Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Hrisi73
Регистриран на: 08 Юли 2017 Мнения: 26
|
Пуснато на: Вто Яну 25, 2022 07:35 Заглавие: Прехвърляне на архив |
|
|
Добро утро и хубав ден на всички!
Опитвам се да прехвърля архив от един компютър на друг. При проверка се оказва, че няма данни, нищо не е прехвърлено.
Моля за съдействие и насоки.
Има ли значение, че прехвърляният архив е с по-висока версия на програмата и 2. ми въпрос: прехвърляната фирма /счетоводната информация/ е от 2015 г. Тъй като се прави към 1.1.2022 трябва ли да се създават изкуствени празни години или с прехвърлянето ще се наредат.
Благодаря предварително. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 22023
|
Пуснато на: Вто Яну 25, 2022 08:39 Заглавие: |
|
|
Най-вероятно проблемът е разликата във версиите. Задължително трябва да се прехвърля една и съща версия.
Свържете се с нашата поддръжка, трябва да имате достъп до 2-та компютъра и колегите ще ви помогнат.
По втория въпрос - ако 5 години не сте работили, направете директно нова база от данни, старата я използвайте единствено за справки и информация. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Hrisi73
Регистриран на: 08 Юли 2017 Мнения: 26
|
Пуснато на: Вто Яну 25, 2022 20:53 Заглавие: |
|
|
Трябва ли предварително да се запише час за консултация или не е необходимо? Възможно ли е това да стане в извънработно време?
Благодаря
Виктор Павлов написа: | Най-вероятно проблемът е разликата във версиите. Задължително трябва да се прехвърля една и съща версия.
Свържете се с нашата поддръжка, трябва да имате достъп до 2-та компютъра и колегите ще ви помогнат.
По втория въпрос - ако 5 години не сте работили, направете директно нова база от данни, старата я използвайте единствено за справки и информация. |
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 22023
|
Пуснато на: Сря Яну 26, 2022 09:19 Заглавие: |
|
|
Свържете се с нашата поддръжка, ще уточните всичко.
Така ще пишем дълго и без директно уточняване, например какво е "Извън работно време", това може да е 19:00 или 23:15.
Изравнихте ли двете версии на продукта, без това няма да стане. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Hrisi73
Регистриран на: 08 Юли 2017 Мнения: 26
|
Пуснато на: Чет Яну 27, 2022 19:35 Заглавие: |
|
|
Как да се свържа с вашата поддръжка, след като днес няколко пъти безуспешно опитвам да се свържа с вас и постоянно всички консултанти били заети. Оказва се,че това е кауза пердута за бедния счетоводител, кайто работи с вашата програма и е на зор. Ако трябва направете друга организация, но и ние работим и не може нон стоп да сме на телефона.
И защо е толкова важно да се изравнят двете версии, след като съм правила прехвърляне на архиви от малка версия към голяма с години и не е имало проблем.
Виктор Павлов написа: | Свържете се с нашата поддръжка, ще уточните всичко.
Така ще пишем дълго и без директно уточняване, например какво е "Извън работно време", това може да е 19:00 или 23:15.
Изравнихте ли двете версии на продукта, без това няма да стане. |
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 22023
|
Пуснато на: Пет Яну 28, 2022 15:14 Заглавие: |
|
|
Нормално е всички да са заети в най-натовареното време на годината. Имаме договор и тарифа за "спешни случаи", желаете ли проформа-фактура?
Щом сте го правили, направете прехвърлянето отново. Аз като инженер знам какво става с програмите, затова ви пиша правилата. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|