Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Очакваме предложения за оптимизация на продуктите
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 562

МнениеПуснато на: Чет Май 04, 2017 10:06    Заглавие: Отговорете с цитат

deyo123 написа:
При експорт на уведомление по чл.62, излизат всички служители във фирмата и напуснали и текущи и всички видове назначения. Това всичко накуп, ако има падащо меню за избор, на активни, неактивни, всички ?

Това предложение е много добро. Подкрепям.
ПП: значи след 01/06/2017 чакаме нова версия ... заради промените по болничните.
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
-> НАШИ WEB ПРИЛОЖЕНИЯ <-
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 910

МнениеПуснато на: Чет Май 04, 2017 12:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Нова версия на Microinvest ТРЗ и ЛС Pro e наложена от промените за болничните и задължителна за всички потребители, използващи модул Експорт на данни за болнични, както и модул Документи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
GIGELOV



Регистриран на: 11 Фев 2016
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Сря Май 10, 2017 16:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Привет!
Искам да направя предложение относно оптимизиране на Трудовите договори. Моля в шаблона да се коригира "6. Срокът на предизвестие за прекратяване на трудов договор е ...... дни" да бъде добавено "и е еднакъв и за двете страни", тъй като липсата на това пояснение е в разрез с чл. 66, ал.1, т. 6 от Кодекса на труда. Предписание от Инспекция по труда
Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 562

МнениеПуснато на: Сря Май 10, 2017 20:41    Заглавие: Отговорете с цитат

GIGELOV написа:
Привет!
Искам да направя предложение относно оптимизиране на Трудовите договори. Моля в шаблона да се коригира "6. Срокът на предизвестие за прекратяване на трудов договор е ...... дни" да бъде добавено "и е еднакъв и за двете страни", тъй като липсата на това пояснение е в разрез с чл. 66, ал.1, т. 6 от Кодекса на труда. Предписание от Инспекция по труда
Rolling Eyes

Здравейте.
Лично за мен е въпрос на тълкувание и съдържанието не е в разрез с разпоредбите на закона. Понеже договорът е съглашение между две страни така написаният текст важи за всяка една от тях поотделно. А и ИТ в никакъв случай не са мерило за знания и прилагане на законодателството. Просто във Вашия случай не са имали за какво да се хванат ...
Лично мнение.
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
-> НАШИ WEB ПРИЛОЖЕНИЯ <-
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 910

МнениеПуснато на: Чет Май 11, 2017 08:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Споделям мнението на experta_biz
Цитат:
Понеже договорът е съглашение между две страни така написаният текст важи за всяка една от тях поотделно.

В Microinvest ТРЗ и ЛС Pro e реализиран модул, който предоставя възможност за редкация на съдържанието на заложените бланкови документи - меню Редакция->Бланкови документи . Извършената редакция тук, ще намери отражение в секция Документи в личен картон на всеки служител.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
miro7874



Регистриран на: 11 Юни 2008
Мнения: 185
Местожителство: Карлово

МнениеПуснато на: Чет Май 11, 2017 20:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Имам предложение в РПВ да се добави дата на плащане и преди генериране на ведомостта за имаме възможност да въвеждаме дата на плащане, както при СИС.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
astery



Регистриран на: 17 Май 2017
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Май 17, 2017 14:28    Заглавие: Постъпване на работа по чл. 63, ал. 4 от КТ Отговорете с цитат

Здравейте,

Моето предложение касае нещо наистина много важно. Ние сме Ваши нови клиенти, ползваме програмата от началото на 2017 година.
Предложението не е точно мое, не е точно предложение, а молба, която мисля, че е наложителна за програмата Ви, за да сте по-добри и за да отговаряте на българското законодателство.
Преди една седмица приключи проверката ни от Инспекцията по труда.
Едно от предписанията така изуми работодателя ми, че нямах отговор на неговия въпрос. А предписанието е следното:
"ПОСТЪПВАНЕТО НА РАБОТА НА РАБОТНИКА ИЛИ СЛУЖИТЕЛЯ ДА СЕ УДОСТОВЕРЯВА ПИСМЕНО, СЪГЛАСНО ЧЛ. 63, АЛ. 4 ОТ КТ". Когато погледнах трудовите ни договори, съставени от стария ни софтуер наистина има такава дата и наистина има такъв текст, който има същия смисъл.
След като сменихме софтуера не предполагах, че това изречение няма да го има в трудовия договор на лицето. Но главната инспекторка ни обърна внимание на това. В Вашите трудови договори пише:
"РАБОТНИКЪТ/СЛУЖИТЕЛЯТ СА ЗАДЪЛЖАВА ДА ПОСТЪПИ НА РАБОТА НА ..... ГОДИНА."
Няма нужда да обяснявам, че смисълът на тези две изречения е различен - едно е да го задължим като работодатели, друго е да е реално постъпил на работа. Това има много голяма значение относно закрилата на работника в България, особено ако сферата на дейност на предприятието е строителство, промишленост.
Ваш служител по телефона ми каза, че може да си добавям каквото искам по трудовите договори. Разбира се, аз знам това, знам, че мога да добавям и променям каквото желая на всички документи. Но вижте това не е желание на определено лице, фирма или работодател. ТОВА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН РЕКВИЗИТ ПО ТРУДОВ ДОГОВОР. ИМА ОПРЕДЕЛЕНИ ЗАКОНОДАТЕЛНИ ИЗИСКВАНИЯ В БЪЛГАРИЯ, КОИТО СА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ. ЕДНО ОТ ТЯХ СА РЕКВИЗИТИТЕ НА ТРУДОВИЯ ДОГОВОР. СЪЩОТО Е И СЪС ЗАДЪЛЖИТЕЛНИТЕ РЕКВИЗИТИ, КОИТО СЕ СЪДЪРЖАТ В ДАНЪЧЕН ДОКУМЕНТ. Мисля, че това Вашите адвокат, юрист и счетоводител, хора, които предполагам участват в направата на този софтуер, знаят.
Засега ще го променяме на ръка. Текстът, който в момента е наличен в трудовите Ви договори не е излишен или грешен. Ще го използваме, но другият е със задължителен характер. Не е нужно да е упоменато точно в трудовия договор, може да е в друг документ. Виждам, че имате много и най-различни. Разбира се, дали ще направите този ъпдейт и това задължително допълнение към Вашите трудови договори е въпрос на желание, но до тогава СЪВЕТВАМ ВСИЧКИ, КОИТО ИЗПОЛЗВАТ ВАШ СОФТУЕР ДА ДОБАВЯТ ТОВА ИЗРЕЧЕНИЕ, ТЪЙ КАТО ТО ВСЪЩНОСТ Е ВАЖНОТО И ТО ОПРЕДЕЛЯ КОГА НАШИТЕ РАБОТНИЦИ И СЛУЖИТЕЛИ ВСТЪПВАТ НА РАБОТНОТО СИ МЯСТО, ЗА ДА ИМАТ ЗАЩИТА И ПО ЗБУТ:
"РАБОТНИКЪТ (СЛУЖИТЕЛЯТ) ПОСТЪПИ НА РАБОТА НА ..... ГОДИНА."
Благодаря за труда на целия Ви екип!
С най-добри пожелания,
Иванка Тодорова!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
miro7874



Регистриран на: 11 Юни 2008
Мнения: 185
Местожителство: Карлово

МнениеПуснато на: Сря Май 17, 2017 19:31    Заглавие: Re: Постъпване на работа по чл. 63, ал. 4 от КТ Отговорете с цитат

Аз работя със софтуера от самото му излизане, преди това съм работил на старото ТРЗ, от десетки проверки никога съм нямал такова предписание. Трудовия договор се сключва преди работникът да постъпи на работа и няма как в него да се удостовери самото постъпване. Освен това нямате право да допуснете работник да постъпи на работа преди да му връчите справка от НАП за регистриран трудов договор, т.е. трябва първо да имате сключен ТД след това да подадете уведомление в НАП и да изчакате резултата от обработка и едва след това да допуснете лицето на работа.Има и хипотеза при която лицето може да подпише договор и да не се яви на работа изобщо в този случай се анулира уведомлението и т.н. За да удостоверите писмено постъпването на работа в програмата има Протокол за постъпване на работа.
astery написа:
Здравейте,

Моето предложение касае нещо наистина много важно. Ние сме Ваши нови клиенти, ползваме програмата от началото на 2017 година.
Предложението не е точно мое, не е точно предложение, а молба, която мисля, че е наложителна за програмата Ви, за да сте по-добри и за да отговаряте на българското законодателство.
Преди една седмица приключи проверката ни от Инспекцията по труда.
Едно от предписанията така изуми работодателя ми, че нямах отговор на неговия въпрос. А предписанието е следното:
"ПОСТЪПВАНЕТО НА РАБОТА НА РАБОТНИКА ИЛИ СЛУЖИТЕЛЯ ДА СЕ УДОСТОВЕРЯВА ПИСМЕНО, СЪГЛАСНО ЧЛ. 63, АЛ. 4 ОТ КТ". Когато погледнах трудовите ни договори, съставени от стария ни софтуер наистина има такава дата и наистина има такъв текст, който има същия смисъл.
След като сменихме софтуера не предполагах, че това изречение няма да го има в трудовия договор на лицето. Но главната инспекторка ни обърна внимание на това. В Вашите трудови договори пише:
"РАБОТНИКЪТ/СЛУЖИТЕЛЯТ СА ЗАДЪЛЖАВА ДА ПОСТЪПИ НА РАБОТА НА ..... ГОДИНА."
Няма нужда да обяснявам, че смисълът на тези две изречения е различен - едно е да го задължим като работодатели, друго е да е реално постъпил на работа. Това има много голяма значение относно закрилата на работника в България, особено ако сферата на дейност на предприятието е строителство, промишленост.
Ваш служител по телефона ми каза, че може да си добавям каквото искам по трудовите договори. Разбира се, аз знам това, знам, че мога да добавям и променям каквото желая на всички документи. Но вижте това не е желание на определено лице, фирма или работодател. ТОВА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН РЕКВИЗИТ ПО ТРУДОВ ДОГОВОР. ИМА ОПРЕДЕЛЕНИ ЗАКОНОДАТЕЛНИ ИЗИСКВАНИЯ В БЪЛГАРИЯ, КОИТО СА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ. ЕДНО ОТ ТЯХ СА РЕКВИЗИТИТЕ НА ТРУДОВИЯ ДОГОВОР. СЪЩОТО Е И СЪС ЗАДЪЛЖИТЕЛНИТЕ РЕКВИЗИТИ, КОИТО СЕ СЪДЪРЖАТ В ДАНЪЧЕН ДОКУМЕНТ. Мисля, че това Вашите адвокат, юрист и счетоводител, хора, които предполагам участват в направата на този софтуер, знаят.
Засега ще го променяме на ръка. Текстът, който в момента е наличен в трудовите Ви договори не е излишен или грешен. Ще го използваме, но другият е със задължителен характер. Не е нужно да е упоменато точно в трудовия договор, може да е в друг документ. Виждам, че имате много и най-различни. Разбира се, дали ще направите този ъпдейт и това задължително допълнение към Вашите трудови договори е въпрос на желание, но до тогава СЪВЕТВАМ ВСИЧКИ, КОИТО ИЗПОЛЗВАТ ВАШ СОФТУЕР ДА ДОБАВЯТ ТОВА ИЗРЕЧЕНИЕ, ТЪЙ КАТО ТО ВСЪЩНОСТ Е ВАЖНОТО И ТО ОПРЕДЕЛЯ КОГА НАШИТЕ РАБОТНИЦИ И СЛУЖИТЕЛИ ВСТЪПВАТ НА РАБОТНОТО СИ МЯСТО, ЗА ДА ИМАТ ЗАЩИТА И ПО ЗБУТ:
"РАБОТНИКЪТ (СЛУЖИТЕЛЯТ) ПОСТЪПИ НА РАБОТА НА ..... ГОДИНА."
Благодаря за труда на целия Ви екип!
С най-добри пожелания,
Иванка Тодорова!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
miro7874



Регистриран на: 11 Юни 2008
Мнения: 185
Местожителство: Карлово

МнениеПуснато на: Сря Май 17, 2017 19:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Имам още едно предложение - да се премахне попълването по подразбиране на типа трудов договор / основен или допълнителен/. Това няколко пъти ми е създавало проблеми с грешно подавани Д1 месеци наред. Предлагам това поле да е без стойност по подразбиране и потребителят задължително ръчно да избере основен или допълнителен е трудовият договор.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
astery



Регистриран на: 17 Май 2017
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Чет Май 18, 2017 10:27    Заглавие: Постъпване на работа по чл. 63, ал. 4 от КТ Отговорете с цитат

Благодаря, miro7874,

Да, благодаря за информацията относно назначаването на служител, наясно сме с нея, последователността, спомената от Вас. Затова това поле от трудовия договор е празно и работникът или служителят сам го вписва, в деня на постъпване той е в него, както и другият екземпляр и се разписва саморъчно. Но просто има такъв текст в трудовия договор. Докато тук е изготвен по различен начин.
Видимо поради липсата на опит със софтуера сме направили неправдиво изказване към екипа на Микроинвест и предложението ни е излишно.
Ще използваме този протокол!
А относно предписанията от опита си, може би, знаете колко субективни са и как всеки инспектор има изисквания, в зависимост и от заповедта, спусната от директора на съответната инспекция.

Иванка Тодорова
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vboyadzhiev60



Регистриран на: 03 Ное 2012
Мнения: 68

МнениеПуснато на: Съб Окт 21, 2017 20:27    Заглавие: Грешка при възстановяване на база Отговорете с цитат

Здравейте чрез Archi pro се опитах да възстановя база с данни за фирма и ми дава грешка:
Направих снимка на съобщението, което ми излиза като грешка, но не зная към кого и къде да го изпратя!
Моля, насочете ме!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
experta_biz



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 562

МнениеПуснато на: Нед Окт 22, 2017 10:25    Заглавие: Re: Грешка при възстановяване на база Отговорете с цитат

vboyadzhiev60 написа:
Здравейте чрез Archi pro се опитах да възстановя база с данни за фирма и ми дава грешка:
Направих снимка на съобщението, което ми излиза като грешка, но не зная към кого и къде да го изпратя!
Моля, насочете ме!



или на sos@microinvest.net
_________________
Веселин Димов
https://www.experta.biz
-> НАШИ WEB ПРИЛОЖЕНИЯ <-
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mn



Регистриран на: 23 Фев 2004
Мнения: 569
Местожителство: Русе

МнениеПуснато на: Пон Окт 23, 2017 20:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Наближава новата година и започва ужаса с издаване на служебни бележки.
1. Поставям отново въпроса относно издаване на бележки за лица с няколко назначения.
2. Моля да направите нова справка или да се коригира съществуващата относно вноските към бюджета относно СОЛ, където да се виждат задълженията по ЕГН. Сегашната справка върши работа само при един СОЛ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Petya



Регистриран на: 09 Фев 2006
Мнения: 5
Местожителство: Plovdiv

МнениеПуснато на: Пет Ное 17, 2017 10:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, ползвахме старото ТРЗ и бяхме много доволни от многото филтри, по които сортирахме, търсехме и т.н. Сега има филтър само по име и ЕГН, поне филтър за дати възможно ли е да се направи - да речем назначени/напуснали след/преди .... г.

И още едно предложение, което няколко пъти съм отправяла към фирмата която ни поддържа, но те казаха, че зависи от разработчиците. Възможно ли е от Ексел да се прави импорт на променлива по картоните на работниците (например по ЕГН) - напр. за празничния труд : имам часовете в екселска таблича поименно (не ме бърка да им добавя и ЕГН-то) и после трябва ръчно да го качвам на 200 човека. При нас всички са на график с различни и многообразни смени и съответно и празничните часове са различни за всеки. А ние имаме и други такива различни начисления, специфични за нашата дейност, за които сме си направили потребителски начисления. Това много би ни улеснило и ускорило работата ни. Виждала съм го като опция при колеги.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gvt_bg



Регистриран на: 04 Юли 2008
Мнения: 262

МнениеПуснато на: Вто Ное 21, 2017 15:49    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте. Може ли в някоя от следващите версии на ТРЗ ПРО при начисляване на заплатите, ако има някъде грешка в зададените отработени дни и отпуски или в болнични да излиза съобщение за грешка !!!!!!!!!!!! Мерси
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Следваща
Страница 18 от 19

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov