Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Очакваме предложения за оптимизация на продуктите
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 18, 19, 20  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
dazata



Регистриран на: 13 Фев 2009
Мнения: 43

МнениеПуснато на: Сря Фев 20, 2013 12:00    Заглавие: Отговорете с цитат

Ще може ли програмата да формира Годишната Обр.6 за самоосигуряващи се собственици без да се налага да се променят данни в регистрация на фирмата
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 19680

МнениеПуснато на: Сря Фев 20, 2013 14:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Въпрос или предложение? Темата е за предложения...
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Мария Рашева



Регистриран на: 18 Мар 2009
Мнения: 3753

МнениеПуснато на: Сря Фев 20, 2013 16:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Заложено е за изпълнение за версия на ТРЗ и ЛС Про преди крайният срок за подаване на "13-тите" декларации обр. 6.

Спазвайте етиката на форума, както е писал г-н Павлов, за да бъде по-лесно и удобно намирането на информация и за другите потребители.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
hariti



Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 224
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон Май 20, 2013 14:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Предлжение - формиране на справките изисквани при ревизия на осигурителните вноски и ДДФЛ от НАП.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Жени Костадинова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 11 Фев 2009
Мнения: 1624

МнениеПуснато на: Вто Май 21, 2013 08:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

опишете в конкретен пример с графи и полета тези справки. Разгледайте Мениджър на потребителските справки, голяма част от информацията може да бъде извлечена и от там.
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
hariti



Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 224
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Вто Май 21, 2013 15:24    Заглавие: Колони Отговорете с цитат

http://www.kik-info.com/forum/index.php?topic=1487.0 - справка К-10 от РАР файла.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
metalik



Регистриран на: 25 Яну 2007
Мнения: 61

МнениеПуснато на: Сря Май 29, 2013 12:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Браво, че и други колеги са се сетили да поискат такова подобрение на програмата. Аз преди време също изпратих файл на тази справка, но никой не взе отношение.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Жени Костадинова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 11 Фев 2009
Мнения: 1624

МнениеПуснато на: Сря Май 29, 2013 14:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

справките са прегледани от екипа, но трябва да бъдат внимателно прецизирани. Има полета, които не могат да бъдат напълно автоматизирани и се налага ръчно вписване от потребителя, като например Входящ номер на Декларацията. Този номер се получава понякога и след 1 ден от подаването й. Колко от потребителите биха се връщали, за да го запишат прецизно? А ако се подава последваща коригираща декларация, то отново би се наложила редакция и на този номер.
Очакваме предложенията Ви в тази насока!
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
radost588



Регистриран на: 02 Мар 2012
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Съб Юни 29, 2013 07:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, скоро имах проверка от НАП относно начислените и изплатени заплати и когато отидох на място с ведомостите за заплати, служителката ми искаше - осигурителен доход на лицата преди 60 г. и след 60 г., доходът, върху който е изчислен неплатеният отпуск за месеца и т.н. Т. е. в рекапитулациите не излиза такава справка, а е важна! И настана едно смятане - тя какво да направила, че съм работила с глупав софтуер - аз разбира се не съм на това мнение, но имам предложение ако може в Рекапитулациите да илиза освен готовата изчислена вноска, така също и доходът, от който е изчислена, а също и % - тът.
Второ съществено предложение е за Удостоверението за доходите - ако може при зададен период от 12 месеца назад през времето, когато лицето не е имало доход - да излизат нули, нулев доход - така искат социалните и също така доходът, изплатен през месец Юни например да излиза за ЮНИ, въпреки че се отнася за месец Май. Т.Е. за доход през съответния месец да се показва изплатените заплати, а не начислени. Така е в закона! Тези графи с работни дни през месеца не са нужни в удостоверението.
Силно се надявам да продължавате да правите нашата работа по-лесна и по-удобна, като ни спестявате доста време и нерви!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2368
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Юни 29, 2013 16:10    Заглавие: Отговорете с цитат

За първото предложение: според мен ако изберете Справки-> Мениджър потребителски справки, бихте могли да на направите много справки, които са ви необходими, в т.ч. и тази която ви искат.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
M: 0882418526
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Мария Рашева



Регистриран на: 18 Мар 2009
Мнения: 3753

МнениеПуснато на: Пон Юли 01, 2013 07:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

1) В справка Фиш за заплата има информация за осигурителния доход и общият процент на осигурителните вноски на лицата. А, както е посочил и колегата, можете да изготвите потребителска справка, в която да поместите колоните, които желаете. Веднъж създадена и настроена справката ще се извежда автоматично, а също така може да бъде прехвърляна и в други бази от данни;

2) В справка Удостоверение за доход, в колони Брутен, Осигурителен доход и Нетно възнаграждение се вписват сумите по ведомост за определения период. Когато лицето няма доход, то за сума се вписва 0,00 или "нулев доход", както сте се изразили Вие. Затова, не разбирам какво точно имате предвид;

3) По отношение на "изплатеното в Юни, да излиза като доход за Юни" - посочете ми нормативния акт, съгласно който се изисква подобен начин на попълване на удостоверението.
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
radost588



Регистриран на: 02 Мар 2012
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Пон Юли 01, 2013 09:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Ами там е работата, че не излиза нулев доход, просто се показват месеците, в които въобще е имало доход, а не се показва целия 12-месечен период назад. Например, ако лицето е започнало работа преди 1 месец във фирмата - показва се само този месец и нищо повече.
Относно нормативния акт - ПРАВИЛНИК ЗА ПРИЛАГАНЕ НА ЗАКОНА ЗА СЕМЕЙНИ ПОМОЩИ ЗА ДЕЦА чл.3, ал.4
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
radost588



Регистриран на: 02 Мар 2012
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Пон Юли 01, 2013 09:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Сега виждам, че тази справка с Фиш заплати не ми върши работа - там не се сумира осигурителния доход на всички работници - в Мениджър на справките - моля да ме насочите как точно да изкарвам такава справка всеки месец за всички работници - общо.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Рашева



Регистриран на: 18 Мар 2009
Мнения: 3753

МнениеПуснато на: Пон Юли 01, 2013 13:25    Заглавие: Отговорете с цитат

1) Но, ако лицето е започнало работа при Вас преди един месец, например, Вие не можете да изготвите справка за 12 месечен период. Т.е. нелогично е да издавате справка за 12 месечен период. В пояснителните текстове към Удостоверението (вписани в поле Забележка) можете да окажете датата на сключване на договора с лицето. Така ще бъде съвсем ясно за проверяващите.

2) Относно деклариране на доходите в месеца на получаването им - в програмата няма поле, в което се посочва заплатата на всеки служител в кой момент е изплатена. Тъй като удостоверението е универсално и за използва и в други случаи, за момента можете да експортирате бележката в MS Excel, например, за да я преработите според Вашите нужди.

3) Потребителската справка можете да изготвите Детайлна по месеци за всички работници, с включена колона Осигурителен доход общо - ограничен. След като се изведе на екран можете с помощта на филтриране и сумиране в MS Excel да изведете необходимата информация.

А, след като говорим за Общ осигурителен доход на всички работници, то тази информация може да се изведе и от справка Разчетно-платежна ведомост за Трудови договори. След данните за последното лице в справката се извежда кратка рекапитулация с общите суми по пера.
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
radost588



Регистриран на: 02 Мар 2012
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Пон Юли 01, 2013 15:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Така искат справката в Социално подпомагане - помесечно за 12 месеца, независимо, че лицето не е било назначено през цялото време. В близо 99,9% от случаите заплатите се изплащат общо на всички работници през следващия месец, за който се отнасят и тази дата се вписва в декл. 6 за изплатени заплати. Виждала съм удостоверения за доходи от друг софтуер, който си извежда справката, така както ни я изискват на нас счетоводителите, без да се налага допълнителна обработка, която аз правя в момента по принуда, но е доста трудоемка, тъй като след експорт в Ексел ми излизат стотици клетки и клетчици, свързани, сплетени и т.н., с които много трудно се борави. Добре е да ни улесните живота с това Удостоверение за доход, което се използва доста често и то именно за детски - аз лично не се сещам за какво друго.
Относно рекапитулацията - също е хубаво да се добавят тези данни, осигурителният доход да се разбие на такъв за лицата преди 60 и след 60г., тъй като % е различен и да се добави въобще дохода и % на всяка една изчислена вноска, тъй като е ВАЖНО да го има за всеки месец, без да се налага да правим някакви допълнителни справки и т.н. Тя за какво дефакто е тази Рекапитулация? На нас ни го искат при всяка една проверка относно осигуровките от НАП. Аз даже се учудих, че ги няма изведени тези данни, тъй като преди ТРЗ ползвах ТРОХ, който прави елементарни ведомости в Ексел, но даже и той показва доход и % в рекапитулацията си.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 18, 19, 20  Следваща
Страница 4 от 20

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov