Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Invoice Pro Предложение

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Предложения
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Maverick



Регистриран на: 09 Юни 2016
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Сря Апр 14, 2021 10:53    Заглавие: Invoice Pro Предложение Отговорете с цитат

Здравейте
Имам следното предложение за подобрение на програмата.
В меню документи срещу номерата на документите да може да се отбелязва
коя ф-ра е неплатена и когато се плати съответно да си отбележим че е палтена.
Също и на меню издадени документи да може да се прави справка с документи по сметка които не са платени.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла AIM Адрес
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22588

МнениеПуснато на: Чет Окт 13, 2022 07:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Тези функции са достъпни в Microinvest Склад Pro, при Microinvest Invoice Pro няма технология за проследяване на задълженията по документите.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Michaelsteward



Регистриран на: 03 Апр 2023
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Апр 11, 2023 06:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Thank you for your suggestion! If I understand correctly, you are proposing adding a feature to the program that would allow users to note which fees associated with a document have been paid, and when they were paid. Additionally, you suggest making it possible to consult documents on an account that have not been paid.

This sounds like a useful feature for managing documents and fees. To implement this, the program could potentially include a checkbox or field next to each document that indicates whether the associated fee has been paid. Users could check the box or enter the date of payment when they make a payment, and the program could then update the document's status accordingly.

Similarly, the program could include a filter or search option that allows users to view only documents that have not been paid, making it easier to manage outstanding fees.

Overall, these changes could help users keep track of their documents and fees more efficiently. Thank you for your suggestion!

SkyWard Alpine
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Предложения All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov