Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Неуспешна актуализация на база данни
Иди на страница Предишна  1, 2
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21223

МнениеПуснато на: Сря Ное 18, 2020 09:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
като техен единствен пропуск бих споменал липсата на навременно съобщение за сървърната колация.

Ако смятате, че 3 години непрекъснато съобщаване за този проблем (при всяко стартиране на програмата) е липса на "навременно съобщение", то бих желал да предложите друг вид "навременно съобщение".
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
bozzmaster



Регистриран на: 20 Мар 2018
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Сря Ное 18, 2020 11:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Цитат:
като техен единствен пропуск бих споменал липсата на навременно съобщение за сървърната колация.

Ако смятате, че 3 години непрекъснато съобщаване за този проблем (при всяко стартиране на програмата) е липса на "навременно съобщение", то бих желал да предложите друг вид "навременно съобщение".


Предлагам Ви да опитате следната постановка.

1. Инсталирате сървър с грешна сървърна колация.
2. Инсталирате Февруарски Инвойс Про, пуската си там 1-2 фактури за да се убедите, че всичко е наред.
3. Отбелязвате, че няма никакво съобщение за какъвто и да е проблем или нередност.

4. Ъпгрейдвате с последен Инвойс. Забелязвате съобщение за "Обновяването премина неуспешно. Свържете се с техническа поддръжка...."

Не мисля, че съм в групата на мрънкачите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
andrewa



Регистриран на: 01 Юли 2008
Мнения: 439
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Чет Ное 19, 2020 22:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Потвърждавам за същото срамежливо мълчание на Инвойс Про при неправилна колация на M$ SQL 2019 за линукс, не за Уин. Може там да е заровено кучето - предупреждението да не излиза заради разлика в служебната комуникация на програмата със сървъра.

Проблемът не е толкова страшен. Ясно е какво трябва да се прави при нова инсталация, а ако се пропусне да се зададе правилната колация има начин да се поправи.

Няма лошо тази грешка да излиза при инсталация на Инвойс Про, а не само при апгрейд. Червената лампа би била по-навременна.
_________________
Технически консултации.
Експертът не мисли, той знае!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2
Страница 2 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov