Старият компютър не може да се стартира изобщо. Ако няма достъп локално до архива на компютъра, пазят ли се данните/профилите на ваши сървъри откъдето може да се изтегли информацията?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20742

МнениеПуснато на: Сря Авг 21, 2019 16:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Ние пазим данни само ако имате абонамент за облачно архивиране и е настроено облачно архивиране. В противен случая всичко си е на вашия компютър.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
KamiZ



Регистриран на: 21 Авг 2019
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Авг 21, 2019 17:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, благодаря Ви.

Ако успеем да достъпим C диска (C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL10.50\DATA) -
при затруднения със закачането за новия SQL възможно ли е на следния номер да се свържа за съдействие/насоки - 0700 44 700?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20742

МнениеПуснато на: Чет Авг 22, 2019 08:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, свържете се с нас.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov