Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
bobiji
Регистриран на: 16 Апр 2022 Мнения: 2
|
Пуснато на: Съб Апр 16, 2022 11:46 Заглавие: Проблем със SENDERA |
|
|
Здравейте,
от няколко дни не мога да работя със Сендера. Десктоп версията не може да се стартира, изписва че вече е стартирана, но тя не е. В същото време от мобилното приложение не мога да изпращам документи, защото няма връзка със сървър. Прилагам снимки. Моля за съдействие. Благодаря предварително!
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 22051
|
Пуснато на: Нед Апр 17, 2022 10:40 Заглавие: |
|
|
Мобилното приложение е старото. Актуализирайте. Не използвайте стари приложения, актуализацията все още е безплатна.
За Desktop приложението - вероятно сте актуализирали, без да спазвате правилата и съответно програмата не може да се стартира. Осигурете ми дистанционен достъп за да направя актуализацията правилно.
Има и друга вероятност (минимална). Тя е да имате някакъв нестандартен PDF файл, който ние не успяваме да обработим и програмата спира в момента на визуализация. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
bobiji
Регистриран на: 16 Апр 2022 Мнения: 2
|
Пуснато на: Сря Май 04, 2022 15:56 Заглавие: |
|
|
Благодаря, помогнаха ми Вашите колеги. Явно е доста сложно обаче, защото на друг компютър, в друга организация изписва същото и за там отново ще трябва да звъня. Всичко е направено по процедурите. Може би трябва едно видео за актуализации.
Поздравиления за продукта-оптимизира ми времето невероятно.
Весели празници |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 22051
|
Пуснато на: Нед Май 08, 2022 18:53 Заглавие: |
|
|
Няма нищо сложно. Проблемите се получават, когато не актуализирате редовно и трябва да има голям "скок" между версиите.
Втората причина е, че актуализирате докато софтуерът работи. Самата програмата Sendera е долу, в лентата с икони, не е спряна, но клиентите стартират актуализация. И въпреки, че инсталационната програма се опитва да спре процеса, при новите Windows версии, това не е проста задача.
Свържете се с нашите колеги, те ще окажат съдействие. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Veselin
Регистриран на: 14 Фев 2008 Мнения: 91
|
Пуснато на: Сря Май 11, 2022 07:58 Заглавие: |
|
|
Сендерата ту се появява в лентата с задачите след това изчезва от там след време пак се появява много интересно |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 22051
|
Пуснато на: Сря Май 11, 2022 08:08 Заглавие: |
|
|
Коя е версията на продукта?
Може ли достъп до вашия компютър, Sendera създава много прецизен log файл на всички събития. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Veselin
Регистриран на: 14 Фев 2008 Мнения: 91
|
Пуснато на: Сря Май 11, 2022 08:20 Заглавие: |
|
|
с последната версия се случва, изключих програмата и я инсталирах на ново и сега зареди работи |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Тангра
Регистриран на: 16 Мар 2021 Мнения: 2
|
Пуснато на: Нед Юни 19, 2022 12:30 Заглавие: |
|
|
И аз не мога да се оправя. Три пъти я спирах , преинсталирах, и не иска да тръгне... дава ми същото съобщение |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 22051
|
Пуснато на: Пон Юни 20, 2022 08:07 Заглавие: |
|
|
Позвънете ми на 0888 344 304 когато сте пред компютъра, работа за около 2 минути е. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|