Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем със SENDERA

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
bobiji



Регистриран на: 16 Апр 2022
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Съб Апр 16, 2022 11:46    Заглавие: Проблем със SENDERA Отговорете с цитат

Здравейте,
от няколко дни не мога да работя със Сендера. Десктоп версията не може да се стартира, изписва че вече е стартирана, но тя не е. В същото време от мобилното приложение не мога да изпращам документи, защото няма връзка със сървър. Прилагам снимки. Моля за съдействие. Благодаря предварително!


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22051

МнениеПуснато на: Нед Апр 17, 2022 10:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Мобилното приложение е старото. Актуализирайте. Не използвайте стари приложения, актуализацията все още е безплатна.

За Desktop приложението - вероятно сте актуализирали, без да спазвате правилата и съответно програмата не може да се стартира. Осигурете ми дистанционен достъп за да направя актуализацията правилно.

Има и друга вероятност (минимална). Тя е да имате някакъв нестандартен PDF файл, който ние не успяваме да обработим и програмата спира в момента на визуализация.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
bobiji



Регистриран на: 16 Апр 2022
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Май 04, 2022 15:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря, помогнаха ми Вашите колеги. Явно е доста сложно обаче, защото на друг компютър, в друга организация изписва същото и за там отново ще трябва да звъня. Всичко е направено по процедурите. Може би трябва едно видео за актуализации.
Поздравиления за продукта-оптимизира ми времето невероятно.
Весели празници
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22051

МнениеПуснато на: Нед Май 08, 2022 18:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Няма нищо сложно. Проблемите се получават, когато не актуализирате редовно и трябва да има голям "скок" между версиите.

Втората причина е, че актуализирате докато софтуерът работи. Самата програмата Sendera е долу, в лентата с икони, не е спряна, но клиентите стартират актуализация. И въпреки, че инсталационната програма се опитва да спре процеса, при новите Windows версии, това не е проста задача.

Свържете се с нашите колеги, те ще окажат съдействие.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Veselin



Регистриран на: 14 Фев 2008
Мнения: 91

МнениеПуснато на: Сря Май 11, 2022 07:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Сендерата ту се появява в лентата с задачите след това изчезва от там след време пак се появява много интересно
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22051

МнениеПуснато на: Сря Май 11, 2022 08:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Коя е версията на продукта?
Може ли достъп до вашия компютър, Sendera създава много прецизен log файл на всички събития.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Veselin



Регистриран на: 14 Фев 2008
Мнения: 91

МнениеПуснато на: Сря Май 11, 2022 08:20    Заглавие: Отговорете с цитат

с последната версия се случва, изключих програмата и я инсталирах на ново и сега зареди работи
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Тангра



Регистриран на: 16 Мар 2021
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Нед Юни 19, 2022 12:30    Заглавие: Отговорете с цитат

И аз не мога да се оправя. Три пъти я спирах , преинсталирах, и не иска да тръгне... дава ми същото съобщение
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22051

МнениеПуснато на: Пон Юни 20, 2022 08:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Позвънете ми на 0888 344 304 когато сте пред компютъра, работа за около 2 минути е.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov