Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем с пренасяне данни

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Росица Янкова Йорданова



Регистриран на: 27 Окт 2010
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Сря Окт 27, 2010 19:05    Заглавие: Проблем с пренасяне данни Отговорете с цитат

Здравейте!
Новият ми компютър е с Windows 7.
За да мога да ползвам МикроИнвест Инвойс се оказа че трябва да ползвам Про-версията която е съвместима с Windows 7 - ОК!
Свялих я от сайта = ОК!
На диск имам запазена цялата папка на МикроИнвест Инвойс - предишната версия с всичките данни, които съм ползвала до сега - имена на клиенти, стоки, фактури, и т.н..
До тук, добре,
НО!!!!
Как да пренеса данните от диска? Чета инструкциите, които има тук във форума, но там пише че ПЪРВО трябва да имам инсталиран МикроИнвест Инвойс, а когато опитам да направя това, системата на компютъра не приема инсталацията, защото не е съвместима с Windows 7.
И.... съвсем се обърках! Shocked Very Happy

Моля за помощ! Smile

БЛАГОДАРЯ!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Васил Василев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 162
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Окт 28, 2010 08:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Не е нужно да инсталирате Microinvest Invoice, щом имате папката на диск. Трябва Ви файлът INVOICE.MDB от тази папка. Преминете към стъпка 2 от указанията като използвате този файл в стъпка 7.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Росица Янкова Йорданова



Регистриран на: 27 Окт 2010
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Чет Окт 28, 2010 13:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря!
Ще опитам, като се надявам че ще мога да разчитам на помощ ако имам още въпроси. Smile

Хубав ден!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Чет Окт 28, 2010 13:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Винаги можете да разчитате на нас.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Росица Янкова Йорданова



Регистриран на: 27 Окт 2010
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет Ное 12, 2010 09:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте отново Smile
Пренесох си дейтабейзите, НО сега като отворя списъците с партньори и/или услуги, всичко е на 'маймунки'.
Как да оправя това, моля? Surprised

Предварително БЛАГОДАРЯ!!!!
Росица
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Васил Жеков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 24 Фев 2004
Мнения: 286
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Ное 12, 2010 10:22    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, като начало от Control Panel\Clock, Language, and Region - Region and Language - Administrative изберете Change system locale и там изберете Bulgarian. Рестартирайте компютъра и ако проблема остане напишете за да продължим.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Йордан Шопов



Регистриран на: 30 Ное 2010
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Вто Ное 30, 2010 16:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
минах през същата процедура и имам същия проблем с йероглифите, вместо четлив шрифт.
Направих и това Control Panel\Clock, Language, and Region - Region and Language - Administrative изберете Change system locale и там изберете Bulgarian и след това рестартирах, но нямаше промяна.
Опитвам се да се свържа на някой от телефоните ви дадени в секция "контакти", но безуспешно.
Моля, помогнете ми да си реша проблема!
Благодаря предварително!

С уважение,
Йордан Шопов
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Емил Кметски
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Апр 2007
Мнения: 289
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто Ное 30, 2010 17:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвайте следното влезте в Control Panel -> Fonts намерете всички шрифтове HEBAR изтрийте ги от там рестартирайте компютъра, след това от папката където е инсталиран Microinvest Invoice копирайте от там шрифтовете HEBAR в Control Panel -> Fonts отново рестартирайте компютъра отново.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
stefan007



Регистриран на: 03 Дек 2010
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пет Дек 03, 2010 18:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте! И аз имам същия проблем с йероглифите, програмата ми е Microinvest СКЛАД. Инсталирах MWinFix.exe, но и това не помогна. Моля, ако някой има шрифтове или идея за проблема да пише.
Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Пет Дек 03, 2010 19:39    Заглавие: Отговорете с цитат

С какъв Windows сте?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
stefan007



Регистриран на: 03 Дек 2010
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Съб Дек 04, 2010 10:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Windows XP
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Рашева



Регистриран на: 18 Мар 2009
Мнения: 3753

МнениеПуснато на: Вто Дек 07, 2010 09:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Извършете следното:
Емил Кметски написа:
Пробвайте следното влезте в Control Panel -> Fonts намерете всички шрифтове HEBAR изтрийте ги от там рестартирайте компютъра, след това от папката където е инсталиран Microinvest Invoice копирайте от там шрифтовете HEBAR в Control Panel -> Fonts отново рестартирайте компютъра отново.


Шрифтовете Hebar при Вас са в директорията на инсталация на Microinvest Склад - папка Micro.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
stefan007



Регистриран на: 03 Дек 2010
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Дек 07, 2010 11:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте! Направих всичко, както сте написали, но проблема си остана, единствената промяна е , че йероглифите се смениха с други.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Емил Кметски
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Апр 2007
Мнения: 289
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто Дек 07, 2010 12:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Поне едно от всички по-горе изброени решения трябва да реши проблема Ви. Ако не можете да оправите проблема с тях позвънете в някой от офисите на фирмата контакти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Росица Янкова Йорданова



Регистриран на: 27 Окт 2010
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет Яну 21, 2011 11:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте!
Само да кажа, че това с 'маймунките' така и не се оправи, въпреки че направих всички промени, които посъветвахте.
Май ще трябва да дойда направо с компютъра в офиса Laughing

Поздрави и хубав ден!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov