Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Очакваме предложения за оптимизация на продуктите
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
BalansEOOD



Регистриран на: 02 Яну 2015
Мнения: 13

МнениеПуснато на: Пон Мар 20, 2017 12:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Имам предложение за едно просто допълнение към Администриране/Моята фирма/Основни данни.
Да се добави свободно поле с наименование примерно "Допълнителна информация". Наскоро ми се наложи да сменям име на фирма (при преобразуване от ЕООД към ООД) и не успях никъде да намеря поле да напиша дата на промяна, нови съдружници и т.н.т, което би било полезно след време.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 661

МнениеПуснато на: Вто Мар 21, 2017 15:58    Заглавие: Отговорете с цитат

През потребителските справки направих такава за използвания отпуск от лице за период от тяколко години. Вид на справката - детайлна. Резултатът е много разбъркана информация - месеци, години ... Според мен по-удабно е периодът в справката да върви хронологично.
В момента справката изглежда така:

_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Наши WEB-приложения
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
juleto



Регистриран на: 13 Мар 2007
Мнения: 37

МнениеПуснато на: Съб Мар 25, 2017 20:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Много е неудобно наистина. При всички видове справки обхващащи повече от година, подредбата е по този начин и го правя година по година, но така отнема повече време и усилия... Дано скоро има подобрение Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 18673

МнениеПуснато на: Нед Мар 26, 2017 16:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Ще обърнем внимание. Ако е възможно, публикувайте списък на справките, които ви затрудняват.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 661

МнениеПуснато на: Чет Апр 06, 2017 08:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Ще обърнем внимание. Ако е възможно, публикувайте списък на справките, които ви затрудняват.

Извинявам се за закъснението.
Не съм сигурен, но май всички потребителски излизат така.

Използвам случая за да направя едно предложение: когато по електронен път към НАП се подават данни чрез Д1 в едното от полетата трябва да се впише броя на декларациите, които се подават.
Предлагам при генериране на Д1 в прозорчето, че данните са записани успешно, да се вмъкне и текста "Файлът съдържа ... декларации". Ако фирма има 2-ма работници и те не се менят - в един момент се запомня, но ако има повече и има текучество се налага постоянно да се броят. Трудоемко е.
Поздрави Smile
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Наши WEB-приложения
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 1058

МнениеПуснато на: Чет Апр 06, 2017 11:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
В Придружителното писмо, което може да визуализирате на екран без да го разпечатвате се съдържа информацията, която Ви е необходима.
Екипа ни ще обсъди Вашето предложение.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mn



Регистриран на: 23 Фев 2004
Мнения: 584
Местожителство: Русе

МнениеПуснато на: Чет Апр 06, 2017 16:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Преди време ви бях предложил нещо, което не се реализира и всеки месец си дописвам справките на ръка.

Возможно ли е да се добави прозорец за въвеждане на свободен текст, който да излиза в края на определени справки.

В момента всеки месец в справката за вноки към бюджета дописваме на ръка допълнителни суми за банкови такси и други плащания, които общо взето са постоянни. Клиентите искат справка за всички дължими суми за месеца.

Второ - в справката за вноски по параграфи, вноските на СОЛ да се разбият по ЕГН. В момента са обобщени, което създава проблем при банкиране.

Трето - възможно ли е да се добави възможност за свободно въвеждане на данни при генериране на декларацияпо чл. 73. Имам клиенти, които освен граждански договори имат и наем, който трябва да се добави към декларацията.

Да използвам да ви поздравя за последната промяна свързана с ЕКАТТЕ. Модула за пререгистрация е направен много добре !
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 661

МнениеПуснато на: Чет Апр 06, 2017 17:48    Заглавие: Отговорете с цитат

mn написа:

Трето - възможно ли е да се добави възможност за свободно въвеждане на данни при генериране на декларацияпо чл. 73.

Подкрепям Wink
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Наши WEB-приложения
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Веселин Чолаков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 28 Сеп 2007
Мнения: 685

МнениеПуснато на: Пет Апр 07, 2017 07:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
в текущата версия на Microinvest ТРЗ и ЛС Pro е възможно добавянето на Наемодатели физически лица. Организира се като назначение граждански договор, променят се нормативно признатите разходи на 10% и се включва едноименната отпетка - Наемодатели физически лица.
По подобен начин могат да се добавят всякакви изплатени суми на физически лица, които ще влязат автоматично в декларацията по чл. 73.
Обръщам внимание, че това може да се случи и в последствие през меню Корекция за минал период:
1. Създава се личен картон на лицето, като в дани за назначение се вписва перода за който ще се начислява възнаграждението;
2. Вида доход според номенклатурата на справката.
3. Сумата за цялата година в секция данни за заплата;
4. В меню корекция за минал период избирате месец 12 от съответната година и
5. Добавяте картона на лицето чрез бутона Добавяне на данни (долу в ляво).
_________________
Microinvest Счетоводен Портал


Последната промяна е направена от Веселин Чолаков на Пет Апр 07, 2017 09:06; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 661

МнениеПуснато на: Пет Апр 07, 2017 08:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за отговора.
Лично аз съм запознат с тази възможност и я ползвам. Но така се натрупват излишни назначения. Идеята е след нейното генериране справката да е "отключена" и да могат да бъдат въвеждани данни на ръка.
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Наши WEB-приложения
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mn



Регистриран на: 23 Фев 2004
Мнения: 584
Местожителство: Русе

МнениеПуснато на: Пет Апр 07, 2017 13:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за инфото.

Предложението на г.н Чолаков работи, въпреки че не бих го ползвал защото ще доведе по още по-голямо объркване.
Начислената сума по ГД се вкллючва във рекапитолацията, вноските за плащане към бюджета, Д1, Д6 и всички останали справки.
За да са коректни нещата лицето трябва да се изключи ръчно от филтъра при генериране на справката. При 2-3 служителя ще го видим, но при 10-и на горе вероятността за грешка е голяма и риска не си заслужава.

Отделно и експорта към ДЕЛТА ще трябва да се бута ръчно.

Ако се направи оптимизация - примерно някаква отметка - назначението се изключва от справки,начисления и експорт описания начин ще свърши работа.

За мен най чистия вариант е отделен модул за добавка на данни за справката по чл.73. Може да се оформи и като назначение, но да не е граждански договор.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Regal



Регистриран на: 30 Ное 2006
Мнения: 17

МнениеПуснато на: Пон Апр 10, 2017 16:22    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

предварително се извинявам, ако вече има такъв въпрос... аз не успях да намеря.

Опитвам се да извадя Справка, от която да се вижда колко струва всеки работник (счетоводно казано 604 + 605). т.е. за всеки работник по отделно, брутната му заплата, лични вноски и вноски от осигурител.

Моля да ме ориентирате от къде мога да извадя такава информация.

Благодаря Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 661

МнениеПуснато на: Пон Апр 10, 2017 17:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Regal написа:
Здравейте,

предварително се извинявам, ако вече има такъв въпрос... аз не успях да намеря.

Опитвам се да извадя Справка, от която да се вижда колко струва всеки работник (счетоводно казано 604 + 605). т.е. за всеки работник по отделно, брутната му заплата, лични вноски и вноски от осигурител.

Моля да ме ориентирате от къде мога да извадя такава информация.

Благодаря Smile

А нещо по темата, в която сте писал/а ?
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
Наши WEB-приложения
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
deyo123



Регистриран на: 30 Яну 2014
Мнения: 157

МнениеПуснато на: Вто Май 02, 2017 19:42    Заглавие: Отговорете с цитат

При експорт на уведомление по чл.62, излизат всички служители във фирмата и напуснали и текущи и всички видове назначения. Това всичко накуп, ако има падащо меню за избор, на активни, неактивни, всички ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 1058

МнениеПуснато на: Чет Май 04, 2017 09:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Екипът ни предвижда оптимизация в модул Уведомления за договори-> Уведомление по чл.62, ал.5 от КТ в насока филтър при избор на служители. В момента приоритет е оптимизция на всички модули, касаещи новите изисквания за болнични и майчинство, влизащи в сила от 01.06.2017г.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Следваща
Страница 17 от 20

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov