Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Неуспешна актоализация на склад про
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
sitaplast



Регистриран на: 26 Авг 2010
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Пон Окт 17, 2011 11:53    Заглавие: Неуспешна актоализация на склад про Отговорете с цитат

Здравейте, имам закупен лиценз на Склад Про, а с лиценза получих съответстващите актуализации които се полагат към продукта. Компютъра ми обаче се повреди и се наложи да купя нов, като тръгнах да актуализирам обаче се оказа че трябва да платя за това за което вече съм платил веднъж, ЗАЩО??? Защо господа ме изнудвате за пари? Нали вече Ви платих веднъж, аз не искам новата актуализация искам си тази за която съм си платил, обаче една от вашите служителки ми обясни че не може така, това ли е новата политика на фирмата Ви, да мамите хората. Нали никога вече няма да повторя грешката си като купя нищо от вас.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Свилен Желев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юни 2008
Мнения: 457
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Окт 17, 2011 12:25    Заглавие: Отговорете с цитат

А пазите ли това, което вече сте си купили? Къде са инсталационния файл на програмата и лиценза?
На кое име е купен продукта? Коя версия използвате?
Ако не ни дадете подробна информация, не можем да Ви помогнем и поста Ви ще остане висящ.
_________________
Клиентите на Microinvest в примери и снимки
Безплатен складов софтуер за Linux
Microinvest База знания
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
sitaplast



Регистриран на: 26 Авг 2010
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Пон Окт 17, 2011 13:38    Заглавие: Отговорете с цитат

Да пазя това което съм си купил, един софтуерен ключ, парола към него и парола за платената актуализация, не знаех че трябва да пазя старите версии на програмата, а актуализациите ги тегля и инсталирам автоматично през програмата Склад Про от менюто "актуализации" и никога не съм ги виждал като отделни файлове, не знам къде се записват, а и стария компютър е с повреден хард диск. Версията която ползвам в момента е 3.07.28, продукта е купен на Сита пласт ЕООД
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Свилен Желев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юни 2008
Мнения: 457
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Окт 17, 2011 14:31    Заглавие: Отговорете с цитат

С покупката на Склад Про, всеки клиент получава по една безплатна актуализация. Ако вече сте я използвали, не виждам причина за недоволството Ви.
Както повечето софтуерни компании, така и ние поддържаме на сайта последната версия на програмата. Всеки, който желае да съхрани дадена версия, може свободно да я свали от сайта, когато е била актуална.
За да не си губите лиценза при хардуерни повреди, ние предлагаме хардуерен ключ. По този начин, всеки потребител може да съхрани най-лесно това, за което е платил. Многократно сме включвали предимствата от използването на хардуерен ключ в нашия ежемесечен бюлетин, който изпращаме до всички наши клиенти.
_________________
Клиентите на Microinvest в примери и снимки
Безплатен складов софтуер за Linux
Microinvest База знания
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
sitaplast



Регистриран на: 26 Авг 2010
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Пон Окт 17, 2011 21:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Не мога да разбера защо повтаряме едно и също, нали цял ден разправям че си искам именно тази актуализация, която според Вас е безплатна (безплатна ама друг път), и да използвал съм я вече, да не би да се е изкривила, искам пак да я ползвам СЪЩАТА не искам друга по-нова, искам старата за която платих 200лв, но паролата ми вече не работи, не мога да разбера на глупав ли се правиш като ми задаваш тъпи въпроси. Какъв е проблема, защо пак трябва да плащам за тъпата ви актуализация, за същите пари ще си купя нова складова програма. Толкова сте смешни, на моите 60 лева ли останахте ще си изгоните клиентите така.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19285

МнениеПуснато на: Пон Окт 17, 2011 21:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Има правила и те трябва да се спазват. Най-общо правилото е следното: "Имате право на един безплатен ключ за актуализация. Следващите ключове се плащат."

Вие сте използвали Вашия ключ. Защо сега се налага отново да правите актуализация? Защо не сте инсталирали директно версията с актуализацията? Какво точно правите в момента за да Ви иска ключ?

Ако смятате, че нашите цени и условия са неразумни - поработете с продукт на конкурентите. След време такива клиенти отново се връщат при нас, но вече могат да оценят какво получават от Microinvest. Защото другите фирми дори безплатни консултации не Ви дават без да си плащате абонаментен договор. И няма искам или не искам, договорът е задължителен!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
sitaplast



Регистриран на: 26 Авг 2010
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Вто Окт 18, 2011 00:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Абе ти не четеш ли какво ти пиша!? Или се надяваш да се съглася с теб от отегчение. НЕ ТИ ИСКАМ СКАПАНИЯ СЛЕДВАЩ КЛЮЧ, ИСКАМ ДА РАБОТИ СТАРИЯ. И НЕ СЕ НАЛАГА ОТНОВО ДА ПРАВЯ АКТУАЛИЗАЦИЯ. СМЕНИХ СИ КОМПЮТЪРА И СЕ НАЛАГА ДА ИНСТАЛИРАМ МАЛОУМНИЯ ВИ СОФТУЕР НА НОВИЯ КОМПЮТЪР, АМА АКТУАЛИЗАЦИЯТА КОЯТО УЖ МИ ПОДАРЯВАТЕ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОТКЛЮЧИ С КЛЮЧА КОЙТО СТЕ МИ ПРАТИЛИ. БЕЗПЛАТНИЯ ТИ КЛЮЧ НЕ СТРУВА ЗАЩОТО НЕ ОТКЛЮЧВА НИЩО!
И да ще пробвам с друг продукт, и аз ще изискам договор, за да знам какво ме очаква.

СЕГА ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО ТУК!
Изгоря ми хард диска на компютъра, купих нов компютър, инсталирах Склад Про, изтеглих актуализация 3.07.33 от 10.03.2011 за която имам ключ, но се оказва че ключа е невалиден, ЗАЩОООО???
РАЗБИРАШ ЛИ Е ЗАЩО НЕ СЪМ ДОВОЛЕН????????
Ако все още има неразбрали пак обяснявам:
Цитат:
Защо сега се налага отново да правите актуализация? Защо не сте инсталирали директно версията с актуализацията? Какво точно правите в момента за да Ви иска ключ?
ЗАЩОТО СИ СМЕНИХ КОМПЮТЪРА
Цитат:

Има правила и те трябва да се спазват. Най-общо правилото е следното: "Имате право на един безплатен ключ за актуализация. Следващите ключове се плащат."
ИМЕННО БЕЗПЛАТНИЯ КЛЮЧ НЕ ОТКЛЮЧВА НИЩО, МОЖЕ БИ ЗА ТОВА Е БЕЗПЛАТЕН. И КОЕ МУ Е БЕЗПЛАТНОТО СЛЕД КАТО ПЛАТИХ ДВЕСТА И НЯКОЛКО ЛЕВА ЗА "СОФТУЕР + ЕДНА АКТУАЛИЗАЦИЯ"

ВЕЧЕ ЯСНО ЛИ Е?

Обясних по три различни начина едно и също нещо за да избегна тъпи въпроси от сорта на
Цитат:

Какво точно правите в момента за да Ви иска ключ?

Цитат:
Защо сега се налага отново да правите актуализация?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19285

МнениеПуснато на: Вто Окт 18, 2011 06:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Ето Ви решението: Преинсталирате операционната система на чисто. Инсталирате директно версията от 10.03.2011, а не старата версия и след това да правите актуализация. И преди да правите нещо се консултирайте със специалист, ние не сме виновни, че сте се поставили в това положение. Безплатният ключ Ви е осигурил една актуализация, затова той е изпълнил своята роля. Следващите актуализации се заплащат.

Четете лицензионното споразумение. Спазвайте правилата. Успех.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
sitaplast



Регистриран на: 26 Авг 2010
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Вто Окт 18, 2011 13:29    Заглавие: Отговорете с цитат

От къде да взема версията от 10.03.2011, ваша колежка ми обясни че единственото решение е като си платя.

Цитат:
ние не сме виновни, че сте се поставили в това положение.
да като чета из форума другите оплаквания, вие никога за нищо не сте виновни....

Цитат:
И преди да правите нещо се консултирайте със специалист

Какво? Преди да си сменя компютъра, да те питам така ли?
Всички програми си тръгнаха нормално, само вашия недъгав склад про не ще да работи, сигурно грешката е при нас, как не се сетих сам.

Цитат:
Безплатният ключ Ви е осигурил една актуализация, затова той е изпълнил своята роля. Следващите актуализации се заплащат.

имам чувството че разговарям със 8 годишно заядливо дете. Хайде сега покажи ми къде съм казал че искам следваща актуализация, пет пъти написах че си искам старата актуализация.

сега 6-ти път специално за Виктор Павлов
г-н Павлов имам ключ за актуализация 3.07.33 от 10.03.2011 но той(ключът) не я отключва, аз съм платил на вашата фирма за тази услуга, а тя не работи, за това или направете нещо по въпроса или ми върнете парите, това че е безплатно го разправяйте на баба си!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Елена Ширкова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Сеп 2002
Мнения: 64
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Окт 18, 2011 14:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Това, че не си пазите инсталационната версия, не Ви дава право да се държите по този груб начин.
Смятам, че коректния тон можеше да се спази. Като лично съобщение съм Ви пуснала линк, откъдето да свалите версията, която можете да използвате без да заплащате актуализация. Моля да си я запазите, а не да ни обвинявате. Имаме правила, които е редно да се спазват. Предполагам, че и във Вашия бизнес има правила, които ние ще спазваме, ако сме Ви клиенти.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
sitaplast



Регистриран на: 26 Авг 2010
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Вто Окт 18, 2011 23:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Госпожо Ширкова, инсталационна версия никой никога не ми е давал, теглих си програмата от интернет, а грубото ми държание беше провокирано от още по-грубото държание на ваши колежки с които говорих по телефона, а в същия момент трябваше да издаваме фактури на клиенти(писахме ги на ръка, като едно време) , да пишем гаранционни карти на някакви хвърчащи листи, да пишем консигнациите на тетрадка тип тефтер и още куп други досадни неща свързани с невъзможното използването на складовата програма. Повярвайте ми опитах да бъда любезен и то няколко пъти. А що се отнася до коректния тон, моля обяснете това на некомпетентните си колежки, които вдигат телефоните и лъжат на хората.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1682
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Окт 26, 2011 15:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Бъркате ключът за актуализация с ключ за регистрация.
Първоначално се дава ключ за регистрация, а този ключ, който имате не може да регистрира програма, може само да я отключи да инсталирате версията, за която е даден.

И все пак правилата са си правила - пререгистрация без свален номер се таксува точно с актуализация. След като не сте съумели да си свалите номера следва заплащане на огрооооооооомната сума от 19Е...
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Стари версии на програмите изпращам само на мои клиенти!
d.chukalov@compassistbg.com
0877/399177
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
sitaplast



Регистриран на: 26 Авг 2010
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Пон Ное 21, 2011 23:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Не ми е за 19-те евро, но не искам да хрантутя изнудвачи като теб.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Елена Ширкова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Сеп 2002
Мнения: 64
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Ное 22, 2011 09:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
При закупуване на "Продукти от серията PRO", се ползва една безплатна актуализация без ограничение във времето. Ако тази безплатна актуализация е взета и инсталирате нова версия, то вече е необходимо заплащането на актуализацията. От направена проверка в базата ни от данни за Вашата фирма, безплатната актуализация сте я взели на 21.04.2011г. Точно тази версия съм Ви и изпратила още на 19.10.2011 - за да не се налага да заплащате актуализация. Не виждам причина, ако инсталирате тази версия някой да ви изисква да заплатите актуализация. Ако имате въпроси, съм на разположение на телефоните на фирмата - 02/9555515, 9555334.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Петър Маринов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 09 Авг 2002
Мнения: 1134

МнениеПуснато на: Вто Ное 22, 2011 09:31    Заглавие: Отговорете с цитат

@sitaplast: Спазвайте добрия тон или ще бъдете изключен от форумите на Microinvest, а мненията Ви ще бъдат изтривани без предупреждение! Считайте това за първо и последно предупреждение!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov