Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

проблем при нова инсталация
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... 33, 34, 35
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
metalkorekttrade



Регистриран на: 05 Ное 2022
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Съб Ное 05, 2022 12:29    Заглавие: Отговорете с цитат

При мен също дава невалидно име или парола. Нова инсталация на компютъра. Моля за съдействие.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22535

МнениеПуснато на: Пон Ное 07, 2022 08:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Проверете дали SQL сървърът е инсталиран и работи.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
ИРМА - 16



Регистриран на: 08 Ное 2022
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Вто Ное 08, 2022 18:25    Заглавие: проблем при нова инсталация Отговорете с цитат

И аз имам същия проблем "Има връзка до компютъра, но не и до SQL сървъра" .Може ли и на мен необходимата информация.Благодаря предварително!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22535

МнениеПуснато на: Сря Ное 09, 2022 09:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Не се е инсталирал SQL сървъра, това означава, че има проблем с Windows. Позвънете ми на 0888 344 304 за да решим въпроса.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 1839

МнениеПуснато на: Сря Ное 09, 2022 09:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте ИРМА - 16,
Много са неизвестните в този казус. Smile
- Това е първоначална инсталация на програмата;
- Съобщението се извежда при работеща програма в избран момент;
- Протекъл е ъпдейт на Windows;
- и др.
За бързо решаване на проблема Ви препоръчвам да се свържете с нас на 02 955 55 15 или 0700 44 700.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vladipo



Регистриран на: 24 Мар 2023
Мнения: 1
Местожителство: България, София

МнениеПуснато на: Пет Мар 24, 2023 10:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
При стартиране на програмата на мен също ми излиза тази грешка.
Когато вляза в програмата ми изписва, че не е настроена Връзка с MSQL
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 1839

МнениеПуснато на: Пон Мар 27, 2023 09:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Свържете се с мен на 02 955 55 15 или 0700 44 700, за да дискутираме всички неизвестни, съпътстващи Вашия казус.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
TMinev



Регистриран на: 02 Окт 2023
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пон Окт 02, 2023 12:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, и аз имам същият проблем може ли да ми пратите необходимите данни за връзка с SQL server
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22535

МнениеПуснато на: Чет Окт 05, 2023 12:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Какво точно ви трябва?
Ако SQL сървърът работи правилно, то програмата ще го намери.
Ако SQL сървърът не работи, параметрите за връзка няма да помогнат.

Какъв е статуса на сървиса? Работи ли?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
scorpion92



Регистриран на: 07 Фев 2009
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Нед Фев 04, 2024 17:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Инсталиран invoice Pro 3.0.15
Периодично излиза надпис:


Работите с нерегистрирано копие на програма Microinvest InvoicePro ....

Клика се на Регистрация - пристига писмо, в писмото има линк, за да се извърши регистрацията.
Клик на линка (дефолт браузъра е Хром) - излиза съобщение че страницата не може да се зареди

Жената използваща компютъра е звъняла на съпорта, казали и че проблемът е ОС на компютъра (Win 7).
Машината е с Win7. Освен Invoice Pro, има и Делта Про. Всичко работи, освен функциите искащи регистрация
Въпрос: Наистина ли програмата не поддържа пълната си функционалност под Win7 или просто начина за регистрация прави проблем?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 576

МнениеПуснато на: Вто Фев 06, 2024 11:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Проверихте л иза изтекли SSL сертификати? Често срещан проблем с 15 годишен windows.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22535

МнениеПуснато на: Сря Фев 07, 2024 10:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Програмата поддържа всички функции, Windows не ги поддържа.
Windows 7 е спрян от поддръжка от преди 4-5 години. В момента Windows 10 е близо до EOL, скоро и неговата поддръжка ще спре.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
scorpion92



Регистриран на: 07 Фев 2009
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Чет Фев 08, 2024 19:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитирам:

https://microinvest.net/BG/%D0%91%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0-%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8-Invoice-Pro
Цитат:
Microinvest Invoice Pro е съвместима с всички 32 и 64-битови операционни системи на Microsoft, включително Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10, Windows 11.


Казвате, че на сайта информацията е невярна?!
Какво е общото между съпорта на ОС и регистрирането на ЗАКУПЕН продукт?!
Човекът има Делта Про за 200 евро, закупени актуализации за 80 евро парчето и сега трябва да извади 80е + 150е (за уиндоус) , за да довърши регистрацията и да ползва продуктът който е заплатил?!


PS: Win10 LTSC има съпорт от Майкрософт до януари 2027... JFYI
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22535

МнениеПуснато на: Нед Фев 11, 2024 19:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Самата програма работи, нали? Какви точно претенции имате?

Не можете да използвате разширените възможности за автоматично получаване на партньори по ЕИК. Обърнете се към нашия екип за поддръжка, ще инсталиране сертификати и всичко ще заработи. Услугата е платена.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... 33, 34, 35
Страница 35 от 35

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov