Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Изменения във версиите
Иди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Мартин Панчев



Регистриран на: 16 Авг 2012
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Сря Мар 25, 2015 10:02    Заглавие: Изменения в ТРЗ и ЛС Pro 2.00.011 от 24.03.2015 г. Отговорете с цитат

Версия 2.00.011 от 24.03.2015 г.

• Направена е актуализация на бланката и начина на попълване на Декларация обр. 1, съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 14 от 20.02.2015 г.;
• Направена е актуализация на бланката и начина на попълване на Декларация обр. 6, съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 14 от 20.02.2015 г.;
• Направена е актуализация структурата на електронен файл с данни за Справка по чл. 73, ал. 1 от ЗДДФЛ, съгласно утвърден формат за 2015 г. от изпълнителния директор на НАП, в сила от 13.02.2015 г.;
• Добавена е възможност за извеждане и печат на придружително писмо към Справка по чл. 73, ал. 1 от ЗДДФЛ, съгласно утвърден формат и ред за създаване и предаване на файловете за 2015 г. от изпълнителния директор на НАП, в сила от 13.02.2015 г.;
• Направена е актуализация на номенклатурата от държави за адрес на чуждестранните лица, фигуриращи в Справка по чл. 73, ал. 1 от ЗДДФЛ, съгласно утвърдена номенклатура за 2015 г. от изпълнителния директор на НАП, в сила от 13.02.2015 г.;
• Направена е промяна в Приложение 15 към чл. 3, ал. 2 от НИИПОПДОО, съгласно промяна в наредбата, обн. в ДВ бр. 19 от 13.03.2015 г.;
• Добавена е променлива Осигуряване за ДЗПО в УПФ. С включване/изключване на перото се определя дали лицето ще се осигурява във фонд ДЗПО в УПФ, съгласно влезли в сила промени в КСО, обн. в ДВ бр. 107 от 24.12.2014 г. и промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 14 от 20.02.2015 г.;
• Направена е промяна в наименованието на променлива "Роден след 31 дек. 1959 г./Осигуряване за ДЗПО в УПФ" на "Роден след 31 дек. 1959 г.", съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 14 от 20.02.2015 г.;
• Направена е актуализация в меню за автоматично генериране на платежни документи към бюджета, съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 14 от 20.02.2015 г.;
• Направена е актуализация в меню Операции → Експорт на данни за осигуровки, съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 14 от 20.02.2015 г.;
• Добавени са полета Фонд Пенсии в размера за УПФ и Фонд Пенсии в размера за УПФ от самоосигуряващи се, в справка Вноски по кодове към бюджета с код за вид плащане 581111. Сумата на ф.Пенсии в размера за УПФ е извадена от редовете със стойности за ДОО, съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 14 от 20.02.2015 г.;
• Добавени са редове ФПенсии в р-р за УПФ о-н и ФПенсии в р-р за УПФ о-л в общата рекапитулация на справка РПВ за трудови договори, тип Стандартна;
• Добавен е ред ФПенсии в р-р за УПФ от осиг-л в таблица Осигурителни вноски за сметка на работодател в РПВ за трудови договори, тип Кратка;
• Добавен е ред фонд Пенсии в р-р за УПФ в справка Фиш за заплата;
• Добавена е възможност за затваряне на подпрозорци в програмата с избор на бутон scroll на мишката;
• Направена е оптимизация в начина на изчисляване на Дни с осигурителен стаж в справка Удостоверение за доход при ръчно въвеждане на информация в Данни от минал период, в личните картони на лицата;
• Направена е оптимизация в начина на извеждане данните в справките при наличие на резултат Данък за възстановяване за фирмата при годишно преизчисляване на данък по ЗДДФЛ;
• Направена е оптимизация в начина на изписване наименованието на дейността на осигурителя в електронен файл с Данни за уведомление по чл. 62, ал. 5 от КТ;
• Направена е оптимизация в експорт на данни за заплата към Юробанк България АД (Пощенска банка), меню Операции → Експорт на данни за заплата/аванс;
• Направена е оптимизация в начина на изчисляване на Годишен отчет за труда, меню Справи → Отчети към НСИ → Годишен отчет;
• Направена е корекция на текст в бланков документ Заповед за разрешаване на отпуск по чл. 53 от КСО;
• Направена е корекция в начина на изчисляване на фонд Пенсии за Лица на изборни длъжности/служители с духовно звание;
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Мартин Панчев



Регистриран на: 16 Авг 2012
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Сря Юли 15, 2015 12:07    Заглавие: Изменения в ТРЗ и ЛС Pro 2.00.012 от 15.07.2015 г. Отговорете с цитат

Версия 2.00.012 от 15.07.2015 г.

• Актуализиран е размерът на минималната месечна работна заплата за страната, съгласно Постановление № 419 от 17 декември 2014 г. на Министерски съвет;
• Добавена е функционалност за извеждане на фиш за заплата на отделна страница, с включване на отметка „Фиш за заплата на отделна страница“, меню Справки→Фиш за заплата;
• Добавена е функционалност за автоматично опресняване на каталога (списъка) с фирми след възстановяване на архив на база данни, меню Файл→Възстановяване на фирма;
• Добавен е нов бланков документ „Молба за отказ от болничен и ползване на платен годишен отпуск“;
• Направена е актуализация в наименование на банка Юробанк България АД (Пощенска банка);
• Направена е оптимизация в справка Вноски по кодове към бюджета/Разширена:
• Добавени са нови редове в секция ДОО, „в т.ч. Фонд Пенсии в размера за УПФ“, съдържащ данни за лица родени след 31.12.1959г., без включена настройка „Осигуряване за ДЗПО в УПФ“, секция Данни за заплати в Личен Картон;
• Направена е оптимизация в секция Общо вноски по код, при формиране на обобщаващи стойности;
• Направена е редакция в текст, поле „ДЗПО в УПФ от самоосигуряващи се“;
• Направена е оптимизация при попълване на поле Място на раждане, секция Лични данни в Личен Картон - задължителен формат на полето град, област;
• Направена е редакция в текст на съобщение в Помощен панел→Съобщения, поле Място на раждане в ЛК;
• Направена е оптимизация в начина на попълване на поле Област в справка УП-3;
• Добавено е ново ключово поле „Област на място на раждане на служител“ в модул Промяна на бланкови документи, меню Редакция→Бланкови документи→панел Ключови полета→ Данни за работник/служител;
• Направена е оптимизация при изписване на данни в поле ЕИК, включен контрол за въвеждане на различен тип символ от цифра;
• Направена е промяна в спецификацията на файл с данни за Уведомление по чл.62, ал.5 от КТ;
• Направена е редакция на текст на бланка Уведомление по чл.62,ал.5 от КТ, промяна в изписване на символ за номер „№“;
• Направена е редакция на текст в Придружително писмо към Уведомление по чл.62, ал.5 от КТ, промяна в изписване на символ за номер „№“;
• Направена е оптимизация при автоматично попълване на данни в Декларация Образец 1, визуализация на стойност в поле Месец;
• Направена е промяна в спецификацията на файл с данни за масово плащане на заплати към ЦКБ, подавани на гише;
• Направена е промяна в спецификацията на файл с данни за заплати към ДСК;
• Направена е оптимизация в закръгленията при начисляване на данни за Декларация Образец 6;
• Направена е оптимизация в Годишен отчет за НСИ, добавена настройка „Средно списъчен брой за избран период“, панел Параметри, обработка и информация→Параметри;
• Направена е оптимизация в Тримесечен отчет за НСИ, код 5500;
• Направена е оптимизация при запазване на данни в поле НКПД, секция Данни за назначение в ЛК при въвеждане на неактивни за периода назначения;
• Направена е редакция на текст в Декларация Образец 6, поле 18 – Дата на изчисляване/Начисляване, режим Редакция;
• Направена е редакция на текст в Декларация Образец 1, поле 26;
• Направена е оптимизация при печат на УП-2 след eкспорт в MS Excel;
• Направена е оптимизация в попълване на поле Кодове, секция Данни за отсъствия, при въвеждане на отсъствие с няколко назначения на служител;
• Направена е оптимизация във функционалността на клавишните комбинации, меню Други→Клавишни комбинации;
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Мартин Панчев



Регистриран на: 16 Авг 2012
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Чет Авг 20, 2015 09:18    Заглавие: Изменения в ТРЗ и ЛС Pro 2.00.013 от 19.08.2015 г. Отговорете с цитат

Версия 2.00.013 от 19.08.2015 г.

• Въведен е нов тип назначение към трудовите договори - Договор по чл. 114а от КТ, във връзка с влезли промени в Кодекс на труда и издадена наредба за регистриране и отчитане на този вид договори, обн. в ДВ бр. 54, от дата 17.07.2015 г.;
• Направена е актуализация в номенклатурата Вид осигурен на Декларация обр. 1, съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр.60 от 07.08.2015г.
• Добавен е модул за автоматично създаване на електронен файл за Уведомление за промяна на работодателя по чл. 123 и чл. 123а от КТ, меню Операции → Уведомления за договори → Уведомление за промяна на работодателя по чл. 123 / 123а от КТ;
• Добавен е нов тип бланков документ за Договор по чл. 114а от КТ, меню Лични картони → секция Бланкови документи;
• Актуализирана е номенклатурата на поле Основание на договора, добавен е тип Договор по чл. 114а от КТ, меню Лични картони → секция Данни за назначение;
• Добавено е поле за сума на ДОО при договор по чл. 114а от КТ в справка Вноски по кодове към бюджета, тип Разширена, меню Справки;
• Направена е промяна на полета в справка Вноски по кодове към бюджета, тип Разширена - стойностите на полета ДОО за договори до 5 работни дни или 40 часа са включени в полетата ДОО за работниците и служителите;
• Добавена е функционалност за деактивиране на секция Отсъствия → Болнични при лица с назначение Договор по чл. 114а от КТ/ включен избор Договор по чл. 114а от КТ, в меню Лични картони;
• Добавена е функция за автоматично опресняване на списъците с фирми, при възстановяване на архив от меню Файл → Възстановяване;
• Направена е промяна в заглавие на меню Експорт на уведомления по чл. 62, ал. 5 от КТ, меню Операции → Уведомления за договори;
• Добавен е бутон scroll в поле Назначения, за навигация при по-голям брой от допълнителни назначения, меню Лични картони;
• Направена е оптимизация в справка РПВ за Трудови договори, тип Стандартна за коректно извеждане на поле Необлагаеми добавки при четирицифрени стойности;
• Направена е оптимизация в данните при експорт на УП2 към MS Excel;
• Направена е оптимизация в наименование на икономическа дейност в номенклатура КИД;
• Направена е оптимизация в рамкиране на прозорец за създаване на Ново назначение към Личен картон;
• Направена е корекция в извеждане на грешка в програмата при изтриване на въведен отдел в йерархичната структура.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Мартин Панчев



Регистриран на: 16 Авг 2012
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Сря Сеп 30, 2015 09:01    Заглавие: Изменения в ТРЗ и ЛС Pro 2.00.014 от 29.09.2015 г. Отговорете с цитат

Версия 2.00.014 от 29.09.2015 г.

• Съгласно промяна на утвърдените образци от Министъра на финансите, в сила от 17.09.2015 г., са актуализирани следните документи:
• Служебна бележка за доходи от трудови правоотношения по чл. 45, ал. 2, т. 1, 2 и 3 от ЗДДФЛ;
• Служебна бележка за доходи от трудови правоотношения по чл. 45, ал. 1 и ал. 2, т. 4 от ЗДДФЛ;
• Сметка за изплатени суми по чл. 45, ал. 4 от ЗДДФЛ за доходи от извънтрудови правоотношения.
• Добавена е функция за автоматично изпращане на Фиш за заплата по имейл адрес на всеки от работниците/служителите;
• Добавена е възможност за ограничаване на правата на потребителите на база отдели във фирмата, меню Редакция → Лични картони;
• Добавена е възможност за ограничаване на достъпа на групи от потребители до бутоните за прелистване на Лични картони, меню Редакция → Администриране → Потребители;
• Добавена е възможност за организация и автоматична работа с лични картони при лица членове на изборна комисия:
• Добавен е режим Член на избирателна комисия по Изборния кодекс в Данни за заплата на Личен картон;
• Включената отметка автоматично отбелязва Вид осигурен 71 в Декларация обр. 1.
• Добавена е бланка Заявление за избор за промяна на осигуряване от ДЗПО в УПФ във фонд Пенсии на ДОО в Личен картон → Документи;
• Въведена е промяна към улеснение на работата с меню Експорт на уведомление по чл. 62, ал. 5 от КТ - по подразбиране всички назначения са изключени от списъка с избрани лица;
• Направена е промяна в името на назначение Договор по чл. 114 от КТ (старо Договор до 5 работни дни или 40 часа по смисъла на КСО), както и всички едноименни отнасящи за него променливи, меню Личен картон → Данни за заплата;
• Въведена е оптимизация в Данни за заплата на Лични картони с назначение Трудов договор при режим на сумирано изчисляване на работното време - перо Основно възнаграждение е въведено като променлива по подразбиране;
• Въведени са автоматизации при начина на работа с трудови договори по чл. 114а от КТ:
• При този тип назначение полета Трудов и Професионален стаж са неактивни, секция Данни за назначение на Личен картон;
• Поле Платен годишен отпуск е неактивно, секция Данни за назначение на Личен картон;
• Лицата, назначени на това основание, са изключени от списъка с работници за избор при генериране на УП2 и УП3;
• Деактивирана е функция по автоматично изчисляване на Обезщетение по чл. 224 от КТ за лицата назначени по чл. 114а от КТ;
• Добавени са полета с данни за ЕИК на осигурител, дата и номер на договор на лицето, в бланките от раздел документи при напускане от секция Документи на Личен картон;
• Добавени са Бързи команди за Изпълнение и Изчистване на филтъра в меню Мениджър на потребителските справки;
• Направена е оптимизация в начина на изчисляване на Оставащ платен годишен отпуск в Информация за отсъствия при промяна на период на отсъствие чрез меню Корекция за минал период;
• Направена е промяна в начина на отбелязване на режими: за настройка на типа предприятие, при въвеждане на данни за фирмата (меню Редакция → Администриране → Моята фирма); Болничен с продължение, при въвеждане на период на временна неработоспособност. Фокусът за маркиране е съсредоточен върху клетката за включване на вида болничен;
• Направена е оптимизация в начина на форматиране на някои документи, включени в секция Документи на Личен картон;
• Направена е оптимизация в начина на попълване на данни за УП2 и УП3;
• Направена е оптимизация в начина на попълване на Приложение 15 към чл. 3 от НИИПОПДОО при наличие на преназначаване и сключване на нов договор в месеца с едно лице;
• Премахнати са банкови сметки на ТД на НАП офис Студентска поради закриване на клона, в меню Редакция → Администриране → Моята фирма → ТД на НАП;
• Премахнати са закрити кодове от номенклатура НКПД за 2015 г.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Цветан Рогозански
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 23 Мар 2010
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Сря Яну 27, 2016 05:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.015 от 26.01.2016 г.

• Направена е актуализация на бланката и начина на попълване на Декларация обр. 1, съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 2 от 08.01.2016 г.;
• Добавена е възможност за деклариране на данни за фонд Пенсии в увеличения размер за ППФ;
• Направена е промяна в текст на поле Вид осигурен, при кодове 6, 17, 83;
• Добавен е Вид осигурен 98;
• Премахната е логика по автоматично генериране на Вид осигурен при код 21 и 23;
• Направена е актуализация в бланката на Декларация обр. 6, съгласно промяна в Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр. 2 от 08.01.2016 г.;
• Актуализиран е размерът на минималната месечна работна заплата за страната, съгласно Постановление № 375 от 28 декември 2015 г.на Министерски съвет;
• Направена е промяна на таблицата с минимален месечен размер на осигурителния доход за 2016 г. по основни икономически дейности и квалификационни групи професии съгласно Приложение № 1 към ЗБДОО за 2016 г., обн. в ДВ бр. 98 от 15.12.2015 г.;
• Актуализирана е таблицата за определяне размера на осигурителната вноска за фонд „Трудова злополука и професионална болест“ по групи основни икономически дейности за 2016 г., съгласно Приложение № 2 към ЗБДОО за 2016 г., обн. в ДВ бр. 98 от 15.12.2015 г.;
• Направена е актуализация на номенклатура НКПД, във връзка с влязла в сила Заповед на министъра на труда и социалната политика № РД01 – 1027 от 22.12.2015 г.;
• Направена е промяна в начина на попълване и експорт към НОИ на данни за временна неработоспособност, бременност и майчинство, съгласно новата НПОПДОО, обн. в ДВ бр. 57 от 28.07.2015 г.:
• Приложение № 9 от НПОПДОО се генерира автоматично при въвеждане на периоди на временна нетрудоспособност, бременност и раждане за осигурените и самоосигуряващите се лица;
• Приложение № 10 от НПОПДОО се генерира при въвеждане на периоди на отпуск с парично обезщетение при бременност и раждане, гледане на малко дете и осиновяване за осигурените лица;
• Приложение № 11 от НПОПДОО се генерира при въвеждане на периоди на отпуск с парично обезщетение при бременност и раждане, гледане на малко дете и осиновяване за самоосигуряващите се лица;
• Актуализиран е форматът за подаване на данни за изплащане на обезщетения за временна неработоспособност, бременност и раждане, майчинство и осиновяване от ДОО. Съгласно публикувана спецификация и изисквания в www.noi.bg, от 01.01.2016 г. данните се подават в тип XML файлове;
• Направена е промяна в Придружително писмо към болничните - Приложение 12 към чл. 16, ал. 1 от НПОПДОО, обн. в ДВ бр. 57 от 28.07.2015 г.;
• Направена е промяна в бланки на приложения към болнични и декларации за временна неработоспособност, бременност и раждане, съгласно новата НПОПДОО, обн. в ДВ бр. 57 от 28.07.2015 г.;
• Добавена е номенклатура ТП на НОИ в меню Редакция → Администриране → Моята фирма → ТД на НАП/НОИ. Изборът се отразява в експортните файлове с данни за болнични и др. към НОИ;
• Отразени са почивни дни и празници за 2016 г., съгласно Решение 935 от 30.11.2015 г. за разместване на почивните дни през 2016 г.;
• Въведен е календар за 2017 г.;
• Добавена е бланка за Уведомление за неизползван платен годишен отпуск, съгласно влезли в сила промени в НРВПО, обн. в ДВ бр. 63 от 18.08.2015 г., в Личен картон → Бланкови документи;
• Добавена е променлива Осигуряване за ДЗПО в ППФ. С включване/изключване на перото се определя дали лицето ще се осигурява във фонд ДЗПО в ППФ, съгласно промени в КСО, обн. в ДВ бр. 61 от 11.08.2015 г., в сила от 01.01.2016 г.;
• Добавени са полета Фонд Пенсии в размера за ППФ в справка Вноски по кодове към бюджета с код за вид плащане 581111;
• Добавени са редове ФПенсии в р-р за ППФ о-л в общата рекапитулация на справка РПВ за трудови договори, тип Стандартна;
• Добавен е ред ФПенсии в р-р за ППФ от осиг-л в таблица Осигурителни вноски за сметка на работодател в РПВ за трудови договори, тип Кратка;
• Добавена е функционалност за съставяне на файл с информация за месечни задължения към бюджета, за подаване към електронно банкиране на ОББ АД - меню Операции → Платежни документи → Платежно нареждане/Вносна бележка → Автоматично генериране;
• Добавена е възможност за филтриране на създадените платежни документи по критерии дата и час на създаване - меню Операции → Платежни документи → Платежно нареждане/Вносна бележка → Автоматично генериране;
• Добавено е поле Общо часове по график в справка Разчетно-платежна ведомост, тип СИРВ;
• Направена е оптимизация в начина на попълване Платежни нареждания към бюджета, при код за вид плащане 110000 и лица с Данък за възстановяване по-голям от начисления за месеца;
• Направена е оптимизация в начин на попълване на Декларация Обр. 6 при въвеждане на флаг за Вид плащане 6 - Допълнителни доходи;
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Иванов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 21 Мар 2015
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Пон Апр 11, 2016 10:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.016 от 07.04.2016 г.

• Направена е актуализация на Справка по чл. 73 от ЗДДФЛ за 2016 г., съгласно публикувана заповед № ЗЦУ- 38 / 18.01.2016 г. на изп. дир. на НАП:
• Актуализирана е бланка Справка по чл. 73 от ЗДДФЛ;
• Променена е номенклатура Вид доход, в секция Данни за назначение, при тип договор Граждански;
• Направена е промяна в Придружително писмо към справка по чл. 73, ал. 1 от ЗДДФЛ;
• Актуализиран е списъкът с държави към справката;
• Добавена е нова справка Служебна бележка по чл. 35 от ЗДДФЛ, съгласно изменения в чл. 45, ал. 7 от ЗДДФЛ в сила от 01.01.2016 г.;
• Направена е актуализация в начина на изчисляване на стойността СБКО, съгласно Постановление №380 от Министерски съвет;
• Направена е актуализация на текста на флаг за идентификатор ЛНЧ към ЛН/ЛНЧ в Лични картони, съгласно промени в законодателството;
• Направена е актуализация на текста на флаг за идентификатор ЛНЧ към ЛН/ЛНЧ в Моята фирма, Длъжностни лица, съгласно промени в законодателството;
• Добавена е автоматизация по начина на попълване на Приложение 9 за лица с назначение Самоосигуряващ се;
• Направена е актуализация на името на Юробанк България АД (Пощенска банка) в номенклатурата на програмата;[/b]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Иванов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 21 Мар 2015
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Апр 20, 2016 10:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.017 от 20.04.2016 г.

• Направена е актуализация на файловете за експорт на данни за болнични, съгласно публикувана промяна в спецификацията на данните в www.noi.bg, от 14.04.2016 г.
• Актуализиран е списъкът с държави към справка по чл. 73 от ЗДДФЛ, във връзка с направена промяна в номенклатурата, публикувана на 07.04.2016 г. в www.nap.bg;
• Направена е оптимизация в автоматично генериране на платежни документи за осигурителни вноски, при наличие на различни банкови сметки в системата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Цветан Рогозански
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 23 Мар 2010
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Чет Юни 09, 2016 16:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.018 от 09.06.2016 г.

⦁ Направена е визуална оптимизация в модул Архивиране и Възстановяване на фирма, меню Операции;
⦁ Направена е оптимизация в секция Данни за назначение в Личен картон на лицата по граждански договор, като е отключено за писане поле “длъжност“;
⦁ Направена е оптимизация в справка Разчетно - платежна ведомост→Граждански договори. Добавена е визуализация на длъжността на лицето;
⦁ Направена е оптимизация във формулите за вид осигурен 92 - Морско лице, при отразен тип отсъствие “болничен“ и отразяване на сумата за ЗО вр.нетр.осиг-н в следните справки:
  - Разчетно – платежна ведомост, тип Стандартна;
  - Фиш за заплати;
  - Декларация Образец 1;
  - Декларация Образец 6.
⦁ Направена е оптимизация в начина на закръгляване на стойностите на формулите за изчисляване на сума здравни осигуровки при отразен тип отсъствие “неплатен отпуск“;
⦁ Направена е оптимизация във формулата на ред Сума за получаване в справки при тип назначение Трудов договор (ТД) и Договор за управление и контрол (ДУК), в случай на добавена променлива „Частично плащане по банков път“ и непълен отработен месец:
  - Разчетно – платежна ведомост, тип Стандартна;
  - Фиш за заплати.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Иванов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 21 Мар 2015
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Вто Юли 12, 2016 13:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.019 от 12.07.2016 г.

• Добавени са нови бланкови документи в група Трудови договори:
- Трудов договор по чл. 114а-регистрация;
- Трудов договор по чл. 114а-работник – съдържанието на документа се състои от т.нар. ключови полета за работника, заложени на строго определени позиции.
Ключово поле - поле от програмата, в което е въведена информация от потребителя за данни на фирмата, длъжностни лица, данни от личните картони на служителите и др.
Новите документи са добавени в следните модули:
1. Меню Редакция→Бланкови документи→ панел Документи→група Трудови договори;
2. В Личния картон на работника/служителя→ секция докумнети→ панел Документи-> Трудови договори ;
Функциoналност на двата типа бланкови документи:
При избор за печат на Трудов договор по чл. 114а - регистрация , документа се извежда с попълнени данни само за Работодателя.
При избор за печат на Трудов договор по чл. 114а - работник и поставена предварително бланка за регистрация в принтера се попълват данните само за работника.
• Направена е актуализация в Националният класификатор на професиите и длъжностите (НКПД ) за длъжности: лекар, педиатрия- нов код 2212.7083 и лекар, вътрешни болести- нов код 2212.7084
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Иванов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 21 Мар 2015
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Вто Авг 16, 2016 15:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.020 от 16.08.2016 г.

• Направена е актуализация в Националната класификация на професиите и длъжностите (НКПД ) , съгласно издадена заповед на министъра на труда и социалната политика № РД 01 – 489 от 28.07.2016 г. , влязла в сила от 01.08.2016г.
• Направена е актуализация на файловете за експорт на данни за болнични, съгласно публикувана промяна в спецификацията на данните в www.noi.bg, от 01.08.2016г.
• Добавена е възможност за съхранение и възстановяване на архив на бази данни върху и от защитен облачен сървър, меню Файл→Архивиране на фирма / меню Файл→Възстановяване на фирма. Функцията е налична само, когато фирмите се намират на локалния компютър;
*Услугата е предплатена на абонаментен принцип с периодично действие. Минималният срок за предоставяне на услугата е шест месеца.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Иванов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 21 Мар 2015
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Ное 09, 2016 13:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.021 от 09.11.2016 г.

• Добавена е възможност за проверка на болнични без Квалифициран Електронен Подпис (КЕП) в модул Експорт на данни за болнични – при натискане на бутон с логото на НОИ се извършва вътрешна проверка за валидност на структурата на файловете спрямо спецификация на НОИ, т.нар. XSD схема, като при наличие на интернет връзка се прави и проверка за коректност на данните, чрез сървис на НОИ.
• Добавени са нови банкови сметки на 10 ТД на НАП, в сила от 01.11.2016г.;
• Премахнат е ТД на НАП София-град ОФИС ОВЧА КУПЕЛ от меню Редакция → Администриране → Моята фирма – секция ТД на НАП\НОИ – от 01.11.2016 г. офис Овча купел се влива в офис Витоша на НАП София;
• Направена е оптимизация в модул Корекция за минал период, меню Редакция – при редакция на данни на избран работник\служител за няколко отчетни месеца, при преминаването към следващ отчетен месец, в списъка с персонал остава позициониран работникът\служителят, за който са извършвани последно корекции в предходен месец;
• Направена е промяна във формулата за изчисляване на Социално-битово и културно обслужване на работещите (СБКО), съгласно Постановление №380 от Министерски съвет. При добавена променлива в секция Данни за заплата в личен картон на работник\служител СБКО % от заплата в изчисленията не се включва стойността на ПГО, процента се изчислява върху възнаграждението за отработени дни;
• Добавена е нова формула, за изчисляване на възнаграждение за професионална квалификационна степен (ПКС). При добавена променлива Възнаграждение за професионална квалификационна степен в секция Данни за заплата в личен картон, въведената сума се преизчислява спрямо отработените дни за месеца;
• Направена е оптимизация на съобщенията в секция Данни за отсъствия →Отпуски, при изтриване на избрано отсъствие в личен картон на работник\служител;
• Направена е оптимизация на полета От дата и До дата в справки Сметка за изплатени суми и Служебна бележка по чл. 45, ал. 4 от ЗДДФЛ – възможност за избор само на месец и година;
• Направена е оптимизация при извеждане на списък с персонал при включен филтър по отдел;
• Направена е оптимизация в заглавната част на справка Разчетно-платежна ведомост за трудови договори и справка Рекапитулация - отразява се отделът, в които са ангажирани работниците\служителите, спрямо включен филтър;
• Направена е оптимизация в заглавната част на справка Рекапитулация - визуализира се избраният Тип на спраката: Стандартна\Аванс\Изравнителна;
• Добавено е съобщение при достигнат максимален брой документи и договори, спрямо заложена дължина на номера от потребителя, меню Други→Настройки→Номерация на документи;
• Направена е оптимизация при попълване на поле Област в секция Лични данни в личен картон при попълване на пощенски кодове 7120, 7121, 7128, 7125, 7101, 7122, 7135, 7127, 7119, 7131, 7124 - в предходни версии вместо област Русе е извеждана област Варна;
• Добавена е възможност за експорт на заплати на бюджетни предприятия към International Asset Bank, First Investment Bank, Общинска Банка. Експортът за съответните банки е активен при включена отметка Държавно учреждение в меню Редакция→ Администриране→Моята фирма→Основни настройки;
• Направена е актуализация в експорт на заплати към Инвестбанк АД.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Иванов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 21 Мар 2015
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Вто Яну 24, 2017 17:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.022 от 25.01.2017 г.

• Направена е актуализация на бланката и начина на попълване на Декларация Обр. 1, съгласно промяна на Наредба Н-8 от 29.12.2005 г., обн. в ДВ бр.5 от 17.01.2017 г.;
• Добавено е ново поле 15.1. Код за прекратяване на осигуряването;
• Отразена е промяна в текст за код: 5, 10 и 24, поле 12. Вид осигурен от Декларацията;
• Премахната е логика за автоматичното отразяване на код 7 в поле 12. Вид осигурен от Декларацията;
• Добавена е логика за автоматично отразяване на код 24 - За членове на Висшия съдебен съвет и инспектори към инспектората на Висшия съдебен съвет, съдии, прокурори, следователи, кандидати за младши съдии, младши прокурори и младши следователите по Закона за съдебната власт, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписвания и съдебни служители с изключение на военните съдии и прокурори в поле 12. Вид осигурен в Декларацията;
• Направена е актуализация на структурата и наименованието на експортен файл с данни за Декларация Обр. 1, EMPL2017.TXT, утвърдена от Изп. директор на НАП със заповед ЗЦУ 36/06.01.2017 г.;
• Направена е промяна на таблицата с минимален месечен размер на осигурителния доход за 2017 г. по основни икономически дейности и квалификационни групи професии съгласно Приложение № 1 към ЗБДОО за 2017 г., обн. в ДВ бр.98 от 09.12.2016 г.
• Актуализирана е таблицата за определяне размера на осигурителната вноска за фонд „Трудова злополука и професионална болест“ по групи основни икономически дейности за 2017 г., съгласно Приложение № 2 към ЗБДОО за 2017 г., обн. в ДВ бр. 98 от 09.12.2016 г.;
• Отразено е увеличението на диференцираният минимален осигурителен доход за самоосигуряващите се лица, съобразно облагаемия им доход за 2015 г.;
• Актуализиран е размерът на минималната месечна работна заплата за страната, съгласно Постановление № 372 от 22 Декември 2016 г.на Министерски съвет;
• Отразени са почивни дни и празници за 2017 г., съгласно приети промени в Кодекса на труда, обн. в ДВ бр. 105 от 30.12.2016г. .
* Когато официалните празници по ал. 1, с изключение на Великденските празници, съвпадат със събота и/или неделя, първият или първите два работни дни след тях са неприсъствени.
• Въведен е календар за 2018 г.
• Отразено е увеличението на осигурителната вноска за Фонд“ Пенсии“, с един процентен пункт съгласно КСО за 2017г., изм. ДВ, бр. 61 от 2015 г.:
с 0.56% за сметка на осигурител; с 0.44 % за сметка на осигуреното лице.
• Отразена е промяна в осигурителните вноски по фондове върху Социални разходи, съгласно КСО за 2017г., обн. в ДВ бр.98 от 09.12.2016 г.
* От 2017г. върху изплатените суми социални разходи се начисляват пълни осигурителни вноски за ДОО;
• Отразено е регламентираното определяне на МОД (минималния осигурителен доход) за лицата, работещи при сумирано изчисляване на работното време за повече от един месец, съгласно КСО за 2017г. обн. в ДВ бр.98 от 09.12.2016 г - равен е на сбора от минималния месечен размер на осигурителния доход за календарната година по основни икономически дейности и групи професии за месеците от периода, за който е установено сумираното отчитане на работното време. За лицата, за които не се прилага минимален месечен размер на осигурителния доход за календарната година по основни икономически дейности и групи професии, се прилага сбора от минималната работна заплата за страната за месеците от периода, за който е установено сумираното отчитане на работното време.
• Направена е актуализация на справка Годишен отчет към НСИ за 2016 г. – „Отчет за наетите лица, средствата за работна заплата и други разходи за труд за 2016 г.“.
• Добавен е нов модул в меню Редакция→Администриране – Експорт към външни системи. Модулът позволява генериране на различни типове експортни файлове към външни системи по зададена спецификация от потребителя към Микроинвест. Услугата е платена.
• Добавена е възможност за копиране на резултата след проверка на болнични без Квалифициран Електронен Подпис (КЕП) в модул Експорт на данни за болнични;
• Направена е оптимизация в справка Разчетно - платежна ведомост за трудови договори, тип Стандартна и Кратка при избор на повече от един отдел, в които са ангажирани работниците\служителите;
• Добавена е възможност за експорт на платежни нареждания в:
• MS Word;
• PDF;
• Направена е оптимизация в извеждане на стойността в поле с код 4000 - в Тримесечен отчет за статистиката;
• Направена е оптимизация при изчисляване на годишна Декларация Обр. 6 за самоосигуряващи се лица;
• Направена е оптимизация при попълване на данни от ключови полета при извеждане на бланкови документи за лица с повече от едно назначение, секция Документи в Личен картон;
• Добавени са нови променливи:
• трудов стаж
• професионален стаж
в модул Мениджър на потребителски справки→ група Лични данни;
• Направена е оптимизация в съдържанието на съобщения при възстановяване на архив на база данни, меню файл→ Възстановяване на фирма;
• Направена е оптимизация във фокуса при включване и изключване на настройки в секция Данни за заплата в Личен картон.
• Направена е оптимизация на фиш за заплата в перо Други удръжки от сумата за получаване при тип назначение Договор за управление и контрол (ДУК);
• Добавена е нова променлива при тип назначение Трудов договор (ТД) и Договор за управление и контрол (ДУК) - Социални разходи по други чл. от КТ в натура - необлагаеми.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Цветан Рогозански
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 23 Мар 2010
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Пон Апр 03, 2017 10:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.023 от 03.04.2017г.

• Направена е актуализация на бланка Уведомления за договори по чл.62, ал.5 от КТ, меню Операция→Уведомления за договори, съгласно промяна в Наредба № 5 от 29 декември 2002 г. за съдържанието и реда за изпращане на уведомлението по чл. 62, ал.5 от KT, обн. в ДВ. бр.23 от 17.03.2017г., в сила от 01.04.2017г.
• Направена е актуализация на структурата и наименованието на експортен файл с данни за Уведомление по чл. 62, ал.5 от КТ, UTD62_2017.TXT, съгласно спецификация на входните файлове с данни от уведомлението, публикувана на www.nap.bg, в сила от 01.04.2017г.;
• Направена е актуализация на структурата и наименованието на експортен файл с данни за Уведомление за промяна на работодателя по чл.123/чл.123а от КТ, UTD123_2017.TXT, съгласно спецификация на входните файлове с данни от уведомления, публикувана на www.nap.bg , в сила от 01.04.2017г.;
• Добавена е нова функционалност Експорт на договори за пререгистрация до 30.10.2017г. в меню Операция→Уведомления за договори, съгласно промяна в Наредба №5 за Уведомлението по чл. 62, ал.5 от KT, обн. в ДВ. бр.23 от 17.03.2017г., в сила от 01.04.2017г.
* Съласно § 10. (1) от Преходни и Заключителни разпоредби от Наредбата в срок до 30 октомври 2017г. работодателят изпраща уведомления за регистрираните преди 1 април 2017 г. трудови договори, които не са прекратени към датата на изпращането.
• Добавена е нова справка/файл Списък договори за пререгистрация към 01.04.2017г., меню Операция→Уведомления за договори→Експорт на договори за пререгистрация до 30.10.2017г. В избраната директория за запис на експортен файл UTD62_2017.TXT, се създава допълнителен файл Details Export Info.txt;
• Добавено е ново поле код по ЕКАТТЕ (Единен класификатор на административно - териториалните и териториалните единици) във връзка с автоматично попълване на данни в Уведомление по чл.62, ал. 5 от КТ в следните модули:
* Секция Адреси на фирмата с предназначение Регистрация, меню Редакция→ Администриране→Моята фирма. Полето се попълва автоматично след конверсия на база данни;
* Секция Данни за назначение в Личен картон на работник/служител.Полето се попълва автоматично след конверсия на база данни, но е отключено за промяна по Месторабота на лицето;
• Добавено е ново поле Код за прекратяване на осигуряването, секция Данни за назначение в Личен картон на работник/ служител. Полето се визуализира след посочена дата в поле Дата на прекратяване;
• Добавено е ново съобщение с предупредителен характер при Запис на данни в Личен картон на работник/ служител при липсващ избран код за прекратяване на осигуряването и посочена дата в поле Дата на прекратяване;
• Направена е автоматизация за попълване на поле 15.1. Код за прекратяване на осигуряването от Декларация Образец 1. Полето се попълва автоматично при изпълнение на функция Изчисляване, меню Операции→Декларация Обр.1, след предварително избран Код за прекратяване на осигуряването в секция Данни за назначение в Личен картон на работник/ служител;
• Направена е оптимизация в секция Банкови сметки, меню Редакция→Администриране →Моята фирма и в Лични картони на работници/служители. При промяна на поле IBAN автоматично се променят и данните в поле Банка и поле BIC;
• Направена е оптимизация при отваряне на Личен картон на работник/служител при заложен префикс и достигнат максимален брой символи в дължината на документи в меню Други→Настройки→Номерация на документи;
• Направена е оптимизация във формули в следните направления:
* изчисляване на осигурителен доход за лица на СИРВ при период на отчитане повече от 1 месец и основно възнаграждение равно на МОД и отработени часове >< от месечната часова норма;
* изключване на морските лица в увеличението от 1% пункта за фонд Пенсии;
* отразяване на процент осигурителни вноски за сметка на осигурител и осигурено лице, процент ТЗПБ (поле 22 и поле 22.2) в Декларация Образец 1 за лица с начисления за месеца отразяващи само Социални разходи;
* включване на работници/ служители на допълнителен ТД по чл.110 от КТ в справки за НСИ.
• Добавена е възможност за експорт на бланка Уведомление по чл.62, ал.5 от КТ в следните формати: *. pdf и *.txt, меню Операция→Уведомления за договори;
• Добавен е бутон и бърза команда за изчистване на филтър в модул Платежни документи, меню Операции;
• Направена е оптимизация във бързината за визуализация на справки в Microinvest ТРЗ и ЛС Pro;
• Направена е оптимизация в стойности при Печат на Декларация Обр.6, секция 4 при посочен Вид плащане 8;
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Иво Иванов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 21 Мар 2015
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Чет Юни 15, 2017 14:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 2.00.024 от 15.06.2017г.

• Направена е промяна в начина на попълване и експорт към НОИ на данни за временна неработоспособност, бременност и майчинство, съгласно Наредба за паричните обезщетения и помощи от държавното обществено осигуряване (НПОПДОО, ДВ, бр. 30 от 11 Април 2017г., в сила от 01.06.2017г.:
• Направена е промяна в съдържание на прозорец Приложение № 9, № 10 и № 11 съгласно Наредба за паричните обезщетения и помощи от държавното обществено осигуряване (НПОПДОО, ДВ бр.30 от 11 Април 2017г. в сила от 01.06.2017г.)
• Направена е промяна в секция Данни за отсъствия→Болничен в личен картон на работник/служител във връзка с ново Обезщетение по чл.50а от КСО - Обезщетение при неизползване на отпуска за бременност и раждане, КСО ДВ, бр. 98 от 2016 г., в сила от 01.06.2017г.
За отразяване правото за изплащане на обезщетение при неизползване на отпуск за бременност и раждане в детайлни данни за болничен е добавена настройка за избор - чекбокс Обезщетение по чл.50а от КСО и поле, с формат дата, Считано от при избран тип отсъствие Отпуск за майка след раждане от 135 до 410.
* Майката (осиновителката) получава парично обезщетение в размер на 50% от обезщетението за бременност и раждане, ако е решила да се върне по-рано на работа и да не ползва изцяло полагащия й се отпуск. Това тя ще може да направи след 135 календарен ден от излизането си в майчинство, като, за да се възползва от правото си на обезщетение, детето й не трябва да е настанено в детско заведение на пълна държавна издръжка. Другите условия са то да не се отглежда от приемно семейство, както и от лице, включено в програми за подкрепа на майчинството.
• Актуализиран е форматът за подаване на данни за изплащане на обезщетения за временна неработоспособност, бременност и раждане, майчинство и осиновяване от ДОО, съгласно публикувана спецификация в www.noi.bg, от м. Май 2017г.
* С новите образци на удостоверенията Приложения № 9, № 10 и № 11 към Наредбата с данни, съответстващи на изменените функционални изисквания за структура и формат на файла ще се подават данни за парични обезщетения, отнасящи се за всички периоди – до или от 1 юни 2017г., както и за корекция или заличаване на данни, подадени със старите образци на удостоверения.
• Направена е промяна в бланки на приложения към болнични и декларации за временна неработоспособност, бременност и раждане, съгласно Наредба за паричните обезщетения и помощи от държавното обществено осигуряване (НПОПДОО) , ДВ бр.30 от 11 Април 2017г.
Документите намират отражение в следните модули:
• Меню Други→Настройки→Номерация на документи→група Молба/заповед за отпуск;
• Меню Редакция→Бланкови документи →Декларации и документи за обезщетения изплащани от НОИ;
• Секция Документи в личен картон на работник/служител→Декларации и документи за обезщетения изплащани от НОИ;
• Секция Данни за отсъствия→Болничен→бутон Печат – извежда списък с необходимите документи, съпътстващи избраното отсъствие.
• Направена е промяна и са добавени нови бланки на молби, заповеди и декларации за ползване отпуск за бременност и раждане, съгласно Наредба за работното време, почивките и отпуските (НРВПО), ДВ бр.41 от 23 Май 2017г.
Документите намират отражение в следните модули:
• Меню Други→Настройки→Номерация на документи група→Молба/заповед за отпуск;
• Меню Редакция→Бланкови документи→група Документи свързани с отпуск;
• Секция Документи в личен картон на работник/служител→група Документи свързани с отпуск;
• Секция Данни за отсъствия→Болничен→бутон Печат – извежда списък с необходимите документи, съпътстващи избраното отсъствие.
• Добавена е нова длъжност в номенклатура НКПД 2017 – 2611 7025 Младши следовател, съгласно Заповед на министъра на труда и социалната политика № РД01 - 300 от 25.04.2017г., в сила от 01.05.2017г.;
• Направена е промяна на банковата сметка за принудително събиране на публични вземания на офис Перник, меню Редакция→Администриране→Моята фирма→секция ТД на НОИ/НАП, считано от 01.06.2017г.
*От 01.06.2017г. сумите за плащане на публични задължения по образувани изпълнителни дела в НАП, както и по актове, издадени от различни от НАП органи, следва да се превеждат по сметката за принудително събиране на публични вземания на ТД на НАП София.
• Направена е промяна в съдържанието на съобщение при:
• Начисляване на данни за Декларация Образец 1;
• Експорт на данни за Декларация Образец 1.
Съобщението извежда информация за брой декларации, включени в изчисленията и експорта.
• Добавена е нова функционалност - автоматично попълване на поле 2. Тип на документа в меню Операции→Уведомления за договори→Уведомление по чл. 62, ал. 5 от КТ при вписана дата на прекратяване в секция Данни за назначение в личен картон на работника/служителя с прекратено трудово правоотношение;
• Направена е промяна във функциите на бутон Печат в меню Операции → Експорт на данни по чл.73 от ЗДДФЛ. Бутон Печат визуализира Справка по чл. 73, ал. 1 от ЗДДФЛ за изплатени доходи на физически лица на екран с възможност за печат и експорт в следните формати: MS Word, MS Excel и PDF;
• Направена е оптимизация в поле словом изписване на стойност по платежен документ, модул Платежни документи;
• Добавена е възможност за избор на данни за телефон в справка , група Лични данни в меню Справки→Мениджър на потребителски справки;
• Добавени са съобщения в Помощен панел→секция Съобщения, сочещи липсващи, задължителни данни при запис на файл с данни за Уведомление за промяна на работодателя по чл.123/123а от КТ;
• Направена е оптимизация в извеждане на стойности при печат на Разчетно – платежна ведомост (РПВ), тип Кратка.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Цветан Рогозански
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 23 Мар 2010
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Вто Дек 12, 2017 14:33    Заглавие: Версия 2.00.025 от 12.12.2017г. Отговорете с цитат

Версия 2.00.025 от 12.12.2017г

Във връзка с реализация на модул Допълнително споразумение след конверсия на база данни всички назначения на работник/служител, в които в секция Данни за назнанчение, поле Номер на договор е записана една и съща стойност ще бъдат автоматично възприети (трансформирани) в Допълнителни споразумения към договора.

⦁ Добавен е нов бутон Допълнително споразумение в секция Данни за назначение в личен картон.
Използва се за отразяване на промяна/промени в някоя/и от клаузите на трудовия договор на работник/служител. Допълнителните промени към трудовият договор се организират чрез сключване на Допълнително споразумение.
Съгласно чл. 119 от Кодекса на труда, трудовото правоотношение може да бъде изменяно с писмено съгласие между страните за определено или неопределено време.
Бутон Допълнително споразумение извежда прозорец, в който са посочени клаузите по трудовия договор, които могат да бъдат променяни с ДС:
⦁ Срок на договора;
⦁ Длъжност;
⦁ Код по ЕКАТТЕ;
⦁ Работно време в часове на ден;
⦁ Основно възнаграждение;
⦁ Отдел;
⦁ Други условия по договора.
Бутон Допълнително споразумение се използва за промяна също и на :
⦁ Основание на договора;
⦁ Тип на назначение – при необходимост от промяна на типа назначение прим.Трудов договор/Универсален в Трудов договор/СИРВ. При промяна на типа назначение, при което месечното възнаграждение се формира на база основно възнаграждение е необходимо да се включи чекбокс на „перо“ Основно възнаграждение, с цел въвеждане или прехвърляне на стойността от предходното назначение.
При промяна на някоя/някои от посочените в списъка възможности в старият картон ще бъде автоматично попълнена дата на последен работен ден, спрямо въведената дата на първи работен ден по ДС.
⦁ Добавен е линк История трудови договори в секция Данни за назначение в личен картон. Активира се при отразено Допълнително споразумение за промяна на клауза/и по договора. Отваря допълнителна секция История трудови договори, в която са записани всички включени клаузи от трудовия договор, включително и промените с ДС, отбелязани с цвят, съответстващ на визуалният стил на програмата.
⦁ Въведени са контроли при създаване на Допълнително споразумение:
⦁ Ограничаване на възможността за създаване на ДС от неактивни назначения/доп.споразумения – неактивен бутон Допълнително споразумение. Автоматичен фокус в списъка с назначения/доп.споразумения върху последно създаденото, неизтрито ДС;
⦁ Извеждане на съобщение за застъпване на дата на първи работен ден с дата от период, в който лицето има активно назначение/допълнително споразумение.
Промяна на визуален стил чрез меню Други→Настройки→Основни→поле Визуален стил;
⦁ Направена е оптимизация в модул Уведомления за договори по чл.62, ал.5 от КТ, меню Операции→Уведомления за договор в следните направления:
⦁ При създадено Допълнително споразумение към договор в поле 2. Тип на документа се попълва автоматично код 02 – Допълнително споразумение след 01.01.2003г.;
⦁ Всички неактивни назначения са обозначени с бледожълт цвят.
⦁ Добавена е нова колона Номер на договор в следните модули:
⦁ Декларация Образец 1→Изчисляване, Редакция, Експорт;
⦁ Декларация Образец 6→Изчисляване;
⦁ Уведомления за договори;
⦁ Изпращане на Фиш за заплата по E-mail;
⦁ Експорт на данни заплата/аванс;
⦁ Експорт на данни за осигуровки;
⦁ Експорт на данни за болнични;
⦁ Добавен е нов бланков документ в група Допълнителни споразумения- Допълнително споразумение за промяна на месторабота в следните модули:
⦁ меню Редакция→Бланкови документи;
⦁ секция Документи в личен картон.
Информация за месторабота със съответстващият код по ЕКАТТЕ се попълват автоматично, след предварително вписани данни в секция Данни за назначение, поле Месторабота и поле Код по ЕКАТТЕ в личен картон.
⦁ Добавена е нова длъжност в номенклатурата на Националният класификатор на професиите и длъжностите (НКПД) - 5312 - 3004 "Образователен медиатор", съгласно Заповед на Министъра на труда и социалната политика № РД01-715 от 19.09.2017г., в сила от 20.09.2017г.;
⦁ Направена е промяна на банковите сметки за плащане на данъци и осигурителни вноски за ТД на НАП Сливен, меню Редакция→Администриране→Моята фирма→секция ТД на НОИ/НАП, считано от 01.09.2017г.
⦁ Добавена е възмжност за автомтично попълване на лични данни в секция Длъжностни лица, меню Редакция→Администриране→Моята фирма. Функцията е налична след предварително създаден личен картон и попълнена секция Лични данни на лицето. Поле Трите имена в секция длъжностни лица извежда списък с всички назначения в базата данни. В полето има вграден филтър с изписваване на част от името на търсеното лице. При избор на конкретно назначение полетата от секцията се попълват автоматично.
⦁ Направена е оптимизация в извеждане на данни при наличие на основен договор и допълнителни споразумения към него в следните справки:
⦁ Разчетно-платежна ведомост→Трудови договори;
⦁ Личен състав и др.→ Щатна ведомост, Форма 76, Дневник на болничнитe листове;
⦁ Удостоверения→ Удостоверение за доход.
В списък работници/служители в секция Параметри, панел Параметри и обработка служител с основен договор и допълнителни споразумения към него се извежда еднократно.
⦁ Добавена е възможност за извеждане на общи стойности по договори, от избрани допълнителни споразумения или назначения в следните справки:
⦁ Служебна бележка за доходи от друга стопанска дейност и/или от наем или от друго възмездно предоставяне за ползване на права или имущество (по чл.45, ал. 4 от ЗДДФЛ), меню Справки→СИС и Служебна бележка→Служебна бележка;
Селекцията е възможна за договори с едно и също ЕГН. Избора се осъществява с поставяне на отметка в чекбокс на съответният служител. При избран служител от списък работници/служители в секция Параметри, панел Параметри и обработка всички служители с различно ЕГН от избраното стават неактивни за избор.
⦁ Служебна бележка за данък за доходи от трудови правоотношения ( по чл.45, ал.1 и ал.2 т.4 от ЗДДФЛ), меню Справки→Служебна бележка за данък→С годишно преизчисляване – за извеждане на общи стойности от всички активни за избраният период от време Допълнителни споразумения към договор е необходимо да бъдат изпълнени функции Изчисляване и Запис за всяко едно ДС. Към всяко ДС се добавя ред, индикиращ приключени функции изчисляване и запис за посоченият период. С бутон Печат ще бъдат изведени обобщени данни за разботника/служителя.
⦁ Служебна бележка за данък за доходи от трудови правоотношения ( по чл.45, ал.2 и ал.2 т.1, 2 и 3 от ЗДДФЛ), меню Справки→Служебна бележка за данък→При прекратяване на договор – за извеждане на общи стойности от всички активни за избраният период от време Допълнителни споразумения към договор е необходимо да бъдат спазени поредицата от действия както при изготвяне на Служебна бележка за данък с годишно преизичсляване;
⦁ Добавена е нова справка Допълнителна Рекапитулация, меню Справки→Рекапитулация→Тип на справката→Допълнителна. Показва всички включени, при формиране на стойността „пера“ в групи Допълнителни възнаграждения, Други удръжки и Удръжки от сумата за получаване.
⦁ Направена е оптимизация в извеждане на стойност в „перо“ ДОО от осигурител в справка Разчетно-платежна ведомост, тип Кратка, при отразено Обезщетение по чл.222, ал. 1 от КТ;
⦁ Добавен е експорт към Unicredit Bulbank (on-line банкиране), меню Операции→Експорт на заплати/аванс;
⦁ Направена е оптимизиация в справка Разчетно-платежна ведомост→тип СИРВ – добавена е длъжност на работника/служителя;
⦁ Направена е оптимизиация в справка УП – 2, меню Справки→Удостоверения за доход:
⦁ колона 4 – Брутно трудово възнаграждение или доход за определяне размера на пенсията освен цифром сумата се изписва и словом;
⦁ добавени са данни за счетоводител и ръководител на всяка страница;
⦁ Направена е оптимизация при печат на Приложение №10 при избран основание за ползване отпуск чл.163, ал.8 от КТ – отпуск при раждане на дете от датата на изписване на детето от лечебното заведение до 15 календарни дни;
⦁ Направена е оптимизация при печат на Приложение №11 при избрани обстоятелства т.18 и т.22 от секция II. Промени в обстоятелствата;
⦁ Направена е оптимизация при попълване на флаг ЛНЧ за родител при изготвяне на Приложение №10 в експортен файл с отсъствия;
⦁ Направена е вътрешна оптимизация за автоматично премахване на записан интервал в поле IBAN при последващо извеждане на секция Банкови сметки в следните модули:
⦁ меню Редакция→Администриране→Моята фирма→Банкови сметки;
⦁ секция Банкови сметки в Личен картон.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Страница 2 от 3

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov