Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

DELTA Pro - смяна на хардуерен лиценз

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Петко Панов



Регистриран на: 29 Апр 2009
Мнения: 73

МнениеПуснато на: Сря Фев 17, 2021 10:21    Заглавие: DELTA Pro - смяна на хардуерен лиценз Отговорете с цитат

Здравейте,

Delta Pro се използва като основно работно място на една машина с хардуерен лиценз, закупени на фирма "А". Фирма "А" оставя машината си на фирма "Б" и съответно си взима хардуерния лиценз.

Фирма "Б" ще закупи 2 бр. Delta Pro (за основно и допълнително работно място) + хардуерни лицензи. Имаме желание същата машина да продължи да работи без промени. Ако поставим новия хардуерен лиценз, би ли имало някакъв проблем?

Предварително благодаря.
_________________
Първо компютърна грамотност, после програмни продукти Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21437

МнениеПуснато на: Сря Фев 17, 2021 10:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Не, не би трябвало да има проблем.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Петко Панов



Регистриран на: 29 Апр 2009
Мнения: 73

МнениеПуснато на: Сря Фев 17, 2021 11:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Много благодаря!
_________________
Първо компютърна грамотност, после програмни продукти Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Петко Панов



Регистриран на: 29 Апр 2009
Мнения: 73

МнениеПуснато на: Вто Фев 23, 2021 15:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Закупихме Делта Про и ТРЗ Про с хардуерни ключове.
ТРЗ-то се регистрира с новия хардуерен лиценз, без проблем.
При Делта след натискане на бутон "Да" за желанието за регистрация на продукта, излиза съобщението за неочаквана грешка. Това се случва при всеки опит. Дори и след рестарт.
Проблем е и че се изискват кодове за актуализация, а би следвало да имаме право на последните версии на продуктите.
Как можем да отстраним проблема?
_________________
Първо компютърна грамотност, после програмни продукти Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Петко Панов



Регистриран на: 29 Апр 2009
Мнения: 73

МнениеПуснато на: Сря Фев 24, 2021 13:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте отново,

Ако не можем да решим проблема чрез форума, то какъв канал да използвам? Не мога да се свържа с Микроинвест на посочените телефони.

Благодаря.
_________________
Първо компютърна грамотност, после програмни продукти Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21437

МнениеПуснато на: Сря Фев 24, 2021 13:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Защо не можете да се свържете по телефона?
Кое точно пречи?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Петко Панов



Регистриран на: 29 Апр 2009
Мнения: 73

МнениеПуснато на: Сря Фев 24, 2021 15:12    Заглавие: Отговорете с цитат

От сутринта правя опити на телефонен номер +359 2 955 55 15.
Никой не отговаря.

Благодаря.
_________________
Първо компютърна грамотност, после програмни продукти Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21437

МнениеПуснато на: Сря Фев 24, 2021 15:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Телефонът от години е 0700 44 700
Всички са на линия, може да има забавяне заради Microinvest ТРЗ и ЛС Pro.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Петко Панов



Регистриран на: 29 Апр 2009
Мнения: 73

МнениеПуснато на: Пет Фев 26, 2021 13:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Казусът е решен.
Описвам действията за да бъде полезна информацията и за останалите потребители.

Относно неочакваната грешка, която възникваше, при опит за регистрация на новия хардуерен лиценз - наложи се деинсталиране и инсталиране на Delta Pro и ТРЗ /без да се пипа SQL сървъра/.

Относно актуализирането на продуктите - наложи се да се извърши по телефона.

Благодаря.
_________________
Първо компютърна грамотност, после програмни продукти Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov