Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

От Microinvest Invoice към Microinvest Invoice Pro
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19396

МнениеПуснато на: Пет Окт 26, 2018 13:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се със специалист, вероятно има друга причина.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 271
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет Окт 26, 2018 13:32    Заглавие: Отговорете с цитат

velbor написа:
Виктор Павлов написа:
Дали този Windows XP е бил актуализиран с всички изменения преди инсталацията на Microinvest Invoice Pro? Защото без тези актуализации SQL сървърът не иска да се инсталира.


Преди малко инсталирах някаква актуализация, деинсталирах и инсталирах наново, но проблемът не се реши. Знае ли се какво точно се изисква и откъде може да се набави?


За да премине успешно инсталацията е нужно да имате инсталирани последните актуализации на операционната система или по-добрият вариант е да преминете към съвременна операционна система.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
tor



Регистриран на: 15 Окт 2018
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Съб Окт 27, 2018 09:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Мъкааа, мъкааа
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
velbor



Регистриран на: 25 Май 2017
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Пон Окт 29, 2018 10:01    Заглавие: Отговорете с цитат

tor написа:
Мъкааа, мъкааа


Не знам какво имате предвид, но пробвах и на друг компютър с Windows 7 и там инсталацията също заби.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 271
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Окт 29, 2018 10:04    Заглавие: Отговорете с цитат

velbor написа:
tor написа:
Мъкааа, мъкааа


Не знам какво имате предвид, но пробвах и на друг компютър с Windows 7 и там инсталацията също заби.


Свържете се с нашите специалисти за отстраняване на проблемите с инсталацията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19396

МнениеПуснато на: Пон Окт 29, 2018 14:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Не са били спазени изискванията за софтуера - права за достъп, UAC, потребители, папки.
При нас това работи, софтуерът работи на всеки компютър до който сме се свързали. Това означава, че самият софтуер работи, но не всеки знае как се правят настройките.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
distres



Регистриран на: 30 Окт 2018
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Вто Окт 30, 2018 00:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
След преминаване от Microinvest Invoice към Microinvest Invoice Pro, фактурите издадени от Microinvest Invoicе при редакция излизат по следния начин:

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 144

МнениеПуснато на: Вто Окт 30, 2018 09:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
моля свържете се с нас на 056 82 41 73. Ще е нужна и старата база.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
velbor



Регистриран на: 25 Май 2017
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Пон Ное 05, 2018 01:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте отново,

На трети компютър с Windows 7 инсталацията приключи успешно, програмата изглежда заработи, но имам следния проблем:


Какво трябва да направя?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 271
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Ное 05, 2018 10:29    Заглавие: Отговорете с цитат

velbor написа:
Здравейте отново,

На трети компютър с Windows 7 инсталацията приключи успешно, програмата изглежда заработи, но имам следния проблем:


Какво трябва да направя?



Да конфигурирате операционната си система. На www.microinvest.net в раздел "Поддръжка" можете да намерите приложението MWinFix, което може да направи това вместо Вас. Ако след това проблема не изчезне ще се наложи да се свържете с нашите специалисти.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
velbor



Регистриран на: 25 Май 2017
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Пон Ное 05, 2018 12:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Добрин Митев написа:

Да конфигурирате операционната си система. На www.microinvest.net в раздел "Поддръжка" можете да намерите приложението MWinFix, което може да направи това вместо Вас. Ако след това проблема не изчезне ще се наложи да се свържете с нашите специалисти.


Инсталирах въпросната програмка, ефект няма. Част от екрана на програмата (редове) е на кирилица, друга част (редове) са на неразбираеми "ченгели".

Започвам да си мисля, че програмата нарочно е направена така, че човек да изгуби време и нерви и накрая да си купи такава, а не да използва безплатната версия. Ако е така, не разбирам тогава защо въобще съществува безплатна версия...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 271
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Ное 05, 2018 13:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Програмата е напълно безплатна и единственно при Вас се срещат такива странни проблеми породени от неправилна инсталация/конфигурация на компютрите Ви.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19396

МнениеПуснато на: Пон Ное 05, 2018 14:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Причината е в този, който ви е инсталирал Windows. Не използвайте неговите услуги в бъдеще. По време на инсталацията не е бил избран правилен енкодинг на системата. Ако вие сте този потребител, който ми е написал на e-mail, то аз съм отговорил точно.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
velbor



Регистриран на: 25 Май 2017
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Пон Ное 05, 2018 15:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Добрин Митев написа:
Програмата е напълно безплатна и единственно при Вас се срещат такива странни проблеми породени от неправилна инсталация/конфигурация на компютрите Ви.


Благодаря за помощта и компетентната намеса на г-н Добрин Митев, сега програмата работи коректно.

Доколкото разбрах единствената причина е била, че не е била избрана съответната кодировка. Прилагам снимка с това, което трябва да се избере (като стъпки), ако някой има подобен проблем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Страница 8 от 8

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov