Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем със стартирането на Invoice pro

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
stoyanoff



Регистриран на: 05 Яну 2011
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Сря Яну 05, 2011 19:23    Заглавие: Проблем със стартирането на Invoice pro Отговорете с цитат

Здравейте,
Ползваме Вашия продукт вече цяла година. До края на 2010 г. нямахме никакъв проблем. Днес, след чудесните новогодишни празници ни се наложи да пуснем отново програмата и изненадата бе всеобща, като тя изобщо не тръгна. Това е доста голям проблем за нас, тъй като имаме документи, които не са принтирани или експортвани от самата програма.

Програмата работи цяла година под Windows Vista Business на лаптоп.

Потърсих мнения във форума Ви и попаднах на следното мнение, което отразява проблем подобен на моя, с тая разлика че се е случил преди 1 година.

http://www.microinvest.net/phpBB2/viewtopic.php?t=6829

Интересна е и самата грешка. Тъй като не мога да приложа картинка на грешката - ще я изпиша:

Цитат:
Xenocode Postbuild 2010
The application has encountered an error: The parameter is incorrect (0x80070057).
Please contact the publisher of this application for more information.


От по-горното мнение видях, че не е намерено тогава решение.

Означава ли това, че сме изгубили документите за една година назад?

Благодаря Ви предварително.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Сря Яну 05, 2011 23:51    Заглавие: Отговорете с цитат

Документите са в базата от данни. Дори и програмата да не работи, ако базата е ОК винаги ще се възстановят. Често при антивирусна програма Avast се срещат аналогични и странни ситуации. Имате ли антивирус и какъв е?

Свържете се с нас на 02/9555515 за дистанционен сервиз и решаване на този проблем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Jovo



Регистриран на: 17 Яну 2011
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пон Яну 17, 2011 13:15    Заглавие: Същият проблем Отговорете с цитат

Здравейте,

и при мен проблема е същият, наложи ми се да ползвам програмата след нова година и след стартиране през иконата на десктопа започва зареждане но програмата не се стартира.
При мен операционната система е Windows 7 64bit.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Пон Яну 17, 2011 13:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Трябват съобщенията за грешка. Свържете се с нашата поддръжка на 02/9555515. Оказва се, че много потребители правят настройки по системата без да разбират тяхното действие. Последния път клиент си беше включил компресията на диска и SQL сървърът отказва да работи. При това без никакво основание да изпълни такова действие.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov