Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Прехвърляне на архив

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Hrisi73



Регистриран на: 08 Юли 2017
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Вто Яну 25, 2022 07:35    Заглавие: Прехвърляне на архив Отговорете с цитат

Добро утро и хубав ден на всички!
Опитвам се да прехвърля архив от един компютър на друг. При проверка се оказва, че няма данни, нищо не е прехвърлено.

Моля за съдействие и насоки.

Има ли значение, че прехвърляният архив е с по-висока версия на програмата и 2. ми въпрос: прехвърляната фирма /счетоводната информация/ е от 2015 г. Тъй като се прави към 1.1.2022 трябва ли да се създават изкуствени празни години или с прехвърлянето ще се наредат.
Благодаря предварително.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22014

МнениеПуснато на: Вто Яну 25, 2022 08:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Най-вероятно проблемът е разликата във версиите. Задължително трябва да се прехвърля една и съща версия.

Свържете се с нашата поддръжка, трябва да имате достъп до 2-та компютъра и колегите ще ви помогнат.

По втория въпрос - ако 5 години не сте работили, направете директно нова база от данни, старата я използвайте единствено за справки и информация.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Hrisi73



Регистриран на: 08 Юли 2017
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Вто Яну 25, 2022 20:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Трябва ли предварително да се запише час за консултация или не е необходимо? Възможно ли е това да стане в извънработно време?
Благодаря
Виктор Павлов написа:
Най-вероятно проблемът е разликата във версиите. Задължително трябва да се прехвърля една и съща версия.

Свържете се с нашата поддръжка, трябва да имате достъп до 2-та компютъра и колегите ще ви помогнат.

По втория въпрос - ако 5 години не сте работили, направете директно нова база от данни, старата я използвайте единствено за справки и информация.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22014

МнениеПуснато на: Сря Яну 26, 2022 09:19    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с нашата поддръжка, ще уточните всичко.
Така ще пишем дълго и без директно уточняване, например какво е "Извън работно време", това може да е 19:00 или 23:15.

Изравнихте ли двете версии на продукта, без това няма да стане.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Hrisi73



Регистриран на: 08 Юли 2017
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Чет Яну 27, 2022 19:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Как да се свържа с вашата поддръжка, след като днес няколко пъти безуспешно опитвам да се свържа с вас и постоянно всички консултанти били заети. Оказва се,че това е кауза пердута за бедния счетоводител, кайто работи с вашата програма и е на зор. Ако трябва направете друга организация, но и ние работим и не може нон стоп да сме на телефона.

И защо е толкова важно да се изравнят двете версии, след като съм правила прехвърляне на архиви от малка версия към голяма с години и не е имало проблем.

Виктор Павлов написа:
Свържете се с нашата поддръжка, ще уточните всичко.
Така ще пишем дълго и без директно уточняване, например какво е "Извън работно време", това може да е 19:00 или 23:15.

Изравнихте ли двете версии на продукта, без това няма да стане.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22014

МнениеПуснато на: Пет Яну 28, 2022 15:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Нормално е всички да са заети в най-натовареното време на годината. Имаме договор и тарифа за "спешни случаи", желаете ли проформа-фактура?

Щом сте го правили, направете прехвърлянето отново. Аз като инженер знам какво става с програмите, затова ви пиша правилата.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov