Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Делта Про и ТРЗ Про не винаги стартират

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
nike



Регистриран на: 03 Ное 2010
Мнения: 55

МнениеПуснато на: Съб Ное 30, 2019 11:07    Заглавие: Делта Про и ТРЗ Про не винаги стартират Отговорете с цитат

Win 7 64-bit
От няколко дни не винги стартират. "Зареждане на Микроинвест ТРЗ про..." и зависва. Стартирам и като администратор.
В момента работя с Делта про и искам да стартирам ТРЗ и зависна, а преди няколко минути е затворих.
Инвойс про се стартира.
.....
Затворих и Делтата. Вече и двете не искат да се стартират.
След рестарт на ПС зареждат.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21035

МнениеПуснато на: Съб Ное 30, 2019 22:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Описаното прилича на много бавен компютър, който зарежда SQL Сървъра бавно и съответно програмите не могат да се стартират без сървър.

Ако не е това, трябва да се проверят правата на достъп и/или антивирусната. Тук ще отбележа, че стартиране като Администратор не е правилно и дори пречи на системата.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
nike



Регистриран на: 03 Ное 2010
Мнения: 55

МнениеПуснато на: Нед Дек 01, 2019 08:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Относно РС-то
CPU Intel G2020
RAM 8GB (4.48 Free)
SSD 256 GB ADATA SU900 (148 GB free)
При стартиране освен системните драйвери и антивирусната Microsoft Security Essentials други приложения не се буутват.
Windows Experience Index Base score: 5.7 във връзка с бързодейстивето
Време на стартиране на windows7 до начален екран 15 сек.
Статиране и зареждане на Трз Про, Делта Про, Архиватор Про: <40 сек и са готови за работа.

До вчера 3 години програмите работеха без проблем. На ПС-то нови програми, устройства и ъпдейти няма.
На това ПС освен Делта Про, ТРЗ Про, Архиватор Про и Офис пакет 2013 друго няма инсталирано.
Никога не съм давал автоматичен ъпдейт на ОС. Не съм ъпдейтвал ОС от 6 месеца. Microsoft Security Essentials и Malwarebytes Anti-Malware се ъпдейтват ежедневно и чеквам за вируси и гадините всеки ден.

Може би не съм обяснил ясно:

1. Стартирам ПС и зареждам ОС - ОК
2. Стартирам Делта Про , Трз Про - ОК
3. Работя с тях - ОК
4. Затварям Делта Про - Ок
5. Работя с Трз Про - Ок и искам наново да стартирам Делта Про - fail. "Зареждане на Микроинвест Делта про..." и зависва , а с ТРЗ про продължавам да работя.
6. Затварям и Трз Про - вече и двете не стартират.
7. Рестартирам ПС - то
8. Стартирам Делта Про , ТРЗ Про - ОК
9..... и всичко се потватря.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Щирлиц



Регистриран на: 05 Мар 2005
Мнения: 285

МнениеПуснато на: Нед Дек 01, 2019 13:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Като затвориш програмата - погледни в "Диспечер на задачите" дали процеса приключва работа, и изчезва от паметта. Ако процеса не изчезва - десен клик "Край на процеса", и после опитай да я стартираш отново.

Можеш да пуснеш и system file checker (в DOS prompt пишеш: sfc /scannow), за да се проверят системни файлове и прочие.

Почисти диска с инструмента "Почистване на диск" (ако системата ти е на английски: Disk cleanup).

Почисти съдържанието от временните папки:
C:\Windows\Temp
C:\Users\%username%\AppData\Local\Temp


Пиши после да кажеш има ли промяна.
_________________
"Kогато отсекат последното дърво, когато отровят последната река и когато уловят последната риба… тогава хората ще разберат, че не могат да ядат пари."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nike



Регистриран на: 03 Ное 2010
Мнения: 55

МнениеПуснато на: Нед Дек 01, 2019 17:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Щирлиц написа:
Като затвориш програмата - погледни в "Диспечер на задачите" дали процеса приключва работа, и изчезва от паметта. Ако процеса не изчезва - десен клик "Край на процеса", и после опитай да я стартираш отново.

Пиши после да кажеш има ли промяна.


Точно това ми прави впечетление. Когато затворя за пръв път програмата изчезва процеса. При повторно стартиране на програмата съм изчаквал 5-10 минути и затварям позореца с надпис " "Зареждане на Микроинвест Делта про..." , но процеса е активен. Така може да се насложат 5-6 процеса активни, колкото пъти неуспешно съм се опитал да стартирам-толкова активни процеса. След като ги делна от Start task manager няма промяна при повторните опити за стартиране.
Само след рестарт на ОС всичко си идва на място - до затварянето на програмата и повторния опит за стартиране. Незная как ще реагира ако и сетна по-висок приоритет от "normal"
Чистих с ccleaner, но C:\Users\%username%\AppData\Local\Temp не съм. Утре ще пиша.
п.с. Не зная дали има нещо общо с проблема или е параноя, но това започна да става след като влязох през профил "Administrator" и стартирах програмите оттам, а винаги работя с тях през профил "User"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Щирлиц



Регистриран на: 05 Мар 2005
Мнения: 285

МнениеПуснато на: Нед Дек 01, 2019 19:44    Заглавие: Отговорете с цитат

nike написа:
… Чистих с ccleaner …


Е, те това не трябва да се прави. Но е тема на съвсем друго изследване, така че няма да го коментирам тук.


Според мен проблема не е в самата програма, а в някой от компонентите, които ползва. Но няма как да се гадае така от разстояние, по-добре е да погледне някой от поддръжката, ако можеш да им пуснеш дистанционен.
_________________
"Kогато отсекат последното дърво, когато отровят последната река и когато уловят последната риба… тогава хората ще разберат, че не могат да ядат пари."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21035

МнениеПуснато на: Пон Дек 02, 2019 08:55    Заглавие: Отговорете с цитат

Като първа стъпка е необходимо да прегледаме log файловете. Там ще се види дали има някакъв проблем от страна на системата.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
nike



Регистриран на: 03 Ное 2010
Мнения: 55

МнениеПуснато на: Пон Дек 02, 2019 15:29    Заглавие: Отговорете с цитат

С промяна в регистрите на EnableLUA "0" в момента програмите работят.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov