Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Изменения във версиите
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Мартин Панчев



Регистриран на: 16 Авг 2012
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Сря Мар 25, 2015 10:02    Заглавие: Изменения в ТРЗ и ЛС Pro 2.00.011 от 24.03.2015 г. Отговорете с цитат

Версия 2.00.011 от 24.03.2015 г.

• Направена е актуализация на бланката и начина на попълване на Декларация обр. 1, съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 14 от 20.02.2015 г.;
• Направена е актуализация на бланката и начина на попълване на Декларация обр. 6, съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 14 от 20.02.2015 г.;
• Направена е актуализация структурата на електронен файл с данни за Справка по чл. 73, ал. 1 от ЗДДФЛ, съгласно утвърден формат за 2015 г. от изпълнителния директор на НАП, в сила от 13.02.2015 г.;
• Добавена е възможност за извеждане и печат на придружително писмо към Справка по чл. 73, ал. 1 от ЗДДФЛ, съгласно утвърден формат и ред за създаване и предаване на файловете за 2015 г. от изпълнителния директор на НАП, в сила от 13.02.2015 г.;
• Направена е актуализация на номенклатурата от държави за адрес на чуждестранните лица, фигуриращи в Справка по чл. 73, ал. 1 от ЗДДФЛ, съгласно утвърдена номенклатура за 2015 г. от изпълнителния директор на НАП, в сила от 13.02.2015 г.;
• Направена е промяна в Приложение 15 към чл. 3, ал. 2 от НИИПОПДОО, съгласно промяна в наредбата, обн. в ДВ бр. 19 от 13.03.2015 г.;
• Добавена е променлива Осигуряване за ДЗПО в УПФ. С включване/изключване на перото се определя дали лицето ще се осигурява във фонд ДЗПО в УПФ, съгласно влезли в сила промени в КСО, обн. в ДВ бр. 107 от 24.12.2014 г. и промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 14 от 20.02.2015 г.;
• Направена е промяна в наименованието на променлива "Роден след 31 дек. 1959 г./Осигуряване за ДЗПО в УПФ" на "Роден след 31 дек. 1959 г.", съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 14 от 20.02.2015 г.;
• Направена е актуализация в меню за автоматично генериране на платежни документи към бюджета, съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 14 от 20.02.2015 г.;
• Направена е актуализация в меню Операции → Експорт на данни за осигуровки, съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 14 от 20.02.2015 г.;
• Добавени са полета Фонд Пенсии в размера за УПФ и Фонд Пенсии в размера за УПФ от самоосигуряващи се, в справка Вноски по кодове към бюджета с код за вид плащане 581111. Сумата на ф.Пенсии в размера за УПФ е извадена от редовете със стойности за ДОО, съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 14 от 20.02.2015 г.;
• Добавени са редове ФПенсии в р-р за УПФ о-н и ФПенсии в р-р за УПФ о-л в общата рекапитулация на справка РПВ за трудови договори, тип Стандартна;
• Добавен е ред ФПенсии в р-р за УПФ от осиг-л в таблица Осигурителни вноски за сметка на работодател в РПВ за трудови договори, тип Кратка;
• Добавен е ред фонд Пенсии в р-р за УПФ в справка Фиш за заплата;
• Добавена е възможност за затваряне на подпрозорци в програмата с избор на бутон scroll на мишката;
• Направена е оптимизация в начина на изчисляване на Дни с осигурителен стаж в справка Удостоверение за доход при ръчно въвеждане на информация в Данни от минал период, в личните картони на лицата;
• Направена е оптимизация в начина на извеждане данните в справките при наличие на резултат Данък за възстановяване за фирмата при годишно преизчисляване на данък по ЗДДФЛ;
• Направена е оптимизация в начина на изписване наименованието на дейността на осигурителя в електронен файл с Данни за уведомление по чл. 62, ал. 5 от КТ;
• Направена е оптимизация в експорт на данни за заплата към Юробанк България АД (Пощенска банка), меню Операции → Експорт на данни за заплата/аванс;
• Направена е оптимизация в начина на изчисляване на Годишен отчет за труда, меню Справи → Отчети към НСИ → Годишен отчет;
• Направена е корекция на текст в бланков документ Заповед за разрешаване на отпуск по чл. 53 от КСО;
• Направена е корекция в начина на изчисляване на фонд Пенсии за Лица на изборни длъжности/служители с духовно звание;
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Мартин Панчев



Регистриран на: 16 Авг 2012
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Сря Юли 15, 2015 12:07    Заглавие: Изменения в ТРЗ и ЛС Pro 2.00.012 от 15.07.2015 г. Отговорете с цитат

Версия 2.00.012 от 15.07.2015 г.

• Актуализиран е размерът на минималната месечна работна заплата за страната, съгласно Постановление № 419 от 17 декември 2014 г. на Министерски съвет;
• Добавена е функционалност за извеждане на фиш за заплата на отделна страница, с включване на отметка „Фиш за заплата на отделна страница“, меню Справки→Фиш за заплата;
• Добавена е функционалност за автоматично опресняване на каталога (списъка) с фирми след възстановяване на архив на база данни, меню Файл→Възстановяване на фирма;
• Добавен е нов бланков документ „Молба за отказ от болничен и ползване на платен годишен отпуск“;
• Направена е актуализация в наименование на банка Юробанк България АД (Пощенска банка);
• Направена е оптимизация в справка Вноски по кодове към бюджета/Разширена:
• Добавени са нови редове в секция ДОО, „в т.ч. Фонд Пенсии в размера за УПФ“, съдържащ данни за лица родени след 31.12.1959г., без включена настройка „Осигуряване за ДЗПО в УПФ“, секция Данни за заплати в Личен Картон;
• Направена е оптимизация в секция Общо вноски по код, при формиране на обобщаващи стойности;
• Направена е редакция в текст, поле „ДЗПО в УПФ от самоосигуряващи се“;
• Направена е оптимизация при попълване на поле Място на раждане, секция Лични данни в Личен Картон - задължителен формат на полето град, област;
• Направена е редакция в текст на съобщение в Помощен панел→Съобщения, поле Място на раждане в ЛК;
• Направена е оптимизация в начина на попълване на поле Област в справка УП-3;
• Добавено е ново ключово поле „Област на място на раждане на служител“ в модул Промяна на бланкови документи, меню Редакция→Бланкови документи→панел Ключови полета→ Данни за работник/служител;
• Направена е оптимизация при изписване на данни в поле ЕИК, включен контрол за въвеждане на различен тип символ от цифра;
• Направена е промяна в спецификацията на файл с данни за Уведомление по чл.62, ал.5 от КТ;
• Направена е редакция на текст на бланка Уведомление по чл.62,ал.5 от КТ, промяна в изписване на символ за номер „№“;
• Направена е редакция на текст в Придружително писмо към Уведомление по чл.62, ал.5 от КТ, промяна в изписване на символ за номер „№“;
• Направена е оптимизация при автоматично попълване на данни в Декларация Образец 1, визуализация на стойност в поле Месец;
• Направена е промяна в спецификацията на файл с данни за масово плащане на заплати към ЦКБ, подавани на гише;
• Направена е промяна в спецификацията на файл с данни за заплати към ДСК;
• Направена е оптимизация в закръгленията при начисляване на данни за Декларация Образец 6;
• Направена е оптимизация в Годишен отчет за НСИ, добавена настройка „Средно списъчен брой за избран период“, панел Параметри, обработка и информация→Параметри;
• Направена е оптимизация в Тримесечен отчет за НСИ, код 5500;
• Направена е оптимизация при запазване на данни в поле НКПД, секция Данни за назначение в ЛК при въвеждане на неактивни за периода назначения;
• Направена е редакция на текст в Декларация Образец 6, поле 18 – Дата на изчисляване/Начисляване, режим Редакция;
• Направена е редакция на текст в Декларация Образец 1, поле 26;
• Направена е оптимизация при печат на УП-2 след eкспорт в MS Excel;
• Направена е оптимизация в попълване на поле Кодове, секция Данни за отсъствия, при въвеждане на отсъствие с няколко назначения на служител;
• Направена е оптимизация във функционалността на клавишните комбинации, меню Други→Клавишни комбинации;
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Мартин Панчев



Регистриран на: 16 Авг 2012
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Чет Авг 20, 2015 09:18    Заглавие: Изменения в ТРЗ и ЛС Pro 2.00.013 от 19.08.2015 г. Отговорете с цитат

Версия 2.00.013 от 19.08.2015 г.

• Въведен е нов тип назначение към трудовите договори - Договор по чл. 114а от КТ, във връзка с влезли промени в Кодекс на труда и издадена наредба за регистриране и отчитане на този вид договори, обн. в ДВ бр. 54, от дата 17.07.2015 г.;
• Направена е актуализация в номенклатурата Вид осигурен на Декларация обр. 1, съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр.60 от 07.08.2015г.
• Добавен е модул за автоматично създаване на електронен файл за Уведомление за промяна на работодателя по чл. 123 и чл. 123а от КТ, меню Операции → Уведомления за договори → Уведомление за промяна на работодателя по чл. 123 / 123а от КТ;
• Добавен е нов тип бланков документ за Договор по чл. 114а от КТ, меню Лични картони → секция Бланкови документи;
• Актуализирана е номенклатурата на поле Основание на договора, добавен е тип Договор по чл. 114а от КТ, меню Лични картони → секция Данни за назначение;
• Добавено е поле за сума на ДОО при договор по чл. 114а от КТ в справка Вноски по кодове към бюджета, тип Разширена, меню Справки;
• Направена е промяна на полета в справка Вноски по кодове към бюджета, тип Разширена - стойностите на полета ДОО за договори до 5 работни дни или 40 часа са включени в полетата ДОО за работниците и служителите;
• Добавена е функционалност за деактивиране на секция Отсъствия → Болнични при лица с назначение Договор по чл. 114а от КТ/ включен избор Договор по чл. 114а от КТ, в меню Лични картони;
• Добавена е функция за автоматично опресняване на списъците с фирми, при възстановяване на архив от меню Файл → Възстановяване;
• Направена е промяна в заглавие на меню Експорт на уведомления по чл. 62, ал. 5 от КТ, меню Операции → Уведомления за договори;
• Добавен е бутон scroll в поле Назначения, за навигация при по-голям брой от допълнителни назначения, меню Лични картони;
• Направена е оптимизация в справка РПВ за Трудови договори, тип Стандартна за коректно извеждане на поле Необлагаеми добавки при четирицифрени стойности;
• Направена е оптимизация в данните при експорт на УП2 към MS Excel;
• Направена е оптимизация в наименование на икономическа дейност в номенклатура КИД;
• Направена е оптимизация в рамкиране на прозорец за създаване на Ново назначение към Личен картон;
• Направена е корекция в извеждане на грешка в програмата при изтриване на въведен отдел в йерархичната структура.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Мартин Панчев



Регистриран на: 16 Авг 2012
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Сря Сеп 30, 2015 09:01    Заглавие: Изменения в ТРЗ и ЛС Pro 2.00.014 от 29.09.2015 г. Отговорете с цитат

Версия 2.00.014 от 29.09.2015 г.

• Съгласно промяна на утвърдените образци от Министъра на финансите, в сила от 17.09.2015 г., са актуализирани следните документи:
• Служебна бележка за доходи от трудови правоотношения по чл. 45, ал. 2, т. 1, 2 и 3 от ЗДДФЛ;
• Служебна бележка за доходи от трудови правоотношения по чл. 45, ал. 1 и ал. 2, т. 4 от ЗДДФЛ;
• Сметка за изплатени суми по чл. 45, ал. 4 от ЗДДФЛ за доходи от извънтрудови правоотношения.
• Добавена е функция за автоматично изпращане на Фиш за заплата по имейл адрес на всеки от работниците/служителите;
• Добавена е възможност за ограничаване на правата на потребителите на база отдели във фирмата, меню Редакция → Лични картони;
• Добавена е възможност за ограничаване на достъпа на групи от потребители до бутоните за прелистване на Лични картони, меню Редакция → Администриране → Потребители;
• Добавена е възможност за организация и автоматична работа с лични картони при лица членове на изборна комисия:
• Добавен е режим Член на избирателна комисия по Изборния кодекс в Данни за заплата на Личен картон;
• Включената отметка автоматично отбелязва Вид осигурен 71 в Декларация обр. 1.
• Добавена е бланка Заявление за избор за промяна на осигуряване от ДЗПО в УПФ във фонд Пенсии на ДОО в Личен картон → Документи;
• Въведена е промяна към улеснение на работата с меню Експорт на уведомление по чл. 62, ал. 5 от КТ - по подразбиране всички назначения са изключени от списъка с избрани лица;
• Направена е промяна в името на назначение Договор по чл. 114 от КТ (старо Договор до 5 работни дни или 40 часа по смисъла на КСО), както и всички едноименни отнасящи за него променливи, меню Личен картон → Данни за заплата;
• Въведена е оптимизация в Данни за заплата на Лични картони с назначение Трудов договор при режим на сумирано изчисляване на работното време - перо Основно възнаграждение е въведено като променлива по подразбиране;
• Въведени са автоматизации при начина на работа с трудови договори по чл. 114а от КТ:
• При този тип назначение полета Трудов и Професионален стаж са неактивни, секция Данни за назначение на Личен картон;
• Поле Платен годишен отпуск е неактивно, секция Данни за назначение на Личен картон;
• Лицата, назначени на това основание, са изключени от списъка с работници за избор при генериране на УП2 и УП3;
• Деактивирана е функция по автоматично изчисляване на Обезщетение по чл. 224 от КТ за лицата назначени по чл. 114а от КТ;
• Добавени са полета с данни за ЕИК на осигурител, дата и номер на договор на лицето, в бланките от раздел документи при напускане от секция Документи на Личен картон;
• Добавени са Бързи команди за Изпълнение и Изчистване на филтъра в меню Мениджър на потребителските справки;
• Направена е оптимизация в начина на изчисляване на Оставащ платен годишен отпуск в Информация за отсъствия при промяна на период на отсъствие чрез меню Корекция за минал период;
• Направена е промяна в начина на отбелязване на режими: за настройка на типа предприятие, при въвеждане на данни за фирмата (меню Редакция → Администриране → Моята фирма); Болничен с продължение, при въвеждане на период на временна неработоспособност. Фокусът за маркиране е съсредоточен върху клетката за включване на вида болничен;
• Направена е оптимизация в начина на форматиране на някои документи, включени в секция Документи на Личен картон;
• Направена е оптимизация в начина на попълване на данни за УП2 и УП3;
• Направена е оптимизация в начина на попълване на Приложение 15 към чл. 3 от НИИПОПДОО при наличие на преназначаване и сключване на нов договор в месеца с едно лице;
• Премахнати са банкови сметки на ТД на НАП офис Студентска поради закриване на клона, в меню Редакция → Администриране → Моята фирма → ТД на НАП;
• Премахнати са закрити кодове от номенклатура НКПД за 2015 г.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Цветан Рогозански
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 23 Мар 2010
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Яну 27, 2016 05:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.015 от 26.01.2016 г.

• Направена е актуализация на бланката и начина на попълване на Декларация обр. 1, съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 2 от 08.01.2016 г.;
• Добавена е възможност за деклариране на данни за фонд Пенсии в увеличения размер за ППФ;
• Направена е промяна в текст на поле Вид осигурен, при кодове 6, 17, 83;
• Добавен е Вид осигурен 98;
• Премахната е логика по автоматично генериране на Вид осигурен при код 21 и 23;
• Направена е актуализация в бланката на Декларация обр. 6, съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 2 от 08.01.2016 г.;
• Актуализиран е размерът на минималната месечна работна заплата за страната, съгласно Постановление № 375 от 28 декември 2015 г.на Министерски съвет;
• Направена е промяна на таблицата с минимален месечен размер на осигурителния доход за 2016 г. по основни икономически дейности и квалификационни групи професии съгласно Приложение № 1 към ЗБДОО за 2016 г., обн. в ДВ бр. 98 от 15.12.2015 г.;
• Актуализирана е таблицата за определяне размера на осигурителната вноска за фонд „Трудова злополука и професионална болест“ по групи основни икономически дейности за 2016 г., съгласно Приложение № 2 към ЗБДОО за 2016 г., обн. в ДВ бр. 98 от 15.12.2015 г.;
• Направена е актуализация на номенклатура НКПД, във връзка с влязла в сила Заповед на министъра на труда и социалната политика № РД01 – 1027 от 22.12.2015 г.;
• Направена е промяна в начина на попълване и експорт към НОИ на данни за временна неработоспособност, бременност и майчинство, съгласно новата НПОПДОО, обн. в ДВ бр. 57 от 28.07.2015 г.:
• Приложение № 9 от НПОПДОО се генерира автоматично при въвеждане на периоди на временна нетрудоспособност, бременност и раждане за осигурените и самоосигуряващите се лица;
• Приложение № 10 от НПОПДОО се генерира при въвеждане на периоди на отпуск с парично обезщетение при бременност и раждане, гледане на малко дете и осиновяване за осигурените лица;
• Приложение № 11 от НПОПДОО се генерира при въвеждане на периоди на отпуск с парично обезщетение при бременност и раждане, гледане на малко дете и осиновяване за самоосигуряващите се лица;
• Актуализиран е форматът за подаване на данни за изплащане на обезщетения за временна неработоспособност, бременност и раждане, майчинство и осиновяване от ДОО. Съгласно публикувана спецификация и изисквания в www.noi.bg, от 01.01.2016 г. данните се подават в тип XML файлове;
• Направена е промяна в Придружително писмо към болничните - Приложение 12 към чл. 16, ал. 1 от НПОПДОО, обн. в ДВ бр. 57 от 28.07.2015 г.;
• Направена е промяна в бланки на приложения към болнични и декларации за временна неработоспособност, бременност и раждане, съгласно новата НПОПДОО, обн. в ДВ бр. 57 от 28.07.2015 г.;
• Добавена е номенклатура ТП на НОИ в меню Редакция → Администриране → Моята фирма → ТД на НАП/НОИ. Изборът се отразява в експортните файлове с данни за болнични и др. към НОИ;
• Отразени са почивни дни и празници за 2016 г., съгласно Решение 935 от 30.11.2015 г. за разместване на почивните дни през 2016 г.;
• Въведен е календар за 2017 г.;
• Добавена е бланка за Уведомление за неизползван платен годишен отпуск, съгласно влезли в сила промени в НРВПО, обн. в ДВ бр. 63 от 18.08.2015 г., в Личен картон → Бланкови документи;
• Добавена е променлива Осигуряване за ДЗПО в ППФ. С включване/изключване на перото се определя дали лицето ще се осигурява във фонд ДЗПО в ППФ, съгласно промени в КСО, обн. в ДВ бр. 61 от 11.08.2015 г., в сила от 01.01.2016 г.;
• Добавени са полета Фонд Пенсии в размера за ППФ в справка Вноски по кодове към бюджета с код за вид плащане 581111;
• Добавени са редове ФПенсии в р-р за ППФ о-л в общата рекапитулация на справка РПВ за трудови договори, тип Стандартна;
• Добавен е ред ФПенсии в р-р за ППФ от осиг-л в таблица Осигурителни вноски за сметка на работодател в РПВ за трудови договори, тип Кратка;
• Добавена е функционалност за съставяне на файл с информация за месечни задължения към бюджета, за подаване към електронно банкиране на ОББ АД - меню Операции → Платежни документи → Платежно нареждане/Вносна бележка → Автоматично генериране;
• Добавена е възможност за филтриране на създадените платежни документи по критерии дата и час на създаване - меню Операции → Платежни документи → Платежно нареждане/Вносна бележка → Автоматично генериране;
• Добавено е поле Общо часове по график в справка Разчетно-платежна ведомост, тип СИРВ;
• Направена е оптимизация в начина на попълване Платежни нареждания към бюджета, при код за вид плащане 110000 и лица с Данък за възстановяване по-голям от начисления за месеца;
• Направена е оптимизация в начин на попълване на Декларация Обр. 6 при въвеждане на флаг за Вид плащане 6 - Допълнителни доходи;
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Иванов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 21 Мар 2015
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Пон Апр 11, 2016 10:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.016 от 07.04.2016 г.

• Направена е актуализация на Справка по чл. 73 от ЗДДФЛ за 2016 г., съгласно публикувана заповед № ЗЦУ- 38 / 18.01.2016 г. на изп. дир. на НАП:
• Актуализирана е бланка Справка по чл. 73 от ЗДДФЛ;
• Променена е номенклатура Вид доход, в секция Данни за назначение, при тип договор Граждански;
• Направена е промяна в Придружително писмо към справка по чл. 73, ал. 1 от ЗДДФЛ;
• Актуализиран е списъкът с държави към справката;
• Добавена е нова справка Служебна бележка по чл. 35 от ЗДДФЛ, съгласно изменения в чл. 45, ал. 7 от ЗДДФЛ в сила от 01.01.2016 г.;
• Направена е актуализация в начина на изчисляване на стойността СБКО, съгласно Постановление №380 от Министерски съвет;
• Направена е актуализация на текста на флаг за идентификатор ЛНЧ към ЛН/ЛНЧ в Лични картони, съгласно промени в законодателството;
• Направена е актуализация на текста на флаг за идентификатор ЛНЧ към ЛН/ЛНЧ в Моята фирма, Длъжностни лица, съгласно промени в законодателството;
• Добавена е автоматизация по начина на попълване на Приложение 9 за лица с назначение Самоосигуряващ се;
• Направена е актуализация на името на Юробанк България АД (Пощенска банка) в номенклатурата на програмата;[/b]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Иванов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 21 Мар 2015
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Апр 20, 2016 10:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.017 от 20.04.2016 г.

• Направена е актуализация на файловете за експорт на данни за болнични, съгласно публикувана промяна в спецификацията на данните в www.noi.bg, от 14.04.2016 г.
• Актуализиран е списъкът с държави към справка по чл. 73 от ЗДДФЛ, във връзка с направена промяна в номенклатурата, публикувана на 07.04.2016 г. в www.nap.bg;
• Направена е оптимизация в автоматично генериране на платежни документи за осигурителни вноски, при наличие на различни банкови сметки в системата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Цветан Рогозански
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 23 Мар 2010
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Чет Юни 09, 2016 16:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.018 от 09.06.2016 г.

⦁ Направена е визуална оптимизация в модул Архивиране и Възстановяване на фирма, меню Операции;
⦁ Направена е оптимизация в секция Данни за назначение в Личен картон на лицата по граждански договор, като е отключено за писане поле “длъжност“;
⦁ Направена е оптимизация в справка Разчетно - платежна ведомост→Граждански договори. Добавена е визуализация на длъжността на лицето;
⦁ Направена е оптимизация във формулите за вид осигурен 92 - Морско лице, при отразен тип отсъствие “болничен“ и отразяване на сумата за ЗО вр.нетр.осиг-н в следните справки:
  - Разчетно – платежна ведомост, тип Стандартна;
  - Фиш за заплати;
  - Декларация Образец 1;
  - Декларация Образец 6.
⦁ Направена е оптимизация в начина на закръгляване на стойностите на формулите за изчисляване на сума здравни осигуровки при отразен тип отсъствие “неплатен отпуск“;
⦁ Направена е оптимизация във формулата на ред Сума за получаване в справки при тип назначение Трудов договор (ТД) и Договор за управление и контрол (ДУК), в случай на добавена променлива „Частично плащане по банков път“ и непълен отработен месец:
  - Разчетно – платежна ведомост, тип Стандартна;
  - Фиш за заплати.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Иванов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 21 Мар 2015
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Вто Юли 12, 2016 13:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.019 от 12.07.2016 г.

• Добавени са нови бланкови документи в група Трудови договори:
- Трудов договор по чл. 114а-регистрация;
- Трудов договор по чл. 114а-работник – съдържанието на документа се състои от т.нар. ключови полета за работника, заложени на строго определени позиции.
Ключово поле - поле от програмата, в което е въведена информация от потребителя за данни на фирмата, длъжностни лица, данни от личните картони на служителите и др.
Новите документи са добавени в следните модули:
1. Меню Редакция→Бланкови документи→ панел Документи→група Трудови договори;
2. В Личния картон на работника/служителя→ секция докумнети→ панел Документи-> Трудови договори ;
Функциoналност на двата типа бланкови документи:
При избор за печат на Трудов договор по чл. 114а - регистрация , документа се извежда с попълнени данни само за Работодателя.
При избор за печат на Трудов договор по чл. 114а - работник и поставена предварително бланка за регистрация в принтера се попълват данните само за работника.
• Направена е актуализация в Националният класификатор на професиите и длъжностите (НКПД ) за длъжности: лекар, педиатрия- нов код 2212.7083 и лекар, вътрешни болести- нов код 2212.7084
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Иванов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 21 Мар 2015
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Вто Авг 16, 2016 15:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.020 от 16.08.2016 г.

• Направена е актуализация в Националната класификация на професиите и длъжностите (НКПД ) , съгласно издадена заповед на министъра на труда и социалната политика № РД 01 – 489 от 28.07.2016 г. , влязла в сила от 01.08.2016г.
• Направена е актуализация на файловете за експорт на данни за болнични, съгласно публикувана промяна в спецификацията на данните в www.noi.bg, от 01.08.2016г.
• Добавена е възможност за съхранение и възстановяване на архив на бази данни върху и от защитен облачен сървър, меню Файл→Архивиране на фирма / меню Файл→Възстановяване на фирма. Функцията е налична само, когато фирмите се намират на локалния компютър;
*Услугата е предплатена на абонаментен принцип с периодично действие. Минималният срок за предоставяне на услугата е шест месеца.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Иванов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 21 Мар 2015
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Ное 09, 2016 13:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.021 от 09.11.2016 г.

• Добавена е възможност за проверка на болнични без Квалифициран Електронен Подпис (КЕП) в модул Експорт на данни за болнични – при натискане на бутон с логото на НОИ се извършва вътрешна проверка за валидност на структурата на файловете спрямо спецификация на НОИ, т.нар. XSD схема, като при наличие на интернет връзка се прави и проверка за коректност на данните, чрез сървис на НОИ.
• Добавени са нови банкови сметки на 10 ТД на НАП, в сила от 01.11.2016г.;
• Премахнат е ТД на НАП София-град ОФИС ОВЧА КУПЕЛ от меню Редакция → Администриране → Моята фирма – секция ТД на НАП\НОИ – от 01.11.2016 г. офис Овча купел се влива в офис Витоша на НАП София;
• Направена е оптимизация в модул Корекция за минал период, меню Редакция – при редакция на данни на избран работник\служител за няколко отчетни месеца, при преминаването към следващ отчетен месец, в списъка с персонал остава позициониран работникът\служителят, за който са извършвани последно корекции в предходен месец;
• Направена е промяна във формулата за изчисляване на Социално-битово и културно обслужване на работещите (СБКО), съгласно Постановление №380 от Министерски съвет. При добавена променлива в секция Данни за заплата в личен картон на работник\служител СБКО % от заплата в изчисленията не се включва стойността на ПГО, процента се изчислява върху възнаграждението за отработени дни;
• Добавена е нова формула, за изчисляване на възнаграждение за професионална квалификационна степен (ПКС). При добавена променлива Възнаграждение за професионална квалификационна степен в секция Данни за заплата в личен картон, въведената сума се преизчислява спрямо отработените дни за месеца;
• Направена е оптимизация на съобщенията в секция Данни за отсъствия →Отпуски, при изтриване на избрано отсъствие в личен картон на работник\служител;
• Направена е оптимизация на полета От дата и До дата в справки Сметка за изплатени суми и Служебна бележка по чл. 45, ал. 4 от ЗДДФЛ – възможност за избор само на месец и година;
• Направена е оптимизация при извеждане на списък с персонал при включен филтър по отдел;
• Направена е оптимизация в заглавната част на справка Разчетно-платежна ведомост за трудови договори и справка Рекапитулация - отразява се отделът, в които са ангажирани работниците\служителите, спрямо включен филтър;
• Направена е оптимизация в заглавната част на справка Рекапитулация - визуализира се избраният Тип на спраката: Стандартна\Аванс\Изравнителна;
• Добавено е съобщение при достигнат максимален брой документи и договори, спрямо заложена дължина на номера от потребителя, меню Други→Настройки→Номерация на документи;
• Направена е оптимизация при попълване на поле Област в секция Лични данни в личен картон при попълване на пощенски кодове 7120, 7121, 7128, 7125, 7101, 7122, 7135, 7127, 7119, 7131, 7124 - в предходни версии вместо област Русе е извеждана област Варна;
• Добавена е възможност за експорт на заплати на бюджетни предприятия към International Asset Bank, First Investment Bank, Общинска Банка. Експортът за съответните банки е активен при включена отметка Държавно учреждение в меню Редакция→ Администриране→Моята фирма→Основни настройки;
• Направена е актуализация в експорт на заплати към Инвестбанк АД.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Иванов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 21 Мар 2015
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Вто Яну 24, 2017 17:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.022 от 25.01.2017 г.

• Направена е актуализация на бланката и начина на попълване на Декларация Обр. 1, съгласно промяна на Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр.5 от 17.01.2017 г.;
• Добавено е ново поле 15.1. Код за прекратяване на осигуряването;
• Отразена е промяна в текст за код: 5, 10 и 24, поле 12. Вид осигурен от Декларацията;
• Премахната е логика за автоматичното отразяване на код 7 в поле 12. Вид осигурен от Декларацията;
• Добавена е логика за автоматично отразяване на код 24 - За членове на Висшия съдебен съвет и инспектори към инспектората на Висшия съдебен съвет, съдии, прокурори, следователи, кандидати за младши съдии, младши прокурори и младши следователите по Закона за съдебната власт, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписвания и съдебни служители с изключение на военните съдии и прокурори в поле 12. Вид осигурен в Декларацията;
• Направена е актуализация на структурата и наименованието на експортен файл с данни за Декларация Обр. 1, EMPL2017.TXT, утвърдена от Изп. директор на НАП със заповед ЗЦУ 36/06.01.2017 г.;
• Направена е промяна на таблицата с минимален месечен размер на осигурителния доход за 2017 г. по основни икономически дейности и квалификационни групи професии съгласно Приложение № 1 към ЗБДОО за 2017 г., обн. в ДВ бр.98 от 09.12.2016 г.
• Актуализирана е таблицата за определяне размера на осигурителната вноска за фонд „Трудова злополука и професионална болест“ по групи основни икономически дейности за 2017 г., съгласно Приложение № 2 към ЗБДОО за 2017 г., обн. в ДВ бр. 98 от 09.12.2016 г.;
• Отразено е увеличението на диференцираният минимален осигурителен доход за самоосигуряващите се лица, съобразно облагаемия им доход за 2015 г.;
• Актуализиран е размерът на минималната месечна работна заплата за страната, съгласно Постановление № 372 от 22 Декември 2016 г.на Министерски съвет;
• Отразени са почивни дни и празници за 2017 г., съгласно приети промени в Кодекса на труда, обн. в ДВ бр. 105 от 30.12.2016г. .
* Когато официалните празници по ал. 1, с изключение на Великденските празници, съвпадат със събота и/или неделя, първият или първите два работни дни след тях са неприсъствени.
• Въведен е календар за 2018 г.
• Отразено е увеличението на осигурителната вноска за Фонд“ Пенсии“, с един процентен пункт съгласно КСО за 2017г., изм. ДВ, бр. 61 от 2015 г.:
с 0.56% за сметка на осигурител; с 0.44 % за сметка на осигуреното лице.
• Отразена е промяна в осигурителните вноски по фондове върху Социални разходи, съгласно КСО за 2017г., обн. в ДВ бр.98 от 09.12.2016 г.
* От 2017г. върху изплатените суми социални разходи се начисляват пълни осигурителни вноски за ДОО;
• Отразено е регламентираното определяне на МОД (минималния осигурителен доход) за лицата, работещи при сумирано изчисляване на работното време за повече от един месец, съгласно КСО за 2017г. обн. в ДВ бр.98 от 09.12.2016 г - равен е на сбора от минималния месечен размер на осигурителния доход за календарната година по основни икономически дейности и групи професии за месеците от периода, за който е установено сумираното отчитане на работното време. За лицата, за които не се прилага минимален месечен размер на осигурителния доход за календарната година по основни икономически дейности и групи професии, се прилага сбора от минималната работна заплата за страната за месеците от периода, за който е установено сумираното отчитане на работното време.
• Направена е актуализация на справка Годишен отчет към НСИ за 2016 г. – „Отчет за наетите лица, средствата за работна заплата и други разходи за труд за 2016 г.“.
• Добавен е нов модул в меню Редакция→Администриране – Експорт към външни системи. Модулът позволява генериране на различни типове експортни файлове към външни системи по зададена спецификация от потребителя към Микроинвест. Услугата е платена.
• Добавена е възможност за копиране на резултата след проверка на болнични без Квалифициран Електронен Подпис (КЕП) в модул Експорт на данни за болнични;
• Направена е оптимизация в справка Разчетно - платежна ведомост за трудови договори, тип Стандартна и Кратка при избор на повече от един отдел, в които са ангажирани работниците\служителите;
• Добавена е възможност за експорт на платежни нареждания в:
• MS Word;
• PDF;
• Направена е оптимизация в извеждане на стойността в поле с код 4000 - в Тримесечен отчет за статистиката;
• Направена е оптимизация при изчисляване на годишна Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се лица;
• Направена е оптимизация при попълване на данни от ключови полета при извеждане на бланкови документи за лица с повече от едно назначение, секция Документи в Личен картон;
• Добавени са нови променливи:
• трудов стаж
• професионален стаж
в модул Мениджър на потребителски справки→ група Лични данни;
• Направена е оптимизация в съдържанието на съобщения при възстановяване на архив на база данни, меню файл→ Възстановяване на фирма;
• Направена е оптимизация във фокуса при включване и изключване на настройки в секция Данни за заплата в Личен картон.
• Направена е оптимизация на фиш за заплата в перо Други удръжки от сумата за получаване при тип назначение Договор за управление и контрол (ДУК);
• Добавена е нова променлива при тип назначение Трудов договор (ТД) и Договор за управление и контрол (ДУК) - Социални разходи по други чл. от КТ в натура - необлагаеми.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Цветан Рогозански
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 23 Мар 2010
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Пон Апр 03, 2017 10:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.023 от 03.04.2017г.

• Направена е актуализация на бланка Уведомления за договори по чл.62, ал.5 от КТ, меню Операция→Уведомления за договори, съгласно промяна в Наредба № 5 от 29 декември 2002 г. за съдържанието и реда за изпращане на уведомлението по чл. 62, ал.5 от KT, обн. в ДВ. бр.23 от 17.03.2017г., в сила от 01.04.2017г.
• Направена е актуализация на структурата и наименованието на експортен файл с данни за Уведомление по чл. 62, ал.5 от КТ, UTD62_2017.TXT, съгласно спецификация на входните файлове с данни от уведомлението, публикувана на www.nap.bg, в сила от 01.04.2017г.;
• Направена е актуализация на структурата и наименованието на експортен файл с данни за Уведомление за промяна на работодателя по чл.123/чл.123а от КТ, UTD123_2017.TXT, съгласно спецификация на входните файлове с данни от уведомления, публикувана на www.nap.bg , в сила от 01.04.2017г.;
• Добавена е нова функционалност Експорт на договори за пререгистрация до 30.10.2017г. в меню Операция→Уведомления за договори, съгласно промяна в Наредба №5 за Уведомлението по чл. 62, ал.5 от KT, обн. в ДВ. бр.23 от 17.03.2017г., в сила от 01.04.2017г.
* Съласно § 10. (1) от Преходни и Заключителни разпоредби от Наредбата в срок до 30 октомври 2017г. работодателят изпраща уведомления за регистрираните преди 1 април 2017 г. трудови договори, които не са прекратени към датата на изпращането.
• Добавена е нова справка/файл Списък договори за пререгистрация към 01.04.2017г., меню Операция→Уведомления за договори→Експорт на договори за пререгистрация до 30.10.2017г. В избраната директория за запис на експортен файл UTD62_2017.TXT, се създава допълнителен файл Details Export Info.txt;
• Добавено е ново поле код по ЕКАТТЕ (Единен класификатор на административно - териториалните и териториалните единици) във връзка с автоматично попълване на данни в Уведомление по чл.62, ал. 5 от КТ в следните модули:
* Секция Адреси на фирмата с предназначение Регистрация, меню Редакция→ Администриране→Моята фирма. Полето се попълва автоматично след конверсия на база данни;
* Секция Данни за назначение в Личен картон на работник/служител.Полето се попълва автоматично след конверсия на база данни, но е отключено за промяна по Месторабота на лицето;
• Добавено е ново поле Код за прекратяване на осигуряването, секция Данни за назначение в Личен картон на работник/ служител. Полето се визуализира след посочена дата в поле Дата на прекратяване;
• Добавено е ново съобщение с предупредителен характер при Запис на данни в Личен картон на работник/ служител при липсващ избран код за прекратяване на осигуряването и посочена дата в поле Дата на прекратяване;
• Направена е автоматизация за попълване на поле 15.1. Код за прекратяване на осигуряването от Декларация Образец 1. Полето се попълва автоматично при изпълнение на функция Изчисляване, меню Операции→Декларация Обр.1, след предварително избран Код за прекратяване на осигуряването в секция Данни за назначение в Личен картон на работник/ служител;
• Направена е оптимизация в секция Банкови сметки, меню Редакция→Администриране →Моята фирма и в Лични картони на работници/служители. При промяна на поле IBAN автоматично се променят и данните в поле Банка и поле BIC;
• Направена е оптимизация при отваряне на Личен картон на работник/служител при заложен префикс и достигнат максимален брой символи в дължината на документи в меню Други→Настройки→Номерация на документи;
• Направена е оптимизация във формули в следните направления:
* изчисляване на осигурителен доход за лица на СИРВ при период на отчитане повече от 1 месец и основно възнаграждение равно на МОД и отработени часове >< от месечната часова норма;
* изключване на морските лица в увеличението от 1% пункта за фонд Пенсии;
* отразяване на процент осигурителни вноски за сметка на осигурител и осигурено лице, процент ТЗПБ (поле 22 и поле 22.2) в Декларация Образец 1 за лица с начисления за месеца отразяващи само Социални разходи;
* включване на работници/ служители на допълнителен ТД по чл.110 от КТ в справки за НСИ.
• Добавена е възможност за експорт на бланка Уведомление по чл.62, ал.5 от КТ в следните формати: *. pdf и *.txt, меню Операция→Уведомления за договори;
• Добавен е бутон и бърза команда за изчистване на филтър в модул Платежни документи, меню Операции;
• Направена е оптимизация във бързината за визуализация на справки в Microinvest ТРЗ и ЛС Pro;
• Направена е оптимизация в стойности при Печат на Декларация Обр.6, секция 4 при посочен Вид плащане 8;
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Иванов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 21 Мар 2015
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Чет Юни 15, 2017 14:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.024 от 15.06.2017г.

• Направена е промяна в начина на попълване и експорт към НОИ на данни за временна неработоспособност, бременност и майчинство, съгласно Наредба за паричните обезщетения и помощи от държавното обществено осигуряване (НПОПДОО, ДВ, бр. 30 от 11 Април 2017г., в сила от 01.06.2017г.:
• Направена е промяна в съдържание на прозорец Приложение № 9, № 10 и № 11 съгласно Наредба за паричните обезщетения и помощи от държавното обществено осигуряване (НПОПДОО, ДВ бр.30 от 11 Април 2017г. в сила от 01.06.2017г.)
• Направена е промяна в секция Данни за отсъствия→Болничен в личен картон на работник/служител във връзка с ново Обезщетение по чл.50а от КСО - Обезщетение при неизползване на отпуска за бременност и раждане, КСО ДВ, бр. 98 от 2016 г., в сила от 01.06.2017г.
За отразяване правото за изплащане на обезщетение при неизползване на отпуск за бременност и раждане в детайлни данни за болничен е добавена настройка за избор - чекбокс Обезщетение по чл.50а от КСО и поле, с формат дата, Считано от при избран тип отсъствие Отпуск за майка след раждане от 135 до 410.
* Майката (осиновителката) получава парично обезщетение в размер на 50% от обезщетението за бременност и раждане, ако е решила да се върне по-рано на работа и да не ползва изцяло полагащия й се отпуск. Това тя ще може да направи след 135 календарен ден от излизането си в майчинство, като, за да се възползва от правото си на обезщетение, детето й не трябва да е настанено в детско заведение на пълна държавна издръжка. Другите условия са то да не се отглежда от приемно семейство, както и от лице, включено в програми за подкрепа на майчинството.
• Актуализиран е форматът за подаване на данни за изплащане на обезщетения за временна неработоспособност, бременност и раждане, майчинство и осиновяване от ДОО, съгласно публикувана спецификация в www.noi.bg, от м. Май 2017г.
* С новите образци на удостоверенията Приложения № 9, № 10 и № 11 към Наредбата с данни, съответстващи на изменените функционални изисквания за структура и формат на файла ще се подават данни за парични обезщетения, отнасящи се за всички периоди – до или от 1 юни 2017г., както и за корекция или заличаване на данни, подадени със старите образци на удостоверения.
• Направена е промяна в бланки на приложения към болнични и декларации за временна неработоспособност, бременност и раждане, съгласно Наредба за паричните обезщетения и помощи от държавното обществено осигуряване (НПОПДОО) , ДВ бр.30 от 11 Април 2017г.
Документите намират отражение в следните модули:
• Меню Други→Настройки→Номерация на документи→група Молба/заповед за отпуск;
• Меню Редакция→Бланкови документи →Декларации и документи за обезщетения изплащани от НОИ;
• Секция Документи в личен картон на работник/служител→Декларации и документи за обезщетения изплащани от НОИ;
• Секция Данни за отсъствия→Болничен→бутон Печат – извежда списък с необходимите документи, съпътстващи избраното отсъствие.
• Направена е промяна и са добавени нови бланки на молби, заповеди и декларации за ползване отпуск за бременност и раждане, съгласно Наредба за работното време, почивките и отпуските (НРВПО), ДВ бр.41 от 23 Май 2017г.
Документите намират отражение в следните модули:
• Меню Други→Настройки→Номерация на документи група→Молба/заповед за отпуск;
• Меню Редакция→Бланкови документи→група Документи свързани с отпуск;
• Секция Документи в личен картон на работник/служител→група Документи свързани с отпуск;
• Секция Данни за отсъствия→Болничен→бутон Печат – извежда списък с необходимите документи, съпътстващи избраното отсъствие.
• Добавена е нова длъжност в номенклатура НКПД 2017 – 2611 7025 Младши следовател, съгласно Заповед на министъра на труда и социалната политика № РД01 - 300 от 25.04.2017г., в сила от 01.05.2017г.;
• Направена е промяна на банковата сметка за принудително събиране на публични вземания на офис Перник, меню Редакция→Администриране→Моята фирма→секция ТД на НОИ/НАП, считано от 01.06.2017г.
*От 01.06.2017г. сумите за плащане на публични задължения по образувани изпълнителни дела в НАП, както и по актове, издадени от различни от НАП органи, следва да се превеждат по сметката за принудително събиране на публични вземания на ТД на НАП София.
• Направена е промяна в съдържанието на съобщение при:
• Начисляване на данни за Декларация Образец 1;
• Експорт на данни за Декларация Образец 1.
Съобщението извежда информация за брой декларации, включени в изчисленията и експорта.
• Добавена е нова функционалност - автоматично попълване на поле 2. Тип на документа в меню Операции→Уведомления за договори→Уведомление по чл. 62, ал. 5 от КТ при вписана дата на прекратяване в секция Данни за назначение в личен картон на работника/служителя с прекратено трудово правоотношение;
• Направена е промяна във функциите на бутон Печат в меню Операции → Експорт на данни по чл.73 от ЗДДФЛ. Бутон Печат визуализира Справка по чл. 73, ал. 1 от ЗДДФЛ за изплатени доходи на физически лица на екран с възможност за печат и експорт в следните формати: MS Word, MS Excel и PDF;
• Направена е оптимизация в поле словом изписване на стойност по платежен документ, модул Платежни документи;
• Добавена е възможност за избор на данни за телефон в справка , група Лични данни в меню Справки→Мениджър на потребителски справки;
• Добавени са съобщения в Помощен панел→секция Съобщения, сочещи липсващи, задължителни данни при запис на файл с данни за Уведомление за промяна на работодателя по чл.123/123а от КТ;
• Направена е оптимизация в извеждане на стойности при печат на Разчетно – платежна ведомост (РПВ), тип Кратка.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Цветан Рогозански
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 23 Мар 2010
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Вто Дек 12, 2017 14:33    Заглавие: Версия 2.00.025 от 12.12.2017г. Отговорете с цитат

Версия 2.00.025 от 12.12.2017г

Във връзка с реализация на модул Допълнително споразумение след конверсия на база данни всички назначения на работник/служител, в които в секция Данни за назнанчение, поле Номер на договор е записана една и съща стойност ще бъдат автоматично възприети (трансформирани) в Допълнителни споразумения към договора.

⦁ Добавен е нов бутон Допълнително споразумение в секция Данни за назначение в личен картон.
Използва се за отразяване на промяна/промени в някоя/и от клаузите на трудовия договор на работник/служител. Допълнителните промени към трудовият договор се организират чрез сключване на Допълнително споразумение.
Съгласно чл. 119 от Кодекса на труда, трудовото правоотношение може да бъде изменяно с писмено съгласие между страните за определено или неопределено време.
Бутон Допълнително споразумение извежда прозорец, в който са посочени клаузите по трудовия договор, които могат да бъдат променяни с ДС:
⦁ Срок на договора;
⦁ Длъжност;
⦁ Код по ЕКАТТЕ;
⦁ Работно време в часове на ден;
⦁ Основно възнаграждение;
⦁ Отдел;
⦁ Други условия по договора.
Бутон Допълнително споразумение се използва за промяна също и на :
⦁ Основание на договора;
⦁ Тип на назначение – при необходимост от промяна на типа назначение прим.Трудов договор/Универсален в Трудов договор/СИРВ. При промяна на типа назначение, при което месечното възнаграждение се формира на база основно възнаграждение е необходимо да се включи чекбокс на „перо“ Основно възнаграждение, с цел въвеждане или прехвърляне на стойността от предходното назначение.
При промяна на някоя/някои от посочените в списъка възможности в старият картон ще бъде автоматично попълнена дата на последен работен ден, спрямо въведената дата на първи работен ден по ДС.
⦁ Добавен е линк История трудови договори в секция Данни за назначение в личен картон. Активира се при отразено Допълнително споразумение за промяна на клауза/и по договора. Отваря допълнителна секция История трудови договори, в която са записани всички включени клаузи от трудовия договор, включително и промените с ДС, отбелязани с цвят, съответстващ на визуалният стил на програмата.
⦁ Въведени са контроли при създаване на Допълнително споразумение:
⦁ Ограничаване на възможността за създаване на ДС от неактивни назначения/доп.споразумения – неактивен бутон Допълнително споразумение. Автоматичен фокус в списъка с назначения/доп.споразумения върху последно създаденото, неизтрито ДС;
⦁ Извеждане на съобщение за застъпване на дата на първи работен ден с дата от период, в който лицето има активно назначение/допълнително споразумение.
Промяна на визуален стил чрез меню Други→Настройки→Основни→поле Визуален стил;
⦁ Направена е оптимизация в модул Уведомления за договори по чл.62, ал.5 от КТ, меню Операции→Уведомления за договор в следните направления:
⦁ При създадено Допълнително споразумение към договор в поле 2. Тип на документа се попълва автоматично код 02 – Допълнително споразумение след 01.01.2003г.;
⦁ Всички неактивни назначения са обозначени с бледожълт цвят.
⦁ Добавена е нова колона Номер на договор в следните модули:
⦁ Декларация Образец 1→Изчисляване, Редакция, Експорт;
⦁ Декларация Образец 6→Изчисляване;
⦁ Уведомления за договори;
⦁ Изпращане на Фиш за заплата по E-mail;
⦁ Експорт на данни заплата/аванс;
⦁ Експорт на данни за осигуровки;
⦁ Експорт на данни за болнични;
⦁ Добавен е нов бланков документ в група Допълнителни споразумения- Допълнително споразумение за промяна на месторабота в следните модули:
⦁ меню Редакция→Бланкови документи;
⦁ секция Документи в личен картон.
Информация за месторабота със съответстващият код по ЕКАТТЕ се попълват автоматично, след предварително вписани данни в секция Данни за назначение, поле Месторабота и поле Код по ЕКАТТЕ в личен картон.
⦁ Добавена е нова длъжност в номенклатурата на Националният класификатор на професиите и длъжностите (НКПД) - 5312 - 3004 "Образователен медиатор", съгласно Заповед на Министъра на труда и социалната политика № РД01-715 от 19.09.2017г., в сила от 20.09.2017г.;
⦁ Направена е промяна на банковите сметки за плащане на данъци и осигурителни вноски за ТД на НАП Сливен, меню Редакция→Администриране→Моята фирма→секция ТД на НОИ/НАП, считано от 01.09.2017г.
⦁ Добавена е възмжност за автомтично попълване на лични данни в секция Длъжностни лица, меню Редакция→Администриране→Моята фирма. Функцията е налична след предварително създаден личен картон и попълнена секция Лични данни на лицето. Поле Трите имена в секция длъжностни лица извежда списък с всички назначения в базата данни. В полето има вграден филтър с изписваване на част от името на търсеното лице. При избор на конкретно назначение полетата от секцията се попълват автоматично.
⦁ Направена е оптимизация в извеждане на данни при наличие на основен договор и допълнителни споразумения към него в следните справки:
⦁ Разчетно-платежна ведомост→Трудови договори;
⦁ Личен състав и др.→ Щатна ведомост, Форма 76, Дневник на болничнитe листове;
⦁ Удостоверения→ Удостоверение за доход.
В списък работници/служители в секция Параметри, панел Параметри и обработка служител с основен договор и допълнителни споразумения към него се извежда еднократно.
⦁ Добавена е възможност за извеждане на общи стойности по договори, от избрани допълнителни споразумения или назначения в следните справки:
⦁ Служебна бележка за доходи от друга стопанска дейност и/или от наем или от друго възмездно предоставяне за ползване на права или имущество (по чл.45, ал. 4 от ЗДДФЛ), меню Справки→СИС и Служебна бележка→Служебна бележка;
Селекцията е възможна за договори с едно и също ЕГН. Избора се осъществява с поставяне на отметка в чекбокс на съответният служител. При избран служител от списък работници/служители в секция Параметри, панел Параметри и обработка всички служители с различно ЕГН от избраното стават неактивни за избор.
⦁ Служебна бележка за данък за доходи от трудови правоотношения ( по чл.45, ал.1 и ал.2 т.4 от ЗДДФЛ), меню Справки→Служебна бележка за данък→С годишно преизчисляване – за извеждане на общи стойности от всички активни за избраният период от време Допълнителни споразумения към договор е необходимо да бъдат изпълнени функции Изчисляване и Запис за всяко едно ДС. Към всяко ДС се добавя ред, индикиращ приключени функции изчисляване и запис за посоченият период. С бутон Печат ще бъдат изведени обобщени данни за разботника/служителя.
⦁ Служебна бележка за данък за доходи от трудови правоотношения ( по чл.45, ал.2 и ал.2 т.1, 2 и 3 от ЗДДФЛ), меню Справки→Служебна бележка за данък→При прекратяване на договор – за извеждане на общи стойности от всички активни за избраният период от време Допълнителни споразумения към договор е необходимо да бъдат спазени поредицата от действия както при изготвяне на Служебна бележка за данък с годишно преизичсляване;
⦁ Добавена е нова справка Допълнителна Рекапитулация, меню Справки→Рекапитулация→Тип на справката→Допълнителна. Показва всички включени, при формиране на стойността „пера“ в групи Допълнителни възнаграждения, Други удръжки и Удръжки от сумата за получаване.
⦁ Направена е оптимизация в извеждане на стойност в „перо“ ДОО от осигурител в справка Разчетно-платежна ведомост, тип Кратка, при отразено Обезщетение по чл.222, ал. 1 от КТ;
⦁ Добавен е експорт към Unicredit Bulbank (on-line банкиране), меню Операции→Експорт на заплати/аванс;
⦁ Направена е оптимизиация в справка Разчетно-платежна ведомост→тип СИРВ – добавена е длъжност на работника/служителя;
⦁ Направена е оптимизиация в справка УП – 2, меню Справки→Удостоверения за доход:
⦁ колона 4 – Брутно трудово възнаграждение или доход за определяне размера на пенсията освен цифром сумата се изписва и словом;
⦁ добавени са данни за счетоводител и ръководител на всяка страница;
⦁ Направена е оптимизация при печат на Приложение №10 при избран основание за ползване отпуск чл.163, ал.8 от КТ – отпуск при раждане на дете от датата на изписване на детето от лечебното заведение до 15 календарни дни;
⦁ Направена е оптимизация при печат на Приложение №11 при избрани обстоятелства т.18 и т.22 от секция II. Промени в обстоятелствата;
⦁ Направена е оптимизация при попълване на флаг ЛНЧ за родител при изготвяне на Приложение №10 в експортен файл с отсъствия;
⦁ Направена е вътрешна оптимизация за автоматично премахване на записан интервал в поле IBAN при последващо извеждане на секция Банкови сметки в следните модули:
⦁ меню Редакция→Администриране→Моята фирма→Банкови сметки;
⦁ секция Банкови сметки в Личен картон.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov