Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Crystal Report 2008
Иди на страница Предишна  1, 2, 3
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 20335

МнениеПуснато на: Нед Фев 20, 2011 22:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Не зная как да коментирам, то факта, че така хаотично преинсталирате означава, че не успявате да управлявате системата.

Според мен само ще си загубите времето, без да постигнете нищо, свържете се с нашите колеги от поддръжката.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Васил Василев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 162
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Фев 21, 2011 13:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Темата за прозореца Database Login е дискутирана във форума. Даже е маркирана като важна тема. Нужно е да инсталирате SQL Native Client. Погледнете тук.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavi



Регистриран на: 30 Юли 2010
Мнения: 203

МнениеПуснато на: Сря Фев 23, 2011 07:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Васил Василев написа:
Темата за прозореца Database Login е дискутирана във форума. Даже е маркирана като важна тема. Нужно е да инсталирате SQL Native Client. Погледнете тук.

Отново точна намеса Very Happy Оправи се веднага. Иначе е вярно, че не мога да управлявам компютъра си, но какво да се прави - всеки с възможностите си Laughing
Освен вашата програма има и една друга която ме тормози - за връзка на едно блутут устройство, което изпраща данни към програма, която отново работи с SQL и може би най-вече заради него трябва да преинсталирам. За съжаление поддръжката на корейците не е като при вас
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3
Страница 3 от 3

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov