Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Как се издава фактура без ДДС с новата micro-invoice?
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
xtony



Регистриран на: 22 Фев 2007
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пет Авг 29, 2008 16:55    Заглавие: поле падеж Отговорете с цитат

Не знам дали тук е подходящо да предложа, но мисля че ще е полезно ако има и поле за "падеж на фактурата".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18415

МнениеПуснато на: Пет Авг 29, 2008 17:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Това поле да е като фиксирана крайна дата, например 31.12.2008 или като текст, например "Срок за плащане 30 дни"?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
xtony



Регистриран на: 22 Фев 2007
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Сеп 01, 2008 12:37    Заглавие: Отговорете с цитат

не ми стана ясно къде я въвеждаш тая фиксирана крайна дата като поле?

ако е като текст, ясно.

още няколко предложения нали мога да дам.

защо не промените името на полето "дата на получаване" на "дата на данъчно събитие", защото реално то така се казва като разпечаташ фактурата. Някак объркващо е да има такова различие в наименованията.

Също така ще е хубаво да се следи последователността на датите на фактурите. Тоест, не е коректно примерно фактура 125 да ти е с дата 25.08.2008, а след това фактура 126 да може да я издадеш с дата примерно 20.08.2008 г.

а и когато анулираш фактура тя се изтрива без никаква следа от нея, не може ли да остава да се вижда в справките с издадени документи, но просто да пише че е анулирана?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
a1trade



Регистриран на: 25 Фев 2009
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Сря Фев 25, 2009 18:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Ползвам програмата вече година и съм много доволна.Браво на програмистте!!!За да не пускам нова тема ще Ви питам тук - има ли някаква вероятност скоро при следващи update да направите полетата преди печат да се коригират и така да ги печатаме коригирани? Продаваме стоки с дълги номенклатури и в повечето случаи заемат по 3 реда, но ако мога да коригирам полетата преди печат ще е много по-добре.Надявам се да съм успяла да обесня Rolling Eyes
Благодаря Ви предварително за отговора!
_________________
АТВ Shineray Варна (с регистрация в КАТ)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18415

МнениеПуснато на: Сря Фев 25, 2009 19:14    Заглавие: Отговорете с цитат

В този случай използвайте Електронна фактура и правете редакция на имената директно в Excel.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
a1trade



Регистриран на: 25 Фев 2009
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Чет Фев 26, 2009 12:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
като използвам ел. ф-ра редовете не са от най-податливите за редакция, а и при издаване на всяка фактура трябва да се прави настройка в Excel, а това ще доведе до една дълга и широка........
Благодаря Ви за вниманието!
_________________
АТВ Shineray Варна (с регистрация в КАТ)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18415

МнениеПуснато на: Чет Фев 26, 2009 12:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Бихте ли ни показали как да направим по-добра редакция от тази в Excel? Какво повече от това можем да направим ние?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
a1trade



Регистриран на: 25 Фев 2009
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Чет Фев 26, 2009 12:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Извинявайте за безпокойството, не съм искала да Ви обидя, който ползва програмата знае колко неща сте направили.Форумите са място за дискусии и предложения и реших,че мога да си помогна и да улесня работата си.Програмата е супер!
Всичко добро!
_________________
АТВ Shineray Варна (с регистрация в КАТ)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18415

МнениеПуснато на: Чет Фев 26, 2009 13:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Не ни обиждате, но аз се съмнявам, че ние можем да направим нещо по-добро от редакцията в Excel. Аз мислех, че Вие имате предложение за нещо по-добро от Excel, "по-податливо на редакция" (според Вашите думи). Затова бих искал да ни го напишете.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
a1trade



Регистриран на: 25 Фев 2009
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Чет Фев 26, 2009 21:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Като се използва Експорт - редакция на фактурата не е проблем в Excel (докато при електронната фактура от меню "Операции"-"Електронни фактури" не е точно така, но това изобщо не е важно), след малка "игра" може да се настроят полетата, но е рутинна операция.
Като цяло идеята ми беше - дали има възмозност да настроя ширината на полетата преди печат и после след F9 да се изпечата това, което съм задала?
или:



_________________
АТВ Shineray Варна (с регистрация в КАТ)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18415

МнениеПуснато на: Чет Фев 26, 2009 22:24    Заглавие: Отговорете с цитат

За полетата в бланката на документа ли става дума?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
a1trade



Регистриран на: 25 Фев 2009
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет Фев 27, 2009 08:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Да.
_________________
АТВ Shineray Варна (с регистрация в КАТ)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18415

МнениеПуснато на: Пет Фев 27, 2009 08:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Закупувате си и си инсталирате Crystal Reports. Чрез този продукт можете да направите промените в бланките. Ето страницата на този продукт (той вече е част от SAP): http://www.sap.com/solutions/sapbusinessobjects/sme/reporting/crystalreports/index.epx
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
a1trade



Регистриран на: 25 Фев 2009
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет Фев 27, 2009 08:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря.
_________________
АТВ Shineray Варна (с регистрация в КАТ)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
servlet



Регистриран на: 17 Мар 2009
Мнения: 50

МнениеПуснато на: Сря Мар 18, 2009 00:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Привет
Явно в тази тема се обсъжда всичко и е четена... и аз така...

Малко градивна критика или предложения Smile

До скоро ползвах К&KInvoice.
Там като не се начислява ДДС въобще не се изписва нищо. Не знам дали така е правилно или трябва да се изписва реда с ДДС без да има % и празно поле за стойност.

Но мога да кажа, че е уместно да има в настройките поле за отметка което е за тези които не са регистрирани по ДДС...
Изпробвах всички възможни комбинации докато стигна до няколко извода
каквото и да се прави при натискане на бутон ТЕСТ се начислява ДДС на последния ред, и ме хвърли в смут, добре че ми дойде идея да тествам върху реална фактура... там си работеше...
Чак тогава реших да търся отговор в страницата Ви и форума...

Аз също не съм регистриран по ДДС

Основно влязох тук за да предложа да има отметка за тези които не са регистрирани по ДДС, ще мирясаме и край - тези които не сме по ДДС... ако е позволено от закона е хубаво да се махне и надписа ставка ... ДДС - да е празен ред там когато програмата се ползва от фирма която не е регистрирана по ДДС

в последствие се появиха и други недоумения при мен
Докато намеря къде да попълня данните за фирмата...

поне 4 пъти прегледах всички основни бутони и прозорци к акто и всичко от падащото меню с изключение на ПОМОЩ където в последствие се оказа че е тази настройка...

Според мен това е най-неуместното място за тази настройка

Меню ДРУГИ с преспокойно може да се казва НАСТРОЙКИ и там да се премести настройката за ДАНННИ НА ФИРМАТА

Аз вече знам къде е но човек за първи път отварящ програмата няма как... да в началото се попълва... но всеки нов първо прави тестове и тогава почва да действа така и направих и аз...

На следващо място... в момента докато пиша все още не мога да намеря от къде се парви настройка от кой номер да почне фактурирането... да има го в началото но сега не мога да открия... единствено сега като написах 9 за текущата фактура следващата ми я изкара с 10, но би трябвало някъде да има и това поле в настройките..

съвет и към възможностите за изглед...
възможност за Бутон с име под него...
помислете основно за хората ползващи за първи път програмата... повечето когато видят трудности зарязват... а има доста хора които им е трудно да си проверят пощата или са свикнали на ДОС, да разбирам като се посочи с мишката има алт текст да ама не всеки ще се сети...

не на последно място....
изкушавам се да го напиша с главни букви и в заповедна форма
(в настроение съм, а и дар слово имам)

Хубаво е да има възможност за избор на принтер при принтирането

За фактури винаги ползвам акробат... не е никак удобно винаги перди да ползвам програмата да правя промени за принтер по подразбиране...

и сега се сетих нещо което засякох перди месец като инсталирах програмата....
имаше нещо от рода... дали да се вкарат някакви системни файлове за интеграция с други програми още при самото инсталиране...
когато му дадох да възникна проблем с WORD и по-конкретно с лентовото меню бутона за настройка на параметрите на абзац.... става неактивно и изписва грешка....

така или иначе аз ще ползвам за напред тази програма...
поздравления за това че има безплатна версия
поздравления за това че откликвате на потребители които я ползват
поздравления за това че ще обърнете внимание на моите писание Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Страница 6 от 8

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov