Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Invoice Pro - ФИНАЛНА ВЕРСИЯ (1.00.001)
Иди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Васил Василев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 162
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Юли 27, 2009 4:20 pm    Заглавие: Invoice Pro - ФИНАЛНА ВЕРСИЯ (1.00.001) Отговорете с цитат

Здравейте,

Официалната финална версия на Microinvest Invoice Pro е достъпна за сваляне от сайта на Микроинвест. Очакваме Вашите отзиви тук във форума или на фирмените ни телефони и електронни пощи.

Хубав Ден!


Последната промяна е направена от Васил Василев на Вто Сеп 01, 2009 11:16 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nassko



Регистриран на: 27 Юли 2009
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пон Юли 27, 2009 10:35 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте ,аз ли не правя нещо както трябва но при Конверсия на данни от Microinvest Invoice ,нищо не става единствено данните за фирмата импортира (партньорите и сделките не)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 14686

МнениеПуснато на: Вто Юли 28, 2009 6:25 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Коя е активната база на Microinvest Invoice?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
CTuBu



Регистриран на: 05 Юни 2006
Мнения: 217

МнениеПуснато на: Вто Юли 28, 2009 8:41 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Продукта работи ли вече със MSDE ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Васил Василев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 162
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Юли 28, 2009 8:49 am    Заглавие: Отговорете с цитат

CTuBu написа:
Продукта работи ли вече със MSDE ?
Да, работи. Ако имате проблем при инсталацията на Microinvest Invoice Pro под MSDE, моля свържете се с мен или с някой от колегите по ЛС или звъннете в офиса, за да установим проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Васил Василев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 162
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Юли 28, 2009 8:53 am    Заглавие: Отговорете с цитат

nassko написа:
Здравейте ,аз ли не правя нещо както трябва но при Конверсия на данни от Microinvest Invoice ,нищо не става единствено данните за фирмата импортира (партньорите и сделките не)


При конверсия на фирма от Microinvest Invoice, ако вече съществува фирма със същото име в каталога на Microinvest Invoice Pro, конвертираната фирма се добавя с пореден номер. Например, ако е създадена фирма "Моята Фирма ООД" и се конвертира "Моята Фирма ООД" от Microinvest Invoice, в каталога с фирмите на Microinvest Invoice Pro ще се виждат "Моята Фирма ООД" и "Моята Фирма ООД1" като втората е конвертираната.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nassko



Регистриран на: 27 Юли 2009
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Юли 28, 2009 9:12 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря много за супер бързата намеса на супорта , проблема бе решен светкавично.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
saint



Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 16

МнениеПуснато на: Сря Юли 29, 2009 4:27 pm    Заглавие: Проблем при инсталацията Отговорете с цитат

Здравейте,
Имаме проблем при инсталиране на InvoicePro в среда с домейн контролер Windows 2003 Server и SQL 2005 Standard SP3. Проблемите са при 2 различни сценария:
1. Когато се инсталира InvoicePro директно на SQL сървъра, независимо дали като клиент или самостоятелно работно място инсталацията протича без никакви проблеми или допълнителни въпроси. При пускане на програмата обаче излиза съобщение, че не е осъществена връзка към базата данни и програмата се отваря в прозореца за настройки. Бутонът запис на този екран е неактивен и не е възможно да се запазят настройките. Не е възможно избирането на каквито и са било други опции от менютата с изключение на попълването на полетата за име на базата данни, настройки на сървъра и бутон затваряне. Акаунта използван за инсталацията на продукта е на домейн админ, същият акаунт се въвежда и при настройките на базата данни. С този акаунт оперират на същата машина няколко бази данни без никакъв проблем.
2. Ако се инсталира InvoicePro на система работеща под Windows Vista като част от домейн, с домейн администратор акаунт при инсталацията излиза съобщение, че няма SQL Client инсталиран. Потвърден е избора такъв да бъде свален и инсталиран от интернет, следва съобщение, че няма инсталиран Crystal Reports, отново е потвърдеден избора да бъде свален и инсталиран автоматично от интернет. След това инсталацията приключва успешно, но програмата не може да бъде стартирана. По-точнно през Task Manager се вижда, че програмата се стартира за малко и след това спира. Операционната система е с изключен UAC, а потребителя, както споменах по-горе е с административни права.
Моля ви за съвет за отстраняване на проблема. Крайната цел е базата данни да се намира на SQL Server-a, а към него да се закачат клиенти, но за сега е невъзможно.
Благодаря ви предварително
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 14686

МнениеПуснато на: Сря Юли 29, 2009 4:45 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Ще разгледаме тази конфигурация. Изпратете ни на лично съобщение координати за връзка, за да можем да се свържем с Вас за евентуални тестове и нови версии.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
CTuBu



Регистриран на: 05 Юни 2006
Мнения: 217

МнениеПуснато на: Чет Юли 30, 2009 8:58 am    Заглавие: Re: Проблем при инсталацията Отговорете с цитат

saint написа:

1. Когато се инсталира InvoicePro директно на SQL сървъра, независимо дали като клиент или самостоятелно работно място инсталацията протича без никакви проблеми или допълнителни въпроси. При пускане на програмата обаче излиза съобщение, че не е осъществена връзка към базата данни и програмата се отваря в прозореца за настройки. Бутонът запис на този екран е неактивен и не е възможно да се запазят настройките. Не е възможно избирането на каквито и са било други опции от менютата с изключение на попълването на полетата за име на базата данни, настройки на сървъра и бутон затваряне.


При мен съществува същия проблем и поведението на програмата е аналогично с тази разлика, че системата е WIN XP SP3 и сървъра - MSDE.
Изпробвано на 2 машини с вече съществуващ сървър, резултата е като цитирания.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Тодор Цветков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Окт 2007
Мнения: 22

МнениеПуснато на: Чет Юли 30, 2009 11:24 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако сте попълнили правилно полето за сървър, потребителско име и парола, след като натиснете в падащия списък за избор на фирма, трябва списъкът да се попълни и бутонът за запис да стане активен. В противен случай, в падащия списък ще се изпише само един ред със съобщение за нередност (няма връзка с базата данни, невалидно име или парола и пр.) - тогава бутонът за запис остава неактивен.
Какво пише при вас в полето за избор на фирма?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
CTuBu



Регистриран на: 05 Юни 2006
Мнения: 217

МнениеПуснато на: Чет Юли 30, 2009 12:36 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Съобщението е:
"Не може да бъде осъществена връзка с базата данни!"

Това е при инсталацията със съществуващ вече сървър MSDE. Username и парола със сигурност са верни.
Самата инсталация не създава никакви бази данни във сървъра.

При инсталация на компютър без съществуващ сървър наистина няма проблеми, а Инвойса от проблемното PC успява да се закачи към PC-то, което е инсталирано начисто и изцяло.

Според мен има някакъв проблем със създаването на самите бази в сървъра (MSDE) , затова програмата не може да се закачи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 14686

МнениеПуснато на: Чет Юли 30, 2009 3:13 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Не, по-скоро самото MSDE не е инсталирано правилно и не позволява връзка от друга програма. Например неправилно настроен Firewall.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
CTuBu



Регистриран на: 05 Юни 2006
Мнения: 217

МнениеПуснато на: Чет Юли 30, 2009 3:47 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Порт 1433 е отворен, към сървъра се връзват други приложения.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 14686

МнениеПуснато на: Чет Юли 30, 2009 4:42 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Има ли Log файл в папката на продукта? С Management Studio свързвате ли се към сървъра?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Страница 1 от 5

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov