Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем с Invoice pro

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
scatering



Регистриран на: 30 Юли 2010
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет Юли 30, 2010 07:55    Заглавие: Проблем с Invoice pro Отговорете с цитат

Здравейте, с две думи: Уиндоус 7 с Инвойс про. Импортнах база от Инвойс, всичко е ОК с изключение на шрифта в текста копиран от Инвойса. Всичко е йероглифи. Системните менюта на Инвойс Про са си ОК, само данните на фирмите, документите... всичко което е "дошло" от Инвойс е йероглифи... Някаква идея? Благодаря предварително.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Ирена Люцканова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 20 Окт 2006
Мнения: 396
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет Юли 30, 2010 08:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
изтеглете си сервизната програма MWinFix от Тук . Стартирайте я на компютъра си, изчакайте да се инсталира и накрая да се рестартира.
Хубав ден!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
scatering



Регистриран на: 30 Юли 2010
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет Юли 30, 2010 09:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Ирена Люцканова написа:
Здравейте,
изтеглете си сервизната програма MWinFix от Тук . Стартирайте я на компютъра си, изчакайте да се инсталира и накрая да се рестартира.
Хубав ден!


Не става... Забелязвам, че и на други програми има този проблем.
Ако правилно съм направил всичко, сега се появиха БДС и ФОН, но това не помогна.

Хубав ден и на Вас!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19285

МнениеПуснато на: Пет Юли 30, 2010 09:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Направете ето това:

За да кирилизирате система с Windows е необходимо да имате администраторски права. Желателно е да нямате имена на файловете на кирилица. Необходимо е да имате оригиналните инсталационни CD-та на Windows или копие в някоя директория на твърдия диск. Необходимо е да нямате инсталирана кирилизираща програма, без значение дали е била деинсталирана след това. Изпълнете следното: Натиснете Start бутона, активирайте меню Settings, след това отворете Control Panel, активирайте Regional and Language Options. Натиснете Advanced. В полето Language for non-Unicode programs изберете Bulgarian. Натиснете ОК. Изчакайте Windows да инсталира компонентите си и рестартирайте системата.

Особено важна е точката с Unicode. След това отново прехвърлете данните от Microinvest Invoice.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rivsystems



Регистриран на: 15 Яну 2008
Мнения: 156

МнениеПуснато на: Пет Юли 30, 2010 09:35    Заглавие: Отговорете с цитат

На Win 7 само сменяш Change system locale на България и си готов.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Administrator
Site Admin
Site Admin


Регистриран на: 08 Авг 2002
Мнения: 52

МнениеПуснато на: Пет Юли 30, 2010 09:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Но ще трябва и повторен импорт, защото най-вероятно данните вече са импортирани неправилно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
scatering



Регистриран на: 30 Юли 2010
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет Юли 30, 2010 10:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Направете ето това:

За да кирилизирате система с Windows е необходимо да имате администраторски права. Желателно е да нямате имена на файловете на кирилица. Необходимо е да имате оригиналните инсталационни CD-та на Windows или копие в някоя директория на твърдия диск. Необходимо е да нямате инсталирана кирилизираща програма, без значение дали е била деинсталирана след това. Изпълнете следното: Натиснете Start бутона, активирайте меню Settings, след това отворете Control Panel, активирайте Regional and Language Options. Натиснете Advanced. В полето Language for non-Unicode programs изберете Bulgarian. Натиснете ОК. Изчакайте Windows да инсталира компонентите си и рестартирайте системата.

Особено важна е точката с Unicode. След това отново прехвърлете данните от Microinvest Invoice.


Много благодаря, сега всичко е точно. Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov