Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Crystal Report 2008
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
slavi



Регистриран на: 30 Юли 2010
Мнения: 203

МнениеПуснато на: Сря Фев 02, 2011 09:28    Заглавие: Crystal Report 2008 Отговорете с цитат

Здравейте
имам проблем при инсталацията на програмата. Изглежда не може да изтегли този Crystal Report 2008, защото по някое време спира и изписва Erorr transfer
Може ли да ми дадете готов модул на това което трябва да инсталирам или пък да го изтегля предварително, защото така нищо не става. Компютъра не е от най-бързите, но не знам дали това е от значение
Благодаря ви!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavi



Регистриран на: 30 Юли 2010
Мнения: 203

МнениеПуснато на: Сря Фев 02, 2011 09:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Камен Николов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 27 Фев 2007
Мнения: 129

МнениеПуснато на: Сря Фев 02, 2011 12:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Явно има проблем с изтеглянето на Crystal Report. Може интернет връзката ви да не е много устойчива. По-добре си изтеглете пълната инсталация от http://www.microinvest.net/getinvoicefullsetup.php. Тя включва всички компоненти в себе си и не се налага сваляне от интернет.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavi



Регистриран на: 30 Юли 2010
Мнения: 203

МнениеПуснато на: Сря Фев 02, 2011 17:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за отговора
Инсталацията мина добре, обаче бутонът "Запис" не е активен. Рестартирах компютъра, спирах програми обаче нищо не става.
На същият компютър имам инсталиран ОМЕКС 2000 програма за заплати и тя също работи с някакъв SQL сървър. Може би двете програми си пречат?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavi



Регистриран на: 30 Юли 2010
Мнения: 203

МнениеПуснато на: Чет Фев 03, 2011 09:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Днес ми заби и Омекс т.е. изписа, че не може да се свърже с базата.
Явно двете програми си пречат. Може ли да се направи нещо? Имали ли сте такъв проблем при някой друг?

Знам, че ОМЕКС е смотана защото специално заради нея Ажур съм го инсталирал на друг компютър (пак несъвместимост), но ако може да се направи нещо ще съм ви благодарен
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Камен Николов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 27 Фев 2007
Мнения: 129

МнениеПуснато на: Чет Фев 03, 2011 09:33    Заглавие: Отговорете с цитат

При инсталацията на Invoice Pro се проверява дали вече има инсталиран SQL Server и ако има такъв той не се качва повече на компютъра. По тази логика ако ОМЕКС е инсталирала вече SQL Server не би трябвало Invoice Pro да е променяла нещо по този сървър. Бутона запис не ви е активен защото трябва да разтворите секцията настройки на сървъра и да напишете там потребителското име и паролата за достъп до сървъра. Invoice Pro се опитва да направи връзка с потребителското име и паролата, които тя установява при инсталация на сървъра. Най-добре или инсталирайте Invoice Pro на друг компютър (такъв на който няма инсталиран сървър) или се свържете с поддръжката ни да проверят ситуацията чрез дистанционен сервиз на вашия компютър. Можете да инсталирате самостоятелно работно място на Invoice Pro на друг компютър в мрежата (там ще се качи и сървъра), а на този с ОМЕКС да качите само Invoice Pro клиент и да се вържете към базата на другия компютър.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20335

МнениеПуснато на: Чет Фев 03, 2011 11:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Също така можете да получите име и парола за SQL сървъра (колегите от ОМЕКС трябва да Ви ги осигурят). По този начин Microinvest Invoice Pro ще работи със същия сървър и същите настройки.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
slavi



Регистриран на: 30 Юли 2010
Мнения: 203

МнениеПуснато на: Чет Фев 03, 2011 15:32    Заглавие: Отговорете с цитат

искате да кажете, че ако от Омекс ми дадът име и парола за този SQL сървър програмата ще работи?
Просто трябва да въведа настройките за сървъра във вашата програма?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20335

МнениеПуснато на: Чет Фев 03, 2011 16:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Да. Всички програми могат да използват общ сървър. Един сървър може да обслужва много работни места и много различни продукти. А достъпът до сървъра трябва Вие да си го управлявате, затова Ви трябват и паролите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
slavi



Регистриран на: 30 Юли 2010
Мнения: 203

МнениеПуснато на: Чет Фев 03, 2011 17:07    Заглавие: Отговорете с цитат

от Омекс казват че нямало парола ... иди ги разбери
освен да пробвам варианта с InvoicePro клиент, пък да видя как ще го свързвам с другият компютър от мрежата Embarassed
...........
Инсталирах на единият компютър сървър на другия клиент
как да свържа клиента с базата? Компютрите са в локална мрежа
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavi



Регистриран на: 30 Юли 2010
Мнения: 203

МнениеПуснато на: Пет Фев 04, 2011 12:10    Заглавие: Отговорете с цитат

Много ми се искаше да използвам тази програма, но никак не става. Инсталирах я на другият компютър в офса на който имам Ажур с интербейс или нещо такова - пак изписва че има връзка до компютъра, но не и до SQL сървъра.
На домашен компютър където има инсталирана пробна версия на Ажур работи, а на компютрите в офиса - с Ажур и Омекс не ще Mad
Явно ще си остана на старата
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Камен Николов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 27 Фев 2007
Мнения: 129

МнениеПуснато на: Пет Фев 04, 2011 14:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Да преговорим дали сте направили каквото имах предвид. На компютъра, на който е инсталиран Ажур инсталирайте Invoice Pro (самостоятелно работно място). На този компютър програмата би трябвало да работи без проблеми. На другия компютър инсталирайте Invoice Pro (клиент). В настройките на Invoice Pro на този компютър (с ОМЕКС) за име на сървър трябва да въведете името или IP адреса на другия компютър. Ако не иска да се свърже проверете дали имате включен firewall и го спрете или си добавете изключение за порт 1433.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavi



Регистриран на: 30 Юли 2010
Мнения: 203

МнениеПуснато на: Пет Фев 04, 2011 17:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Проблема сега е, че програмата не работи на компютъра с Ажур. Там не виждам да се е инсталирал Microsoft SQL Server 2005 или поне в старт менюто го няма. Съответно програмата изписва че няма връзка с SQL сървъра и не работи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Камен Николов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 27 Фев 2007
Мнения: 129

МнениеПуснато на: Пет Фев 04, 2011 17:21    Заглавие: Отговорете с цитат

А вие там инсталирахте самостоятелно работно място, нали? Ако да, вероятно нещо пречи на SQL Server-а да се инсталира и без да го погледне специалист няма да стане.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavi



Регистриран на: 30 Юли 2010
Мнения: 203

МнениеПуснато на: Пет Фев 04, 2011 18:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Жалко Confused

Последната промяна е направена от slavi на Пет Фев 04, 2011 22:09; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща
Страница 1 от 3

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov